Even stoer doen ;)
+12
Jeanette
Prosecco
Cheesegirl
Qiara
Shisha
Susan
Zwerver
Caro
Angela_1986
GeKKiE
Fred
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Even stoer doen ;)
Doel je trouwens op mij met geldproblemen? Want dat staat los van een nieuwe telefoon...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Ik vind het geheel wel een beetje sneu klinken eerlijk gezegd maar goed, ik ben dan ook iemand die verslaafd is aan haar mobiele telefoonDijn82 schreef:Fred schreef:@ Angela, ik vind het heerlijk zo... Ik gebruik hem zo weinig mogelijk. Alleen in noodsituaties en soms om te sms-en. Maar dat komt uit op een paar sms-jes per week gemiddeld. Toch heb ik niet het gevoel iets te missen. Voorheen (voor de tijd van de mobiel) wist je ook niet beter namelijk...
Maar hoe onderhoud je dan contact met je werk/vrienden/familie/bedrijven?
Verslaafd is bij mij een groot woord, maar ik sms zelfs met mijn ouders, die hebben allebei een mobiel. Mijn vader een simpele nokia en mijn moeder heeft altijd een hippe telefoon. Ik ken ook maar weinig mensen met een vaste telefoon.
Gast- Gast
Dat wat ik van Fred heb gelezen deel ik wel. Voornamelijk omdat vroeger, twaalf jaar geleden, een mobiel net in opkomst was en dates nog via de vaste telefonie van ouders werd geregeld. Daarnaast sprak je met vriendinnen af, van te voren, i.p.v. dat je ze smste op het moment dat je je verveelde. Internet? Dat bestond niet (of althans, het bestond wel, maar dan betalen met beltikken en dat was duhuhuuur!). Soms kijk ik met weemoed terug naar de tijd waarin ik niet continu bereikbaar was.
Tegenwoordig ben ik altijd voor iedereen maar bereikbaar. Ben ik niet op MSN, dan kun je me vinden via SMS. Kun je me niet via SMS bereiken, dan kun je het altijd via een krabbel proberen. En als ik zelfs daar niet op reageer, dan bel je me middenin een pashokje waarbij ik probeer een broek aan te krijgen die een maat te klein is.
Was ik maar niet altijd meer bereikbaar.... Dan zag ik misschien wat vaker mensen... :p
Tegenwoordig ben ik altijd voor iedereen maar bereikbaar. Ben ik niet op MSN, dan kun je me vinden via SMS. Kun je me niet via SMS bereiken, dan kun je het altijd via een krabbel proberen. En als ik zelfs daar niet op reageer, dan bel je me middenin een pashokje waarbij ik probeer een broek aan te krijgen die een maat te klein is.
Was ik maar niet altijd meer bereikbaar.... Dan zag ik misschien wat vaker mensen... :p
Gast- Gast
Ik vind het wel een beetje kort door de bocht als je schrijft dat iemand geldproblemen heeft met een mobiel abonement. Ik betaal ook best veel maar kan gratis bellen met mijn vriend en beide ouders en heb daarnaast nog genoeg minuten om vriendinnen te bellen. Kom er eigenlijk nooit overheen terwijl als ik bel met de vaste telefoon dat me iedere minuut geld kost.
Ik bel dus altijd mobiel en internet gebruik ik ook super veel omdat ik vaak onderweg ben. Email en dingen opzoeken op internet. Zo makkelijk! Als ik iedere dag thuis was had ik misschien andere behoeften. Daar kan het natuurlijk ook aan liggen welke prioriteiten iemand stelt.
Ik bel dus altijd mobiel en internet gebruik ik ook super veel omdat ik vaak onderweg ben. Email en dingen opzoeken op internet. Zo makkelijk! Als ik iedere dag thuis was had ik misschien andere behoeften. Daar kan het natuurlijk ook aan liggen welke prioriteiten iemand stelt.
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Ik wil ook op het forum kunnen met mijn mobiel IK heb alleen een sony ericsson s500i, dus dat gaat hem niet worden. IK heb ook een hele mooie lg-met-touchscreen-en-veel-handige-dingen maar die is zo onhandig!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een onzin over dat geldprobleem met abbos zeg :s Ik heb al 10 jaar een abbo en ik betaal niet meer dan 25 euro per maand met BB en int. Dus dat ligt echt helemaal aan de persoon en hoe je ermee omgaat.. Je kan het zo duur maken als je zelf wilt ook met een prepaid..
Ik vind het we handig.. Vooral omdat ik vaak in de tram zit of trein. Dan kan ik mooi surfen op int.
Ik vind het we handig.. Vooral omdat ik vaak in de tram zit of trein. Dan kan ik mooi surfen op int.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Jemig Fred, TO wil gewoon even haar blijdschap over haar nieuwe telefoon delen. Ze vraagt niet om een uiteenzetting van jouw visie over mobiele telefonie en de veranderende maatschappij. Maar je bent uiteraard vrij om te posten, dus ik hoop dat je veel plezier haalt uit het rondhangen op het Yes-forum.
Gast- Gast
Pff Fred is echt de eerste man die ik tegenkom die niks met nieuwe technologie heeft
Ik kan nu (nog 4 dagen =P) ook op het forum met mn mobiel, maar vind het echt totaal niet handig om mijn mob. Moet dan echt minuten wachten tot de pagina geladen is.. maja dat is bij mij met elke site...
Maar cherielola! ben jaloers!
Ik kan nu (nog 4 dagen =P) ook op het forum met mn mobiel, maar vind het echt totaal niet handig om mijn mob. Moet dan echt minuten wachten tot de pagina geladen is.. maja dat is bij mij met elke site...
Maar cherielola! ben jaloers!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor jullie lieve berichtjes dames En ik ben nog steeds ontzettend wijs met mijn telefoon. Durf alleen niet op te nemen als ik in de stad loop, ben als de dood dat hij uit mijn handen wordt gejat
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Stoer mannenhorloge
» Stoer kinderbed!
» Voorzichtig of juist stoer..
» Stoer lang kapsel
» Welke forummer vind jij 'stoer'? :)
» Stoer kinderbed!