Stoer kinderbed!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stoer kinderbed!
Mijn neefje gaat binnenkort in een groot bed slapen, en nou heeft mijn vriend een bed voor hem gemaakt, naar het idee van de onderste foto. Nu moet er nog geschuurd en gebeitst worden, maar vind hem nu al super gaaf! Ben echt trots op m'n vriend!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Re: Stoer kinderbed!
ik vind het een heel leuk idee maar het lijkt me een beetje benauwd enzo en ook rot met bed op maken ed
Laatst aangepast door duckie op vr 28 dec 2012 - 22:01; in totaal 1 keer bewerkt
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vind hem erg mooi!! Zou aan de binnenkant denk ik wel iets van (kerst)lichtjes maken zodat het idd minder benauwend is, maar ik hou wel van dat soort bedden.
Gast- Gast
Mooi, maar het lijkt meer een kast ofzo!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Oeh dat had ik idd doodeng gevonden als kind Hij lijkt me ook aan de kleine kant, alsof ie op z'n zijkant gezet moet worden nog, maar dat komt niet overeen met het trapje. Groeit ie er niet binnen no time uit?
Maar het is wel helemaal hip tegenwoordig. En knap dat je vriend zoiets kan maken!
Maar het is wel helemaal hip tegenwoordig. En knap dat je vriend zoiets kan maken!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Thanks allemaal, maar foto is een beetje raar, maar er zit gewoon een 1 persoonsbed matras is. Schoonzus gaat er idd een soort van sterrenhemel inmaken met kerstlichtjes!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Het eerste wat ik dacht 'cool', het tweede 'ik ben blij dat ik het niet hoef op te maken'
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?
» Even stoer doen ;)
» Stoer mannenhorloge
» Stoer lang kapsel
» Voorzichtig of juist stoer..
» Even stoer doen ;)
» Stoer mannenhorloge
» Stoer lang kapsel
» Voorzichtig of juist stoer..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: