Even stoer doen ;)
+12
Jeanette
Prosecco
Cheesegirl
Qiara
Shisha
Susan
Zwerver
Caro
Angela_1986
GeKKiE
Fred
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Even stoer doen ;)
Ik zit nu met mijn iPhone 4 op het forum
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Even stoer doen ;)
Jaaaa, jij bent stoeeeeeeeeeeeeeer...!! Ben je er blij mee?
Ik vind het forum ook goed te doen op mijn telefoon =)
Ik vind het forum ook goed te doen op mijn telefoon =)
Gast- Gast
Ja super!!! Mijn vriend wordt nu al gek van me en mijn broertje is jaloers, hij wil er ook een, whaha
Ik kan niet reageren op het forum met mijn BB. Dus jij bent echt stoer!
Gast- Gast
Euhm, ik heb geen idee, mijn vriend betaald het
Dijn82 schreef:Is zo'n abonnement niet stikduur?
Goede vraag. Ik vind elke euro die ik te veel betaal aan telefonie en mobiele telefonie er eentje te veel. Ik heb dus ook nog steeds prepaid en doe dus vaak ruim 3 maanden met 10 euro. Ik denk dat ik op jaarbasis daar nog geen 40 euro er aan kwijt ben. Sommige hebben al een abonnement van 20 euro of meer per maand. Van die ruim 200 euro die ik daarmee bespaar kan ik een hoop andere leuke dingen mee doen.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Ik kan het ook!!!
Alleen druk ik steeds per ongeluk op "abboneer op dit onderwerp"....
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Fred schreef:Dijn82 schreef:Is zo'n abonnement niet stikduur?
Goede vraag. Ik vind elke euro die ik te veel betaal aan telefonie en mobiele telefonie er eentje te veel. Ik heb dus ook nog steeds prepaid en doe dus vaak ruim 3 maanden met 10 euro. Ik denk dat ik op jaarbasis daar nog geen 40 euro er aan kwijt ben. Sommige hebben al een abonnement van 20 euro of meer per maand. Van die ruim 200 euro die ik daarmee bespaar kan ik een hoop andere leuke dingen mee doen.
Wow!!! Ik wou dat ik 't daarmee kon redden... Maar helaas heb ik niet zoveel discipline en sms ik véél te veel haha!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Jaa, ik ook :S..GeKKiE schreef:Ik kan het ook!!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jaa, ik ook :S..GeKKiE schreef:Ik kan het ook!!!
Haha ik forum bijna alleen nog maar met mn iPhone. Maar dat is helaas een 3GS. Stomme ik die ik ben.
Maarre ja ik druk ook altijd per ongeluk op abonnement.
Gast- Gast
@ Angela, ik vind het heerlijk zo... Ik gebruik hem zo weinig mogelijk. Alleen in noodsituaties en soms om te sms-en. Maar dat komt uit op een paar sms-jes per week gemiddeld. Toch heb ik niet het gevoel iets te missen. Voorheen (voor de tijd van de mobiel) wist je ook niet beter namelijk...
Fred- Prater
Fred schreef:@ Angela, ik vind het heerlijk zo... Ik gebruik hem zo weinig mogelijk. Alleen in noodsituaties en soms om te sms-en. Maar dat komt uit op een paar sms-jes per week gemiddeld. Toch heb ik niet het gevoel iets te missen. Voorheen (voor de tijd van de mobiel) wist je ook niet beter namelijk...
Vroegah.. In de tijd van de Hollandse florijn, had je ook nog geen internet. Had je toen ook niet nodig
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik kan ook forummeren op mijn galaxyS!!
Oude forum kon ik dat niet...
Oude forum kon ik dat niet...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Leuk! Leuk he een smartphone, er ging een wereld voor me open Ik heb een bb en daar kan ik gewoon met op het forum, en berichten plaatse Isa!
Volgend jaar ga ik misschien ook voor een iPhone.
Laatst aangepast door Jen_ op vr 24 dec 2010 - 10:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Fred schreef:@ Angela, ik vind het heerlijk zo... Ik gebruik hem zo weinig mogelijk. Alleen in noodsituaties en soms om te sms-en. Maar dat komt uit op een paar sms-jes per week gemiddeld. Toch heb ik niet het gevoel iets te missen. Voorheen (voor de tijd van de mobiel) wist je ook niet beter namelijk...
Niet lullig bedoeld maar je lijkt m'n vader wel... haha! Die snapt er helemaal niets van waarom ik zo veel sms en begint dan over dat 'die dingen' er 'vroeger' nog niet waren en dat het toen allemaal makkelijker was haha!
En dat smsen gaat vaak ook helemaal nergens over dus wat dat betreft... Ik wil er helemaal niet eens aan denken wat ik daar in al die jaren al aan heb uitgegeven...
Jen_ schreef:Leuk! Leuk he een smartphone, er ging een wereld voor me open Ik heb een bb en daar kan ik gewoon met op het forum, en berichten plaatse Isa!
Bij mij doet hij het dus echt niet. Ik klik op Post Replay en dan kom ik inderdaad in een nieuw venster, maar ik kan helemaal niets tikken.
Gast- Gast
Isa schreef:Jen_ schreef:Leuk! Leuk he een smartphone, er ging een wereld voor me open Ik heb een bb en daar kan ik gewoon met op het forum, en berichten plaatse Isa!
Bij mij doet hij het dus echt niet. Ik klik op Post Replay en dan kom ik inderdaad in een nieuw venster, maar ik kan helemaal niets tikken.
Wat irritant en gek zeg! Want we hebben dezelfde toch, de bold 9700?
Gast- Gast
Het is niet dat ik het niet kan en dat alles vroeger beter was, maar al die extra functies op je mobiel etc. heb ik niet echt nodig. Ten eerste vaak ben ik in de buurt van een ander of zo die wel die functies heeft dus dan zoekt ie bijv. wel de buienradar op of zo.. Ben ik alleen dan heb ik niet het gevoel iets te missen.
Internet is wat dat betreft een grotere verandering geweest en kun je nu bijna niet meer omheen (ivm internetbankieren etc.). Maar smartfones gelukkig wel (ik kan het makkelijk betalen, maar geef er niets om) . Niets mis mee met een gewone mobiele telefoon met prepaid lijkt me. Heerlijk die rust en twitter doe ik ook niet aan.
Enfin heb veel plezier met jullie dure abonnementen, maar dan niet zeuren als je daardoor in geld problemen komt.
Internet is wat dat betreft een grotere verandering geweest en kun je nu bijna niet meer omheen (ivm internetbankieren etc.). Maar smartfones gelukkig wel (ik kan het makkelijk betalen, maar geef er niets om) . Niets mis mee met een gewone mobiele telefoon met prepaid lijkt me. Heerlijk die rust en twitter doe ik ook niet aan.
Enfin heb veel plezier met jullie dure abonnementen, maar dan niet zeuren als je daardoor in geld problemen komt.
Fred- Prater
Er is zeker niets mis met 'n 'gewone' mobiel en prepaid! Ik heb ook 'n redelijk gewone mobiel, wel 'n abonnement voor bellen/smsen maar geen internet.
En het een wil niet direct het ander tot gevolg hebben, ja ik betaal redelijk wat per maand aan m'n tel maar dat zorgt er niet voor dat ik in financieel in de problemen kom. Als ik die problemen wel zou hebben dan zou ik heus wel rekening houden met m'n maandelijkse uitgave aan bellen/smsen.
En het een wil niet direct het ander tot gevolg hebben, ja ik betaal redelijk wat per maand aan m'n tel maar dat zorgt er niet voor dat ik in financieel in de problemen kom. Als ik die problemen wel zou hebben dan zou ik heus wel rekening houden met m'n maandelijkse uitgave aan bellen/smsen.
@ Angela, dat snap ik idd.. maar ik doel meer op een groep mensen die financiele problemen hebben maar dan wel dood leuk een duur telefoonabonnement hebben etc.. Die dan lopen te klagen.. snap je? In jou geval is dat anders. Je hebt nog een pb.
Fred- Prater
Jen_ schreef:Isa schreef:Jen_ schreef:Leuk! Leuk he een smartphone, er ging een wereld voor me open Ik heb een bb en daar kan ik gewoon met op het forum, en berichten plaatse Isa!
Wat irritant en gek zeg! Want we hebben dezelfde toch, de bold 9700?
Ja, we hebben dezelfde. Ik vind het heel vreemd dat hij niet doorlaadt. Ik heb het net nog even geprobeerd, om zeker te weten dat ik niets fout doet, maar ik kan gewoon helemaal niets tikken. En ik vind het soms wel lekker om met mijn BB het forum in de gaten te houden, zodat ik mijn laptop niet de hele tijd op schoot heb. Maar ja...
Gast- Gast
Fred schreef:@ Angela, dat snap ik idd.. maar ik doel meer op een groep mensen die financiele problemen hebben maar dan wel dood leuk een duur telefoonabonnement hebben etc.. Die dan lopen te klagen.. snap je? In jou geval is dat anders. Je hebt nog een pb.
Wat ben jij toch een zuur type af en toe.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Fred, was jij niet ook degene die zolang mogelijk thuis bleef wonen totdat je in een 2 onder 1 kap kon gaan wonen? Dan zou ik die 20 euro die je bespaart per maand inderdaad maar oppotten, haha
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Stoer mannenhorloge
» Stoer kinderbed!
» Stoer lang kapsel
» Voorzichtig of juist stoer..
» Welke forummer vind jij 'stoer'? :)
» Stoer kinderbed!
» Stoer lang kapsel
» Voorzichtig of juist stoer..
» Welke forummer vind jij 'stoer'? :)