Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even stoer doen ;)

+12
Jeanette
Prosecco
Cheesegirl
Qiara
Shisha
Susan
Zwerver
Caro
Angela_1986
GeKKiE
Fred
VeryCherry
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Even stoer doen ;)  - Pagina 2 Empty Re: Even stoer doen ;)

Bericht  Shisha vr 24 dec 2010 - 11:32

Ik kan wel internetten met mijn telefoon maar erg beperkt. (heb dan ook geen i-phone of BB) 9 van de 10 x kan ik niet eens mijn mail openen en op het forum lukt al helemaal niet. Ik zit er dus ook aan te denken om het internet op te zeggen want ik doe er eigenlijk niks mee en het kost toch bijna 10 euro pm. Ook zonde eigenlijk...
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Qiara vr 24 dec 2010 - 11:54

Ik kan ook wel internetten op mijn telefoon en ook op het forum. Reageren kan volgens mij ook wel, maar vind ik wel lastig op mijn telefoon (samsung 360). Ik vind het wel heel handig om internet op mijn phone te hebben. Ik zou ook wel een Iphone willen hebben, maar ik zit nog een tijdje vast aan deze Rolling Eyes .
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Cheesegirl vr 24 dec 2010 - 12:19

Ik heb sinds vandaag de Samsung Galaxy S, ook heerlijk om mee op het forum te gaan! Wel ff wennen, maar wel fijn. Leuk kerstcadeautje voor mezelf Wink
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Shisha vr 24 dec 2010 - 12:22

Carola589 schreef:Ik heb sinds vandaag de Samsung Galaxy S, ook heerlijk om mee op het forum te gaan! Wel ff wennen, maar wel fijn. Leuk kerstcadeautje voor mezelf Wink

Hoe bevalt die? Want ik mag in April (? geloof ik) weer een nieuwe tel uitzoeken. Ik heb nu de samgsung jet. Deze maakt best goede foto's dus ik wil er eigenlijk weer 1 die net zulke goede foto's maakt. En internet vind ik ook wel handig maar dat werkt op deze dus niet zo goed.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Susan vr 24 dec 2010 - 12:27

Ik ga ook binnenkort een smartphone uitzoeken, zit te denken aan de Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 12:40

Ik heb ook een BB 9700 en ik kan daar ook prima mee forummen. Doe ik nu ook;) wel moet ik soms een stuk naar beneden scrollen voor ik het vak zie waar ik kan reageren. Nu is dat roze, dus nu is het makkelijker te zien dan toen het nog wit was.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 12:45

Fred schreef:@ Angela, ik vind het heerlijk zo... Ik gebruik hem zo weinig mogelijk. Alleen in noodsituaties en soms om te sms-en. Maar dat komt uit op een paar sms-jes per week gemiddeld. Toch heb ik niet het gevoel iets te missen. Voorheen (voor de tijd van de mobiel) wist je ook niet beter namelijk...

Maar hoe onderhoud je dan contact met je werk/vrienden/familie/bedrijven?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 12:52

Dijn82 schreef:
Fred schreef:@ Angela, ik vind het heerlijk zo... Ik gebruik hem zo weinig mogelijk. Alleen in noodsituaties en soms om te sms-en. Maar dat komt uit op een paar sms-jes per week gemiddeld. Toch heb ik niet het gevoel iets te missen. Voorheen (voor de tijd van de mobiel) wist je ook niet beter namelijk...

Ik vind het geheel wel een beetje sneu klinken eerlijk gezegd Very Happy maar goed, ik ben dan ook iemand die verslaafd is aan haar mobiele telefoon silent

Gast
Gast

Bericht  Shisha vr 24 dec 2010 - 12:59

Ik heb vanaf mijn 14e ofzo al een mobieltje en voor die tijd woonde al mijn vriendinnetjes in de buurt dus had ik er geen een nodig. Dan belde ik gewoon aan om te kijken of ze thuis waren en zin hadden om wat te gaan doen. Nu vind ik het toch wel erg handig om even snel een smsje te kunnen sturen. Ook voor onderweg, als ik door vertraging ofzo wat later kom.
Ik zou niet meer zonder mijn mobiel kunnen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 22:45

Ik merk het al.. ik ben totaal niet op de hoogte van die bb en smartphone-dingen. Wat is het verschil? Wat kun je er mee??

Sinds donderdag heb ik een telefoon met touchscreen en qwerty toetsenbord en dat vind ik wel weer genoeg verandering voor de komende jaren.

Bellen en smsen, dat vind ik het belangrijkst aan zo'n ding. Voor verdere ongein heb ik mijn computer wel.
Ik overweeg zelfs terug te gaan naar pre-paid.

Vrijwel geheel eens met Fred dus.

En bedankt dan alvast voor het noemen van een oude zuurpruim (of iets dergelijks): I don't care!! :rendeer:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 22:47

Susan schreef:
Fred schreef:@ Angela, dat snap ik idd.. maar ik doel meer op een groep mensen die financiele problemen hebben maar dan wel dood leuk een duur telefoonabonnement hebben etc.. Die dan lopen te klagen.. snap je? In jou geval is dat anders. Je hebt nog een pb. Wink

Wat ben jij toch een zuur type af en toe.

Deze post bedoel ik.
Ik vind dat Fred gelijk heeft.

Net als lenen. Sommige mensen lenen álles! Ja, raar als je dan in de schulden komt of gewoon weinig te besteden hebt. Geld lenen kost geld! En een telefoon-abonnement is eigenlijk ook gewoon een lening.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 22:51

Ik heb een Nokia E72 en kan ook forummen op mijn telefoon Very Happy Maar dat doe ik eigenlijk nauwelijks, ik heb geen internet erop (ja alleen thuis op mijn eigen netwerk). Ik lees weleens wat bij als ik niet kan slapen.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco za 25 dec 2010 - 0:48

Ik vind dat iedereen lekker zelf moet weten wat voor telefoon hij/zij wil. Persoonlijk ben ik onwijs blij met mijn telefoon met internet wat ik ook elke dag gebruik.
Maar als een ander genoeg heeft aan een prepaid telefoon zal dat mij een zorg zijn. Ik begrijp ook eigenlijk niet waarom je dan gelijk zuur bent?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 0:50

Ik betaal nog geen 25 euro per maand en heb thuis geen internet dus ik vind dat wel te doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 0:52

_Leaf_ schreef: wel moet ik soms een stuk naar beneden scrollen voor ik het vak zie waar ik kan reageren
Dat moet ik inderdaad ook. Isa, misschien is dat het probleem? Dat je in het verkeerde vakje probeert te typen?

Gast
Gast

Bericht  Susan za 25 dec 2010 - 0:56

Youandi schreef:

Deze post bedoel ik.

Net als lenen. Sommige mensen lenen álles! Ja, raar als je dan in de schulden komt of gewoon weinig te besteden hebt. Geld lenen kost geld! En een telefoon-abonnement is eigenlijk ook gewoon een lening.
Ja sorry, ik vind Fred echt overkomen als een zure muts, en dan heb ik het niet over het feit dat hij geen internet op zijn telefoon heeft, maar gewoon over zijn manier van reageren hier en ook op sommige topics op het oude forum, ik vind het gewoon raar om tegen iemand die blij is met haar nieuwe toestel te komen aanmekkeren dat ze niet moet komen zeuren als ze straks geldproblemen heeft.

Ik heb bijvoorbeeld niks met verre reizen, maar dan ga ik ook niet in topics over mensen die met plezier een verre reis plannen melden dat ik net zo lief in Nederland blijf en dat ze niet moeten komen zeuren als ze door hun reis straks geldgebrek hebben. Ik vind dat gewoon zurig overkomen.

Overigens hoef je natuurlijk niet per se een loeiduur abonnement te nemen om een iPhone of een BlackBerry te hebben, je kunt er ook gewoon voor kiezen om meer bij te betalen voor je toestel. Je kunt zelfs een prepaid smartphone hebben. Kost ook wel wat, maar met schulden heeft het dan niets te maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 2:02

Susan schreef:Ik ga ook binnenkort een smartphone uitzoeken, zit te denken aan de Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro.
Die heb ik, ik vind die persoonlijk niet erg fijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 2:03

Susan schreef:
Youandi schreef:

Deze post bedoel ik.

Ja sorry, ik vind Fred echt overkomen als een zure muts, en dan heb ik het niet over het feit dat hij geen internet op zijn telefoon heeft, maar gewoon over zijn manier van reageren hier en ook op sommige topics op het oude forum, ik vind het gewoon raar om tegen iemand die blij is met haar nieuwe toestel te komen aanmekkeren dat ze niet moet komen zeuren als ze straks geldproblemen heeft.

Ik heb bijvoorbeeld niks met verre reizen, maar dan ga ik ook niet in topics over mensen die met plezier een verre reis plannen melden dat ik net zo lief in Nederland blijf en dat ze niet moeten komen zeuren als ze door hun reis straks geldgebrek hebben. Ik vind dat gewoon zurig overkomen.

Overigens hoef je natuurlijk niet per se een loeiduur abonnement te nemen om een iPhone of een BlackBerry te hebben, je kunt er ook gewoon voor kiezen om meer bij te betalen voor je toestel. Je kunt zelfs een prepaid smartphone hebben. Kost ook wel wat, maar met schulden heeft het dan niets te maken.

Oké, ik begrijp je punt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Jeanette za 25 dec 2010 - 2:58

Ik ben wel jaloeeeersss!! :P Alleen heb ik in maart een Samsung Diva in huis gehaald en moet nu dus nog eventjes wachten haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 3:02

Ik heb de Nokia N97 mini en dat gaat prima op het forum, alleen wel een stukje trager dan mijn mini laptop...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 4:43

Ik vind forummen via mijn iPhone echt helemaal niet fijn. Heb graag een groot scherm als ik forum Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Fred za 25 dec 2010 - 4:46

Dijn82 schreef:

Gewoon via mail, afspreken of vaste tel (kost amper iets zit in internetabonnement). Met de mobiele telefonie en smartfoons vind ik de maatschappij steeds meer onpersoonlijker worden. Bellen tijdens het afrekenen in de winkel etc.. In een drukke trien/bus lang bellen. Ik vind het allemaal onbeschoft gedrag, net zo erg als roken waar het niet mag. Mocht ik op me mobiel gebeld worden en er is volk in de buurt dan probeer ik altijd ergens naar toe te lopen dat zo min mogelijk mensen er last van hebben en het gesprek zo kort mogelijk te houden. Alleen als ik zeker weet dat niemand anders er last van heeft mag het gesprek wel langer duren.

Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 4:48

Fred, dat gedrag wat jij beschrijft ligt aan de personen zélf, niet aan de maatschappij.

Gast
Gast

Bericht  Fred za 25 dec 2010 - 5:20

Dat kan kloppen, maar ruim 12 jaar geleden (ik was toen 16 en heb die tijd dus bewust meegemaakt) was dat wel iets anders. Toen had nog lang niet iedereen een mobiel en leek het rustiger op straat etc.. Maar goed, de mobiel lijkt ingeburgerd te zijn en de mensen die zo asociaal bellen (wat ik eerder heb omschreven) vinden dat blijkbaar normaal. Ze weten niet beter denk ik.

@ Storm, wij als maatschappij kunnen daar wel iets aan doen dat het gedrag van die asociale bellers niet de standaard gaat worden want dat zou het zo maar eens kunnen dat het langzaam meer zeker wel de standaard gaat worden in de toekomst.

Zeker met die smartphones waar ik al filmpjes van heb gezien dat je ze zou kunnen gebruiken bij het boodschappen doen. Zie je het voor je, dat iedereen met zo'n ding in hun handen boodschappen doet. Dat lijkt me niks.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 5:21

Maar een vaste telefoon, ik ken niemand met een vaste telefoon.. :shock:

Vrienden dan he, bedoel ik..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: