Iemand ervaring met deze laptop? (Acer)
+5
minoessepoes
Zininzon
ijsjemeisje
mickey
Toet
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand ervaring met deze laptop? (Acer)
Mijn oudje had 't begeven en gelukkig was Powerbabe mijn held door haar oude laptop aan te bieden - nog steeds dank daarvoor!
Maar inmiddels heb ik zelf een leuk bedrag bij elkaar om een nieuwe te kopen en heb ik een aanbieding op 't oog. Alleen geen ervaring met de laptop... Ik hoor altijd slechte dingen over een Acer laptop, maar klopt 't ook? :p
http://www.bol.com/nl/p/computer/acer-aspire-7339-p464g50mi-intel-p4600-2-ghz-processor-4gb-ram-500gb-hdd-17-3-inch/9000000011498382/index.html#product_overview
Deze heb ik op 't oog (is in de aanbieding deze week bij Scheer en Foppen voor minder dan 400 euro en 400 is wel mijn budget ongeveer) Iemand bekend met deze laptop of ervaringen met Acer?
Maar inmiddels heb ik zelf een leuk bedrag bij elkaar om een nieuwe te kopen en heb ik een aanbieding op 't oog. Alleen geen ervaring met de laptop... Ik hoor altijd slechte dingen over een Acer laptop, maar klopt 't ook? :p
http://www.bol.com/nl/p/computer/acer-aspire-7339-p464g50mi-intel-p4600-2-ghz-processor-4gb-ram-500gb-hdd-17-3-inch/9000000011498382/index.html#product_overview
Deze heb ik op 't oog (is in de aanbieding deze week bij Scheer en Foppen voor minder dan 400 euro en 400 is wel mijn budget ongeveer) Iemand bekend met deze laptop of ervaringen met Acer?
Gast- Gast
Re: Iemand ervaring met deze laptop? (Acer)
Ik heb een Acer, niet hetzelfde type maar ik vind hem fijn en goed. Niks te klagen eigenlijk, maar ik hoor ook weinig negatieve dingen over Acer.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb een acer, wel een andere dan die jij laat zien, maar ik ben er heel tevreden over. Vorige laptop was ook een acer. Mijn vriend is ICT-er, hij heeft me deze aangeraden, aangezien mijn budget ook niet heel hoog is. Dell is bijvoorbeeld ook niet heel duur, maar is mijn vriend minder over te spreken.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook een acer. Ik vind hem wel prima. Alleen ik kan hem alleen gebruiken met stroom...
De batterij is stuk volgens mij. Maar nu heb ik opgevangen dat dat vaak wel een kwaaltje van de acer is.
De batterij is stuk volgens mij. Maar nu heb ik opgevangen dat dat vaak wel een kwaaltje van de acer is.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een Acer 5532. Het ding is bijna twee jaar oud en bevalt me nog steeds goed. De webcam maakt niet altijd contact maar die gebruik ik nauwelijks dus dat is voor mij geen punt. Verder ben ik absoluut tevreden over een Acer.
Gast- Gast
Ik heb een Acer 7741 en vind hem erg fijn.
Mensen die ik ken zijn juist positief over Acer en mijn buurman (werkt in de IT) geeft aan dat het gewoon een goede laptop is
Mensen die ik ken zijn juist positief over Acer en mijn buurman (werkt in de IT) geeft aan dat het gewoon een goede laptop is
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb ook een Acer, ik heb hem al 2,5 jaar en nog nooit een probleem mee gehad, prima ding. Het is inderdaad wel een ander model dan de bovenstaande.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ah gelukkig positieve reacties!
Dan ga ik morgen die laptop halen Of nouja; laptops kijken en als k niks beters zie; die kopen....
Oh thanks voor de reacties!
Dan ga ik morgen die laptop halen Of nouja; laptops kijken en als k niks beters zie; die kopen....
Oh thanks voor de reacties!
Gast- Gast
Ik heb ooit een Acer gehad maar voor mij nooit meer.
Kan best zijn dat er wel hele goede zijn hoor maar ik hoef er geen meer.
Ik heb nu een Samsung en die bevalt me echt prima!
Kan best zijn dat er wel hele goede zijn hoor maar ik hoef er geen meer.
Ik heb nu een Samsung en die bevalt me echt prima!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik heb op dit moment ook een Acer, maar als ik het geld had kocht ik direct een ander.
Ik vind het echt een waardeloos ding, ik heb hem nu al 2 x teruggestuurd maar nog steeds niet in orde.
Hierna voor mij een Samsung.
Ik vind het echt een waardeloos ding, ik heb hem nu al 2 x teruggestuurd maar nog steeds niet in orde.
Hierna voor mij een Samsung.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Acers zijn goed. Een Dell is een hel. Een Packard Bell is ook een hel.
Een Asus is ook erg goed.
Een Asus is ook erg goed.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Ik wil hierna een MSI, Toshiba, Asus of een Sony.
Raindrop- Ratel
Ik heb ooit een Acer gehad, maar dat was echt een drama. Al heel snel kon ik hem alleen nog maar gebruiken op netstroom. Mijn vader had met zijn Acer precies hetzelfde probleem.
Heb nu geen laptop meer, maar een normale desktop van Apple.
Heb nu geen laptop meer, maar een normale desktop van Apple.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Hm okee nu ga ik weer twijfelen.... Ik ga morgen gewoon een aantal winkels af! Moet voor 400 euro wel wat vinden denk ik.
Merk maakt me eigenlijk niet uit, als het maar een Intel Processor heeft, harde schijf van minstens 320GB en geheugen van minstens 3GB.
Merk maakt me eigenlijk niet uit, als het maar een Intel Processor heeft, harde schijf van minstens 320GB en geheugen van minstens 3GB.
Gast- Gast
Ik denk dat het met jouw wensen nog best wel lastig wordt om een laptop van dat bedrag te vinden. Ik weet het echt niet zeker hoor, maar ik denk dat je dan al best wel snel op een Packard Bell uit komt. Of je daar nou blij van wordt....
Cheesegirl- Ratel
De mensen die problemen hadden met een Acer, in welke periode hebben jullie deze aangeschaft? Is dat al lang geleden of in de afgelopen twee jaar?
Gast- Gast
Ik heb mijn Acer laptop in oktober 2010 gekocht.Megara schreef:De mensen die problemen hadden met een Acer, in welke periode hebben jullie deze aangeschaft? Is dat al lang geleden of in de afgelopen twee jaar?
Cheesegirl- Ratel
Ik heb mijne daarvoor gekocht.
Ik heb er een poos plezier van gehad maar daarna viel hij om de haverklap uit.
Ik heb er een poos plezier van gehad maar daarna viel hij om de haverklap uit.
Raindrop- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» iemand ervaring met deze kinderkoffer?
» Iemand ervaring met deze kolf?
» Iemand ervaring met deze buggy?
» Iemand ervaring met een van deze auto's?
» Iemand ervaring met deze camera?
» Iemand ervaring met deze kolf?
» Iemand ervaring met deze buggy?
» Iemand ervaring met een van deze auto's?
» Iemand ervaring met deze camera?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: