Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met deze 2 organisaties?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze 2 organisaties? Empty Iemand ervaring met deze 2 organisaties?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 20:22

www.allereizenop1site.nl
www.nu7procentkorting.nl

Ziet er oke uit, maar hoop hier ervaringen te lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze 2 organisaties? Empty Re: Iemand ervaring met deze 2 organisaties?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 0:15

Niemand? Jammer hoor. Hopelijk komen er nog reacties. :o

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze 2 organisaties? Empty Re: Iemand ervaring met deze 2 organisaties?

Bericht  Zininzon zo 3 jul 2011 - 0:20

Geen ervaring, maar op beide sites staat het ANVR en SGR keurmerk en mijn vriendin (werkt in de reisbranche) zegt dat het dan meestal wel te vertrouwen is.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze 2 organisaties? Empty Re: Iemand ervaring met deze 2 organisaties?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 4:21

Ja daar ga je vanuit, maar ik heb wel eens gehoor dat sommigen dat gewoon op hun site zetten zonder te zijn aangesloten.
Hmmm misschien maar even gaan bellen of deze 2 dat ook echt zo zijn.
Thanks iig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze 2 organisaties? Empty Re: Iemand ervaring met deze 2 organisaties?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 5:08

Er bestaat vast wel een reisforum o.i.d.
Wellicht hebben ze er daar van gehoord?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze 2 organisaties? Empty Re: Iemand ervaring met deze 2 organisaties?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 7:51

Oh ja idd dank je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze 2 organisaties? Empty Re: Iemand ervaring met deze 2 organisaties?

Bericht  Atelier Madame zo 3 jul 2011 - 19:33

Google altijd de naam + termen als 'ervaringen' 'klachten' 'review' 'betrouwbaarheid'
Dan komen er heel snel dingen over die organisaties naar boven.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze 2 organisaties? Empty Re: Iemand ervaring met deze 2 organisaties?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 20:20

Da's waar, maar eventuele reacties van hier zou ook fijn zijn van ''bekende'' mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze 2 organisaties? Empty Re: Iemand ervaring met deze 2 organisaties?

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 20:08

Ik kan niks over beide vinden als ik de naam typ met dan ''ervaringen'' erachter.
Als iemand het gevonden heeft, dan hoor ik dat graag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze 2 organisaties? Empty Re: Iemand ervaring met deze 2 organisaties?

Bericht  Travelgurly wo 6 jul 2011 - 20:32

Zininzon schreef:Geen ervaring, maar op beide sites staat het ANVR en SGR keurmerk en mijn vriendin (werkt in de reisbranche) zegt dat het dan meestal wel te vertrouwen is.

thja op de site zetten kan iedereen, de logo's kunnen je hier nog op de YES site gezet worden. Belangrijk is het te checken bij Anvr en SGR zelf! Very Happy

Heb van beide organisaties nog niet gehoord.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze 2 organisaties? Empty Re: Iemand ervaring met deze 2 organisaties?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 0:02

Allereizenop1site staat op de SGR site, maar niet op de ANVR site. De reis die ik gezien heb valt onder OAD dus dat zit wel goed.

Nu7procentkorting.nl staat wel op de ANVR site en ook op de SGR site.

Beide komen erg overeen met elkaar met de reis die ik wil en ook de sites lijken erg op elkaar.
Dus zal die ook wel onder OAD vallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze 2 organisaties? Empty Re: Iemand ervaring met deze 2 organisaties?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum