Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

+10
Niekske
The one and only
Possom
TGR
SuperGrover
loura
Melis_je
ThinkPink
SoGood
banjer49
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:45

Ach Leaf, anders koop je ze gewoon. Groot kans dat er in de winter een stuk teen afvriest lol! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:46

ThinkPink schreef:
_Leaf_ schreef:Ik ben sowieso niet meer om te lullen hoor, ik vind ze geweldig I love you

Alleen qua maat ben ik nog bang, want ze zijn er niet in 42, dus ik hoop heel hard dat ik in 41 kom...
Ik hoop met je mee! Ik heb normaal bijna altijd maat 40 en van deze laarzen maat 39.

Dat stemt me hoopvol! Haha.

Zo stom, deze gaan maar tot 41, maar de sneakers van Burberry gaan wel tot 42 Sad En al die runway modellen hebben ook echt geen maat 41 hoor, de meeste vrouwen van mijn lengte hebben toch minstens 42 tot wel 44....Dus gewoon STOM :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:47

PrinsesBo schreef:Ach Leaf, anders koop je ze gewoon. Groot kans dat er in de winter een stuk teen afvriest lol! Wink

Dat zou een mooi bijkomend voordeel zijn Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  ThinkPink zo 18 sep 2011 - 6:49

_Leaf_ schreef:
ThinkPink schreef:
_Leaf_ schreef:Ik ben sowieso niet meer om te lullen hoor, ik vind ze geweldig I love you

Alleen qua maat ben ik nog bang, want ze zijn er niet in 42, dus ik hoop heel hard dat ik in 41 kom...
Ik hoop met je mee! Ik heb normaal bijna altijd maat 40 en van deze laarzen maat 39.

Dat stemt me hoopvol! Haha.

Zo stom, deze gaan maar tot 41, maar de sneakers van Burberry gaan wel tot 42 Sad En al die runway modellen hebben ook echt geen maat 41 hoor, de meeste vrouwen van mijn lengte hebben toch minstens 42 tot wel 44....Dus gewoon STOM :P
Dat is eigenlijk wel vreemd, ook omdat de mensen tegenwoordig steeds langer worden en waarschijnlijk ook grotere voeten krijgen. En dat ze dan van hetzelfde merk het één wel tot 41 hebben en het andere tot 42.
Heb trouwens ook hele leuke sneakers gezien, maar denk dat ik eerst voor een tas ga I love you

Weet je al wanneer je ze gaat passen?

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  loura zo 18 sep 2011 - 6:52

Naar werk kan het echt niet... Naar een festival of buiten activiteiten wel. Voor de rest vind ik regen laarzen voor de regen en niet voor binnen. Ik hou er zelf helemaal niet van maar ja smaken verschillen smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  SuperGrover zo 18 sep 2011 - 6:52

Dit topic maakt mijn dag weer een beetje goed. Meer Meer!! Very Happy

Ik vind de laarzen trouwens leuk, niet zozeer deze, maar ik heb wel echt toffe laarzen met print gezien. Maar dat is vooral om in de winkel te zeggen: "och wat leuk", ik zou ze niet serieus dragen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  TGR zo 18 sep 2011 - 6:54

Ik ben 1.86 en ik heb schoenmaat 40. Ik denk niet dat de meeste lange vrouwen, ook meteen extreem grotere voeten of handen hebben.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:59

TGR schreef:Ik ben 1.86 en ik heb schoenmaat 40. Ik denk niet dat de meeste lange vrouwen, ook meteen extreem grotere voeten of handen hebben.

Vaak wel hoor. Paris Hilton bijv heeft maat 44. Klasgenoten van mij, net zo groot of groter, ook al snel maat 43. Ik merk in mijn omgeving dat ik dan toch relatief kleinere voeten heb dan andere lange meiden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Possom zo 18 sep 2011 - 7:29

Mijn zus is ook 1.85 en heeft maat 43 aan de ene voet en 44 aan de andere :O

Lekkere decadente laarzen! Staat denk ik leuk echt op zn Burberry's met een zwarte skinny en trench.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Melis_je zo 18 sep 2011 - 21:12

PrinsesBo schreef:Ach Youandi, het zijn maar schoenen. Gaat niet om een kind of kat nerd

Ook mijn redenatie Very Happy
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 21:17

Oeh die print vind ik echt helemaal niets.. Wannabee Burberry.. tenmiste ik neem aan dat ze nep zijn Laughing .. En anders vind ik het eigenlijk nog niets haha.

Ik vind regenlaarzen soms nog best wel leuk.. Deze bijv.

Maar ik zal wel altijd een paar schoenen voor op mijn werk meenemen!

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 602951_main?$hero$

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Regenlaarzen zijn hip!

Bericht  The one and only zo 18 sep 2011 - 22:45

In de koude winter of de regenachtige herfst ben ik toch echt heel blij met mijn regenlaarzen! Met de sneeuw of de regen heb ik in ieder geval geen last van natte voeten! Op buitenfestivals ben ik ook altijd zeer blij met mijn regenlaarzen, neem bijvoorbeeld Dance Valley; Nog geen jaar droog geweest!! :flower:

En ach.. Misschien worden deze winter regenlaarzen wel DE nieuwe mode i.p.v. uggs! *reclame verwijderd, dit is niet toegestaan*

The one and only
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 18-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Niekske zo 18 sep 2011 - 23:07

Ik vind ze super leuk!

Ik heb zelf een cheap variant met bloemen erop en die zijn echt heel warm. Tis wel vooral het effect van zweetvoeten denk ik, dat plastic ademt natuurlijk voor geen meter. Maar in de winter boeit me dat niet, als ik maar warme voeten heb Wink ik draag ze gewoon over een skinny of met een dikke legging en dan een spijkerrokje of action-rokje. Ik hou mijn outfit dan wel neutraal, de laarzen zijn al druk genoeg. Ik trek me er niet zoveel van aan wat ze er op mijn werk van zeggen, ik heb sowieso geen kledingvoorschrift en ik ga niet met klanten om ofzo en er lopen hier mensen rond met echt hele vormeloze gevallen en op sportschoenen, dus dan vidn ik mijzelf een stuk hipper op mijn gebloemde laarzen Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 23:17

The one and only schreef:In de koude winter of de regenachtige herfst ben ik toch echt heel blij met mijn regenlaarzen! Met de sneeuw of de regen heb ik in ieder geval geen last van natte voeten! Op buitenfestivals ben ik ook altijd zeer blij met mijn regenlaarzen, neem bijvoorbeeld Dance Valley; Nog geen jaar droog geweest!! :flower:

En ach.. Misschien worden deze winter regenlaarzen wel DE nieuwe mode i.p.v. uggs! *reclame verwijderd, dit is niet toegestaan*

hoezo reclame :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  SoGood zo 18 sep 2011 - 23:51

Melis_je schreef:Deze laarzen komen het beste uit in een vuilniszak.


lol! lol!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Lovely ma 19 sep 2011 - 5:31

Niet op je werk dragen hoor!!

Ik vind dit soort laarzen eigenlijk alleen geschikt als je met een hond in het bos gaat lopen. Zou ze nooit voor 'gewoon' aandoen.
Zou ook nooit meer dan 10 euro over hebben voor een paar regenlaarzen.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Bliss ma 19 sep 2011 - 8:45

TGR schreef:Ik ben 1.86 en ik heb schoenmaat 40. Ik denk niet dat de meeste lange vrouwen, ook meteen extreem grotere voeten of handen hebben.

Same here, ik ben 1.83m en heb ook maat 40 (en soms 41).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Coco ma 19 sep 2011 - 9:53

Nee echt niet voor binnen hoor! Ik ga ze dragen als ik met de kinderen naar de speeltuin ga als het heeft geregent of als we in de regen buiten gaan spelen en misschien bij sneeuw. Draag mijn burberry's eigenlijk altijd met een donkere of zwarte jeans. De (nette) sneakers vind ik gecombineerd met rokje + legging geen gezicht, maar denk dat ik de regenlaarzen juist wel veel met legging zal dragen, is wat soepeler, waar ik met kids toch de voorkeur aan geef.

Ik vind burberry wel een halve schoenmaat groter vallen! Eeen ooooh ik zag er vandaag wat van de nieuwe collectie I love you meisje was alleen wel heel erg overdreven, tas, laarzen, blouse , riem, jas en korte broek allemaal van burberry, misschien dr legging ook wel Laughing
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 1:34

Haha nou ik heb ze en ben helemaaaal blij! Maat 41 paste! Ze vallen groot...Heel erg regenlaarzerig lijken ze overigens niet, ik heb er al heel veel leuke reacties op gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Pien ma 26 sep 2011 - 1:57

Ik vind ze vreselijk maar goed, dat maakt niet uit! Als jij er maar blij mee bent. Overigens heeft Maple wel helemaal gelijk door te zeggen dat regenlaarzen absoluut geen winterse laarzen zijn!

Je hebt er slechte grip mee op ijzel en sneeuw, je verwarmen je voeten niet, ook niet met 2 paar sokken. Het is gewoon echt alleen voor wat regen eventjes te trotseren maar echt lang op lopen in de kou zal ik je niet aanraden.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 4:25

Haha, mooi dat je er blij mee bent Leaf. Ik vind het regenlaaridee op zich wel leuk, vooral zoals op dat plaatje die youandi postte, met dat meisje en dat leren jasje. Maar ik hou niet van Burberry print. En dan nog zou ik ze never nooit op mijn werk aan doen. Mijn baas zou een hartverzakking krijgen denk ik.

Ik ben trouwens 1.82 en ik heb schoenmaat 39/40..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 4:37

Als ik ze aan heb, valt het hele regenlaars idee ook reuze mee hoor trouwens. Ze zijn namelijk niet heel erg lomp, maar gewoon echt erg leuk. Grappige is dat ik op mijn werk ineens iedereen op regenlaarzen voorbij zie komen, haha.

Dus ik ga ze lekker dragen op mijn werk angel

Overigens zit er idd een leren zooltje in en volgens mijn moeder zijn ze wel gewoon warm...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) - Pagina 2 Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum