Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

+10
Niekske
The one and only
Possom
TGR
SuperGrover
loura
Melis_je
ThinkPink
SoGood
banjer49
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:08

Want ik wil ze zo graaaaag! Maar ze moeten wel een beetje te combineren zijn...Sowieso wil ik ze omdat ik die vieze winters echt zat ben, ik moet daar gewoon fatsoenlijke schoenen voor hebben...Dan kunnen ze maar beter een beetje hip zijn!


Alleen, waar ik dan over twijfel....Kun je ze dan ook binnen aan of is dat geen porem? (En dan doel ik meer op mijn werk haha)
Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) SAM_8333-1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  banjer49 zo 18 sep 2011 - 6:10

ik persoonlijk zou ze echt alleen buiten aan doen, als je echt naar buiten gaat en het regent, zou ze niet gewoon aan trekken, daar vind ik ze niet echt geschikt voor.
dus ik kan je ook geen antwoord op je vraag geven hoe je ze het beste kan combineren
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  SoGood zo 18 sep 2011 - 6:12

NEE! NIET OP JE WERK!!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:14

Ik zou ze never nooit binnen aan doen, maar voor buiten met een legging en een winterrokje of een wollen jurkje + een mooie lange jas zijn ze prima te doen! Eventueel met beenbeschermers erboven of een beetje er overheen gevouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:14

Die zijn om in het bos door de modder te stampen.
Maar daar zijn ze vast veel te duur voor Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  ThinkPink zo 18 sep 2011 - 6:20

Ik heb dezelfde nu een paar weken (wilde ze al jaren hebben!).
Heb ze al een keer aan gehad naar mijn werk om ze een keer aan te hebben gehad (was toen nog redelijk weer) en om ze te showen Laughing Ze zitten erg lekker, maar wel erg warm!
Je kunt ze gewoon aan met een skinny jeans of onder een jurkje of rokje met legging. Zo worden ze in Antwerpen ook gedragen vertelde de verkoper mij. En dan niet alleen als het slecht weer is Very Happy

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:20

Ik ben even plaatjes voor je aan het zoeken:

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Img_0756-1024x1365

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) April-shower-from-burberry

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Rainboots-hilary-duff-burberry-check-wellington-boots

Veel is mogelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:22

Ik vind het werkelijk geen gezicht. Nog erger dan Uggs. Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:25

Ik zou echt géén regenlaarzen in de winter aantrekken. Ooit gedaan, met twee paar sokken en nog vroren mijn tenen eraf. PIJN dat ik had.... Geven echt totaal geen warmte in die koude sneeuw, dus echt... Koop een paar goeie snowboots. Geven warmte én je hebt meer grip op de sneeuw. En ze zijn vaak nog leuker ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  ThinkPink zo 18 sep 2011 - 6:25

Uggs zijn lelijk en voor de sneeuw. En laat het nou (gelukkig) in Nederland vaker regenen Laughing
En dit seizoen worden hippe regenlaarzen met printjes helemaal in I love you


Laatst aangepast door ThinkPink op zo 18 sep 2011 - 6:26; in totaal 1 keer bewerkt

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:26

Hahaha, Maple!
Je tenen lagen zeker zowat los in je sokken?
Die dingen isoleren denk ik toch ook voor geen meter...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:27

PrinsesBo schreef:Hahaha, Maple!
Je tenen lagen zeker zowat los in je sokken?
Die dingen isoleren denk ik toch ook voor geen meter...
Haha ja. En aangeizne Leaf zegt een paar goede laarzen voor de vieze winters te willen hebben... Dan zijn regenlaarzen echt geen optie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Melis_je zo 18 sep 2011 - 6:27

Deze laarzen komen het beste uit in een vuilniszak.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:31

Maple schreef:
PrinsesBo schreef:Hahaha, Maple!
Je tenen lagen zeker zowat los in je sokken?
Die dingen isoleren denk ik toch ook voor geen meter...
Haha ja. En aangeizne Leaf zegt een paar goede laarzen voor de vieze winters te willen hebben... Dan zijn regenlaarzen echt geen optie.

Nee voor de warm kun je beter snowboots kopen, mooier ook nog..


Melis_je schreef:Deze laarzen komen het beste uit in een vuilniszak.
lol! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:31

Nou nou nou, Melisje. Smaken verschillen. Maar dit vind ik wel erg hard gezegd Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  ThinkPink zo 18 sep 2011 - 6:34

In die Burberry laarzen zit een leren zooltje, dus ze zitten best warm hoor en ze lopen alsof je gewone (leren) laarzen aan hebt. Mag ook wel ook voor dat geld laughcry

En soms heb je van die items die je al jaren wilt hebben I love you

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:34

Ach Youandi, het zijn maar schoenen. Gaat niet om een kind of kat nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:36

PrinsesBo schreef:Ik vind het werkelijk geen gezicht. Nog erger dan Uggs. Evil or Very Mad

+1 vind uggs dan leuker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:37

Theedoosje schreef:
PrinsesBo schreef:Ik vind het werkelijk geen gezicht. Nog erger dan Uggs. Evil or Very Mad

+1 vind uggs dan leuker.

Ik heb Uggs, mooi is t niet. Maar zoooo heerlijk warm Wink
Kun je van deze krengen vast niet echt zeggen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:38

Haha PrinsesBo, daar had ik (gelukkig) nog niet eens aan gedacht :P


Laatst aangepast door Youandi op zo 18 sep 2011 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:39

Uggs heb ik ook, maar geloof me, die houden niet van sneeuw. En al helemaal niet van strooizout...Daar worden ze enorm lelijk van.

Mijn moeder heeft deze laarzen ook en volgens haar zijn ze wel gewoon heel warm..

Gelukkig maar dat smaken verschillen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:40

Ik heb geen Uggs én zou deze laarzen ook nooit kopen. Doe mij maar lekker warme snowboots, voor als het écht goed vriest. Ik zou ze echter nooit binnen aan doen; ze zijn voor mij meer voor het praktische gebruik. Maar goed, iedereen heeft zijn eigen gebruiken he Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  ThinkPink zo 18 sep 2011 - 6:41

_Leaf_ schreef:Uggs heb ik ook, maar geloof me, die houden niet van sneeuw. En al helemaal niet van strooizout...Daar worden ze enorm lelijk van.

Mijn moeder heeft deze laarzen ook en volgens haar zijn ze wel gewoon heel warm..

Gelukkig maar dat smaken verschillen Wink
Ze zitten ook heel warm want er zit een leren zooltje in. In die goedkope regenlaarzen van een tientje krijg je wel koude voeten.
Heb van die lelijke nep bontpoten voor als het sneeuwt, maar ook dat wordt nat en zit niet warm.

Geef mij die Burberry laarzen maar, veel mooier ook I love you

Zou ze gewoon kopen Leaf Very Happy

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:43

Ik ben sowieso niet meer om te lullen hoor, ik vind ze geweldig I love you

Alleen qua maat ben ik nog bang, want ze zijn er niet in 42, dus ik hoop heel hard dat ik in 41 kom...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  ThinkPink zo 18 sep 2011 - 6:44

_Leaf_ schreef:Ik ben sowieso niet meer om te lullen hoor, ik vind ze geweldig I love you

Alleen qua maat ben ik nog bang, want ze zijn er niet in 42, dus ik hoop heel hard dat ik in 41 kom...
Ik hoop met je mee! Ik heb normaal bijna altijd maat 40 en van deze laarzen maat 39.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen) Empty Re: Hoe te combineren? (Hippe regenlaarzen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum