Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Salade opmaken?

Ga naar beneden

Salade opmaken?  Empty Salade opmaken?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 9:14

Zondag komen mijn moeder en haar vriend bij mij eten. We hebben het simpel gehouden en we gaan Gourmetten. Of simpel? Ik heb eten voor een weeshuis. Grote vleesschotel, kinderstokjes (welke ik gewoon moest hebben), 3 stokbroden, roomkaas, Boursin, kruidenboter, makreelsalade, filet american pesto, champignons, paprika, uien... En een bak salade van de Aldi, de enige salade die de vriend van mijn moeder lekker vind.

Nu hadden mijn moeder en ik besloten dat ik de schaal zou opmaken. Dus de bak uitstrijken op een mooie schaal en wat garnering erbij. Maar waar garneer ik het mee?

Dus waar garneren jullie de salade mee? Ik heb augurk, a'dam uitjes, ei en dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Salade opmaken?  Empty Re: Salade opmaken?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 9:19

Tomaat
Komkommer
Noten
Radijs
Paprika
Spekjes
Champignons
Feta (of andere kaassoorten)
Avocado
Ui

Maar als de salade 'gewoon' voor erbij is zou ik hem simpel houden. Paprika en zaken staan al los op tafel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Salade opmaken?  Empty Re: Salade opmaken?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 9:22

Wow, wat een uitgebreide salade. En wat klinkt dat lekker! Maar volgens mij heb jij het over Sla en heb ik het over Rundvleessalade. smile Als dat het geval is, dan ga ik jouw recept zeker onthouden voor een Salade van sla. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Salade opmaken?  Empty Re: Salade opmaken?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 9:24

Ow, ja, dan hebben we het over iets anders.

Als ik SLA maak, doe ik niet al deze dingen er in. Maar het zou allemaal in SLA kunnen. Ik vind veldsla met champignons en tomaatjes zo lekker.

Maar bij salade.. mayonaise er over er en inderdaad zilveruitjes. En wat wortel en augurken klein versnipperen. Maar ik eet eigenlijk alleen huzarensalade. Ei zou er inderdaad ook bij kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Salade opmaken?  Empty Re: Salade opmaken?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 9:28

Dit doet vermoeden dat de salade zelf niet lekker is en je er dus zoveel bij moet eten om de smaak wat te verdoezelen. Ik vind dat je de salade iig niet te veel moet oppimpen.

Salade opmaken?  Huzarensalade21

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Salade opmaken?  Empty Re: Salade opmaken?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 9:32

Smikkell schreef:Dit doet vermoeden dat de salade zelf niet lekker is en je er dus zoveel bij moet eten om de smaak wat te verdoezelen. Ik vind dat je de salade iig niet te veel moet oppimpen.

Salade opmaken?  Huzarensalade21

Ow, dat is wel heel erg, inderdaad.

Ik wilde er ook geen poespas van maken. Gewoon lekker simpel, maar wat mooier dan uit de verpakking van de Aldi. Very Happy

Dan moet ik morgen nog even glibberen naar de Jumbo, welke open is :affraid:, om een potje zuur met groenten te halen. Want daar zit alles in. En dan één ei gekookt, want ik heb niet meer :P en aangezien ik het verder niet eet.... Beetje augurk, beetje a'dam uitjes. Volgens mij is het dan wel goed? Mayo over een goede salade vind ik zelf niet eens lekker, dus die laat ik in deze ook maar achterwege. Al vind ik het idee van Sinasappel wel weer leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Salade opmaken?  Empty Re: Salade opmaken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum