Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor een auto hebben jullie?

+53
Jude
Zeester
Mamsie
Thunder
Dani
Marin
Eliesje
Jelin
mickey
Bosjesvrouw
Sarah1985
Flippin' Bitch
Tsjip
Lejow
Burn
Melis1985
Beachgirl
Barbabella
Flip Fluitketel
BJA
Middleme
Rush
Penny Blossom
piene1983
Sorella
Dolphinne
PluDan
_Lacey_
JustMeDaan
Jordana
Fayebella
Hoochie
Raindrop
Océane
Arwyn
Cato
banjer49
Joli86
Koffieleut
Zonnetje
zwaai zwaai
Highway
studiebol
ThinkPink
Aziraphale
Chocolate Cookie
Pandora
Suus
Snack a Jack
Bruintje Beer
M@niek
patjuhhh
Sjaantje
57 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Wat voor een auto hebben jullie?  - Pagina 5 Empty Re: Wat voor een auto hebben jullie?

Bericht  Rush ma 19 sep 2011 - 21:15

Een Starlet uit '98 is ronder, deze op je plaatje is ouder.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor een auto hebben jullie?  - Pagina 5 Empty Re: Wat voor een auto hebben jullie?

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 21:16

Als wij zelf ooit een auto gaan kopen wil mijn vriend alleen japanners, (koreanen? haha ik weet het niet) of duitse.

Hij zegt never nooit een peugeot of een citroen te willen. Die vallen na 10 jaar uit elkaar :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor een auto hebben jullie?  - Pagina 5 Empty Re: Wat voor een auto hebben jullie?

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 21:17

Rush schreef:Een Starlet uit '98 is ronder, deze op je plaatje is ouder.

haha ooh dan is hij nog ouder.. Want hij is wel zo vierkant :P .. Dan komt hij misschien wel uit '95 ..

Staat ook echt maar 90 000 op de teller Laughing .. Volgens mij zijn ze er alleen mee naar de bloemenbeurs geweest Wink


Laatst kwam mijn oma de straat in rijden in de '2'.. ik zei zachtjes tegen mijn vriend.. "Ohhh ze moet wel voorzichtig doen met onze auto hoor Wink " haha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor een auto hebben jullie?  - Pagina 5 Empty Re: Wat voor een auto hebben jullie?

Bericht  Rush ma 19 sep 2011 - 21:19

Punk'd schreef:
Rush schreef:Een Starlet uit '98 is ronder, deze op je plaatje is ouder.

haha ooh dan is hij nog ouder.. Want hij is wel zo vierkant :P .. Dan komt hij misschien wel uit '95 ..

Staat ook echt maar 90 000 op de teller Laughing .. Volgens mij zijn ze er alleen mee naar de bloemenbeurs geweest Wink


Laatst kwam mijn oma de straat in rijden in de '2'.. ik zei zachtjes tegen mijn vriend.. "Ohhh ze moet wel voorzichtig doen met onze auto hoor Wink " haha :P
Ohjaaa, wellicht wel wat ouder, maar wat maakt het uit? Ik ben ook begonnen in een auto uit '93, was niks mis mee, maar op een gegeven moment wilde ik wat luxer. Die auto rijdt nu nog steeds!

Lol @ bloemenbeurs hhaa!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor een auto hebben jullie?  - Pagina 5 Empty Re: Wat voor een auto hebben jullie?

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 22:39

Weetjewel schreef:Ik heb een Toyota Corolla Verso uit 2006.
Wat voor een auto hebben jullie?  - Pagina 5 Toyota-corolla-zwart-2006-58988_b_5818c97daae0692f

Hebben we uiteindelijk toch dezelfde! Ik dacht dat jullie de Avensis Verso hadden. Gebruiken jullie de extra stoelen ook? Wij moeten dus wel, maar houden dus ook geen bagageruimte meer over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor een auto hebben jullie?  - Pagina 5 Empty Re: Wat voor een auto hebben jullie?

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 22:48

Nee wij gebruiken die achterste bijna nooit behalve als er een keer een vriendinnetje van Lise mee gaat. Je houdt inderdaad amper ruimte over, als we echt wat mee moeten nemen en die achterste stoelen zijn ook in gebruik dan ligt het allemaal bij de voeten achterin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor een auto hebben jullie?  - Pagina 5 Empty Re: Wat voor een auto hebben jullie?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 0:08

Weetjewel schreef:Nee wij gebruiken die achterste bijna nooit behalve als er een keer een vriendinnetje van Lise mee gaat. Je houdt inderdaad amper ruimte over, als we echt wat mee moeten nemen en die achterste stoelen zijn ook in gebruik dan ligt het allemaal bij de voeten achterin.

Dat hebben wij dus ook. Wij gebruiken dan de achterste stoelen sowieso voor de oudste 2, en dan ligt er voor de bank de buggy, wel lastig, want zo schuiven die stoelen ook meteen niet meer. Het is wel behelpen, haha!
Op vakantie hadden we achterin een matras voor een ledikant, en de koffers hadden we tussen de 2 maxicosi's gezet, en dan bovenop de buggy nog wat dingen. Zat echt meer dan vol, haha!

Volgend jaar willen we weer wat verder weg, en dan nemen we ws. een aanhanger mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor een auto hebben jullie?  - Pagina 5 Empty Re: Wat voor een auto hebben jullie?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 1:06

Ja precies dat is wel makkelijk dan.
Ik vind het opzich wel een fijne auto, alleen baal ik met inparkeren soms.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor een auto hebben jullie?  - Pagina 5 Empty Re: Wat voor een auto hebben jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum