Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

+4
Aziraphale
TGR
girli
ladycat
8 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Melis_je za 17 sep 2011 - 22:58

Als iemand zichzelf lelijk vindt, zeggen we massaal dat het niet zo is en dat diegene zelfvertrouwen moet krijgen enzovoorts. Zodra je jezelf mooi vindt en je mooiste foto's plaatst, ben jij ineens arrogant. Waar is de tussencategorie? Moet je je per se bescheiden opstellen als het over uiterlijk gaat? Ik vind het leuk dat je gewoon zegt dat je trots bent op die foto's. Zouden meer vrouwen moeten doen.
Die berichtjes zou ik blijven negeren. Ze spreken je alleen maar aan omdat je mooi bent.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 23:24

Melis_je schreef:Als iemand zichzelf lelijk vindt, zeggen we massaal dat het niet zo is en dat diegene zelfvertrouwen moet krijgen enzovoorts. Zodra je jezelf mooi vindt en je mooiste foto's plaatst, ben jij ineens arrogant. Waar is de tussencategorie? Moet je je per se bescheiden opstellen als het over uiterlijk gaat? Ik vind het leuk dat je gewoon zegt dat je trots bent op die foto's. Zouden meer vrouwen moeten doen.
Die berichtjes zou ik blijven negeren. Ze spreken je alleen maar aan omdat je mooi bent.

Dat je trots bent op foto's hoeft nog niet te zeggen dat je jezelf mooi vindt, ik zie die dingen als twee totaal losse dingen. Ik vind meelf nou niet echt moeders mooiste maar heb wel foto's waar ik trots op ben. Om even aan te duiden wat ik bedoel.

En ik denk dat TO die reacties over haar zogenaamde arrogantie meer krijgt omdat ze niet op berichtjes reageert, dan dat ze ze krijgt omdat ze die foto's Uberhaupt plaatst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Moon zo 18 sep 2011 - 0:12

Ik zou eerder bij mijzelf te raden gaan waarom ik het zo belangrijk zou vinden dat iedereen mijn modellen foto's zou moeten zien.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 0:16

Moon schreef:Ik zou eerder bij mijzelf te raden gaan waarom ik het zo belangrijk zou vinden dat iedereen mijn modellen foto's zou moeten zien.

Modellenfoto's laat je niet maken om ze vervolgens aan niemand te laten zien. Gotta give her that.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Moon zo 18 sep 2011 - 0:25

Maple schreef:
Moon schreef:Ik zou eerder bij mijzelf te raden gaan waarom ik het zo belangrijk zou vinden dat iedereen mijn modellen foto's zou moeten zien.

Modellenfoto's laat je niet maken om ze vervolgens aan niemand te laten zien. Gotta give her that.

Nee maar is facebook de manier om aan mensen je foto's te laten zien? Dat lijkt me nu over het algemeen precies een 'doelgroep' die alleen kunnen kijken naar foto's en commentaar kunnen leveren. Er zal zelden een fotograaf tussen zitten die denkt hé ik zou haar ook wel willen voor een aantal shoots.

Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  ladycat zo 18 sep 2011 - 1:52

Moon schreef:
Maple schreef:
Moon schreef:Ik zou eerder bij mijzelf te raden gaan waarom ik het zo belangrijk zou vinden dat iedereen mijn modellen foto's zou moeten zien.

Modellenfoto's laat je niet maken om ze vervolgens aan niemand te laten zien. Gotta give her that.

Nee maar is facebook de manier om aan mensen je foto's te laten zien? Dat lijkt me nu over het algemeen precies een 'doelgroep' die alleen kunnen kijken naar foto's en commentaar kunnen leveren. Er zal zelden een fotograaf tussen zitten die denkt hé ik zou haar ook wel willen voor een aantal shoots.


Ze staan online ter verwijzing naar de fotografen waar ik mee heb samengewerkt die tevens in mijn vriendenlijst staan. Zodoende.


Laatst aangepast door ladycat op zo 18 sep 2011 - 13:02; in totaal 1 keer bewerkt
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 1:54

Ben nu wel stiekem benieuwd naar je foto's Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Aziraphale zo 18 sep 2011 - 2:00

Jolicious schreef:Oké.. Je kan het ook op die manier interpreteren inderdaad. Jammer.

Hoe moet je het dan interpreteren? TS geeft toch al aan dat ze dat helemaal niet zo gezegd heeft, dus niet zo bedoelde. Maar dan kom jij met de opmerking dat ze het wel zo 'tussen de regels door' heeft gezegd?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Lady Starstruck zo 18 sep 2011 - 2:03

Theedoosje schreef:Ben nu wel stiekem benieuwd naar je foto's Embarassed

Ik dus ook
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 2:06

Ik zou facebook op 'alleen voor vrienden' instellen, dan ben je van het gezeur af. En als je jezelf wil promoten zou ik een website maken. Jezelf promoten op facebook komt ook niet echt professioneel over vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  ladycat zo 18 sep 2011 - 2:16

Confusion schreef:Ik zou facebook op 'alleen voor vrienden' instellen, dan ben je van het gezeur af. En als je jezelf wil promoten zou ik een website maken. Jezelf promoten op facebook komt ook niet echt professioneel over vind ik.

Een eigen website heb ik al.
Aangezien veel mensen het merendeel van hun tijd op internet op sites als facebook besteden, plaatst ik ze ook op facebook met een verwijzing naar mijn site en de fotograven waar ik mee heb samengewerkt. Zodoende. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dat gelijk als onprofessioneel gecategoriseerd zou moeten worden.
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 2:28

Ik zou me er niet zo druk om maken, mensen hebben altijd wat te zeiken en op facebook of andere social media is dat lekker makkelijk afgeven op een ander. Verder zitten er veel pubers en domme mensen tussen, dus zulke reacties kan je verwachten.

En, gewoon plaatsen hoor die foto's. Het heet facebook, niet voor niets lijkt me laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 5:12

Aziraphale schreef:
Jolicious schreef:Oké.. Je kan het ook op die manier interpreteren inderdaad. Jammer.

Hoe moet je het dan interpreteren? TS geeft toch al aan dat ze dat helemaal niet zo gezegd heeft, dus niet zo bedoelde. Maar dan kom jij met de opmerking dat ze het wel zo 'tussen de regels door' heeft gezegd?

Je reageert meteen zo fel. Ik bedoelde het helemaal niet fel of verwijtend...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Aziraphale zo 18 sep 2011 - 6:01

Jolicious schreef:
Aziraphale schreef:
Jolicious schreef:Oké.. Je kan het ook op die manier interpreteren inderdaad. Jammer.

Hoe moet je het dan interpreteren? TS geeft toch al aan dat ze dat helemaal niet zo gezegd heeft, dus niet zo bedoelde. Maar dan kom jij met de opmerking dat ze het wel zo 'tussen de regels door' heeft gezegd?

Je reageert meteen zo fel. Ik bedoelde het helemaal niet fel of verwijtend...

Sorry dat ik fel reageer, maar ik ben echt benieuwd hoe je het dan wél moet interpreteren. Ik vond jouw reactie namelijk heel lullig overkomen ja, je weerlegde haar eigen woorden gewoon.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  TGR zo 18 sep 2011 - 6:05

Je hebt photoshoots en photoshoots...


TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  ladycat zo 18 sep 2011 - 6:21

TGR schreef:Je hebt photoshoots en photoshoots...


Ja... Wat wil je daarmee insinueren? :-)
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:28

Wat voor soort foto's zijn het dan? Mode? Portret? Naakt? Classy? Sexy? Gewoon voor privé of als werk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:30

Gezien het ook om webcamfoto's gaat, zullen het denk ik geen foto's zijn die in de voque komen te staan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:36

Confusion schreef:Gezien het ook om webcamfoto's gaat, zullen het denk ik geen foto's zijn die in de voque komen te staan smile

Ik neem aan dat dat ook geen foto's zijn die door fotografen zijn gemaakt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:53

Wat een speculatie over een paar foto's. :P
Ik heb er zelf gelukkig niet op deze manier last van, maar het zal inderdaad aan je foto liggen. Voortaan dus enkel foto's met rokken tot de enkel, een tot de nek gesloten blouse. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 8:56

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Little%2BHouse%2BOn%2BThe%2BPrairie-45

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 10:16

De seksloze vrouw! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 11:38

ladycat schreef:plaatst ik ze ook op facebook met een verwijzing naar mijn site en de fotograven

Sorry ik kan het niet laten, ik zie hem nu te vaak voorbij flitsen


Foto-graven : graf met een foto er op.
Fotografen: meervoud van fotograaf.

Please, remember this. Photographers, not photograves. We're not dead you know...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 11:55

Zero schreef:
Sorry ik kan het niet laten, ik zie hem nu te vaak voorbij flitsen


Foto-graven : graf met een foto er op.
Fotografen: meervoud van fotograaf.

Please, remember this. Photographers, not photograves. We're not dead you know...

Eeuwige dank voor jou, Zero! Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Smiley-held

Ik had geen zin om zelf betweterig te doen, maar ik stoorde me er ook al aan laughcry.

Verder lopen er nou eenmaal veel rare mensen op deze wereld rond. Dat weet je, daar heb je geen invloed op. Waarschijnlijk hebben heel weinig mensen daar last van, omdat ze geen modellenfoto's hebben en hun profiel/foto's niet openbaar is/zijn. Jij hebt dat wel en dan krijg je ook reacties. Misschien is het niet normaal, maar het valt wel te verwachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  ladycat zo 18 sep 2011 - 13:09

Rolling Eyes
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt - Pagina 2 Empty Re: Wordt heel vaak voor arrogant uitgemaakt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum