Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wieg of ledikant?

+22
Happydobby
Tazz
Flip Fluitketel
Ezzer
Beertje
Annie24
Bruintje Beer
Roos
miss22
Tania
SarahKey
Smaragdje
Fearie
PapillonRose
Teddyaapje
duckie
studiebol
koNijntje
Liadan
_Jet
Susan
Sanne
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wieg of ledikant? - Pagina 2 Empty Re: Wieg of ledikant?

Bericht  Happydobby vr 16 sep 2011 - 11:53

Gelijk in het ledikantje. Ik wilde M. in de kinderwagenbak laten slapen maar eenmaal thuis toch maar in het ledikant.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wieg of ledikant? - Pagina 2 Empty Re: Wieg of ledikant?

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 14:48

M slaapt bij ons op de kamer in een wiegje. Ik was niet van plan een wieg te kope. Een nichtje van mijn man vroeg of wij het familiewiegje (waar mijn man vroeger in heeft gelegen) na haar wilden. Ik heb eigenlijk ja gezegd omdat ik t mooi vond dat mijn man erin heeft gelegen. Nu we het hebben vind ik het heel handig en mooi hem naast me te hebben liggen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wieg of ledikant? - Pagina 2 Empty Re: Wieg of ledikant?

Bericht  Makamba vr 16 sep 2011 - 21:22

Hier heeft ze in een ledikant op onze kamer geslapen!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wieg of ledikant? - Pagina 2 Empty Re: Wieg of ledikant?

Bericht  sheila123 vr 16 sep 2011 - 23:02

Wij hebben ook zo'n hoog wiegje net als sarahkey is een degelijke wieg en onze jongste dochter slaapt er nog steeds in. Hij word nu iets aan de krappe kant dus binnekort gaat ze in een ledikantje slapen.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wieg of ledikant? - Pagina 2 Empty Re: Wieg of ledikant?

Bericht  Filoria za 17 sep 2011 - 10:01

Heb je al een besluit genomen Sanne?

Als je geen wieg koopt, maar het blijkt dat jouw kindje de eerste weken nog niet lekker in een ledikant slaapt, kun je desnoods de wagenbak van je wandelwagen als wieg gebruiken. Eigenlijk zelfs handiger, want je kunt er mee rondrijden en daar vallen veel baby's van in slaap.

Zo'n wieg is hartstikke leuk en schattig hoor, maar ik vind het zonde van het geld als je bedenkt dat de meeste baby's na een paar weken prima in een ledikant kunnen slapen.

Wij hadden trouwens hetzelfde als Kruumel: de wieg waar mijn man nog in heeft geslapen als baby. Een zelfgemaakte rieten wieg, die de overgrootopa van mijn man heeft gemaakt. Gaaf he? Very Happy En nog gratis ook. Gnagna.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wieg of ledikant? - Pagina 2 Empty Re: Wieg of ledikant?

Bericht  Susan za 17 sep 2011 - 10:03

Filoria schreef:Heb je al een besluit genomen Sanne?

Als je geen wieg koopt, maar het blijkt dat jouw kindje de eerste weken nog niet lekker in een ledikant slaapt, kun je desnoods de wagenbak van je wandelwagen als wieg gebruiken. Eigenlijk zelfs handiger, want je kunt er mee rondrijden en daar vallen veel baby's van in slaap.

Zo'n wieg is hartstikke leuk en schattig hoor, maar ik vind het zonde van het geld als je bedenkt dat de meeste baby's na een paar weken prima in een ledikant kunnen slapen.

Wij hadden trouwens hetzelfde als Kruumel: de wieg waar mijn man nog in heeft geslapen als baby. Een zelfgemaakte rieten wieg, die de overgrootopa van mijn man heeft gemaakt. Gaaf he? Very Happy En nog gratis ook. Gnagna.

Er wordt eigenlijk gewaarschuwd dat je de wagenbak niet 's nachts als slaapplaats mag gebruiken, omdat de zijkanten van een wagenbak dicht zijn, in tegenstelling tot een wieg.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wieg of ledikant? - Pagina 2 Empty Re: Wieg of ledikant?

Bericht  Filoria za 17 sep 2011 - 10:23

Goeie, daar had ik niet bij stilgestaan. Ik zie vaak dat mensen dat overdag doen, maar 's nachts is inderdaad iets anders smile
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wieg of ledikant? - Pagina 2 Empty Re: Wieg of ledikant?

Bericht  maiadebij za 17 sep 2011 - 10:53

N heeft 5 maanden in de wieg geslapen en J 8 maanden. N is naar zijn kamer gegaan met 5 maanden en J slaapt nog steeds bij ons. Zolang ze nog voor nachtvoedingen komt ga ik het niet moeilijker maken als het is. En ik vind het ook wel erg knus angel ik ben erg blij dat wij er destijds 1 gekocht hebben.

Toen we hem in elkaar gezet hadden kon ik echt niet geloven dat een baby'tje ZO klein zou zijn! Het leek echt zo'n poppenbedje Very Happy

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wieg of ledikant? - Pagina 2 Empty Re: Wieg of ledikant?

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 12:00

Inderdaad, maar zelfs die poppenwieg is nog niet helemaal gevuld als je baby erin ligt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wieg of ledikant? - Pagina 2 Empty Re: Wieg of ledikant?

Bericht  SarahKey za 17 sep 2011 - 18:56

Maar een wieg is zo gehaald als je er echt 1 mist. Of kijk eens op marktplaats, onze wieg komt daar ook vandaan. Als een wieg me dan niet bevalt verkoop ik hem zo door.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wieg of ledikant? - Pagina 2 Empty Re: Wieg of ledikant?

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 19:53

Filoria schreef:Goeie, daar had ik niet bij stilgestaan. Ik zie vaak dat mensen dat overdag doen, maar 's nachts is inderdaad iets anders smile
Mijn kraamverzorgster kwam met het idee dat mijn zoontje best in de kinderwagenbak naast ons kon slapen omdat we alleen een ledikant hadden en dat best groot was voor hem. We hadden op dat moment ook geen geld voor een wieg. Ik vond het een prima idee en mijn zoontje heeft dus ook tot 5 weken in de kinderwagenbak geslapen.
Ik vond het ideaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wieg of ledikant? - Pagina 2 Empty Re: Wieg of ledikant?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum