Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen?

+16
Supertalentje
mzcharlotte
vlinder-2011
Filoria
Aziraphale
Le Chat Noir
Arwyn
Parisienne
bolus26
banjer49
Shisha
sanne-84
Miss G
Suus
Niekske
Ster
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen? - Pagina 2 Empty Re: Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen?

Bericht  Supertalentje ma 19 sep 2011 - 9:18

mzcharlotte schreef:Ik zei tijdens de eerste dagen van onze vakantie; "Hee, dat zou lachen zijn he, als we verloofd terug komen". Waarop hij rood aanliep en stotterde: "Dat was wel de bedoeling ja". Het was echt te schattig.

Haha! Daar had ik een filmpje van willen zien! Nog even aftellen voor jullie... Very Happy

Ik heb man even gevraagd, ik wist het gewoon niet meer, haha! Wel dat ie me gevraagd had, maar niet meer of we het er eerder over gehad hadden of niet. Dat hadden we dus niet, ik heb er nooit op hoeven wachten of hem gehint, het is leuk te weten dat het toen een complete verassing was, haha!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen? - Pagina 2 Empty Re: Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen?

Bericht  _Femme ma 19 sep 2011 - 9:49

Supertalentje schreef: Ik heb man even gevraagd, ik wist het gewoon niet meer, haha! Wel dat ie me gevraagd had, maar niet meer of we het er eerder over gehad hadden of niet. Dat hadden we dus niet, ik heb er nooit op hoeven wachten of hem gehint, het is leuk te weten dat het toen een complete verassing was, haha!

Nou het heeft lekker veel indruk gemaakt dan :P

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen? - Pagina 2 Empty Re: Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen?

Bericht  Supertalentje ma 19 sep 2011 - 10:18

_Femme schreef:
Supertalentje schreef: Ik heb man even gevraagd, ik wist het gewoon niet meer, haha! Wel dat ie me gevraagd had, maar niet meer of we het er eerder over gehad hadden of niet. Dat hadden we dus niet, ik heb er nooit op hoeven wachten of hem gehint, het is leuk te weten dat het toen een complete verassing was, haha!

Nou het heeft lekker veel indruk gemaakt dan :P

Haha! Nou! Het aanzoek was heel lief, op 31 december om 24.00 uur dus al het vuurwerk dat jaar was voor ons! Onze vriendschapsring in mijn glas champagne, het was heel lief. Maar of ik het nou aan zag komen... Of dat we het er kort te voren nog over gehad hadden... Dat wist ik dus niet meer Laughing

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen? - Pagina 2 Empty Re: Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen?

Bericht  Davinia ma 19 sep 2011 - 20:52

Ik ben nog niet ten huwelijk gevraagd, maar zit wel te wachten, haha.
Vriend heeft altijd gezegd dat we verloofd zijn als we de sleutel van ons huisje krijgen en die krijgen we al over 3 maanden.
En ook roept ie telkens 'Ik zit al helemaal na te denken over wanneer en hoe'.
Heb hem al tig keer vertelt dat ik het NIET wil weten en juist verrast wil worden, maar helaas blijft meneer er maar over door praten.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen? - Pagina 2 Empty Re: Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen?

Bericht  vlinder-2011 ma 19 sep 2011 - 22:59

@ birgit: Ik vind het leuk omdat het dan echt officieel is. Ben wel iemand van het traditionele en vind toch dat een verlovingsring er wel bij hoort..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen? - Pagina 2 Empty Re: Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen?

Bericht  Nora di 20 sep 2011 - 1:01

mzcharlotte schreef:Ik zei tijdens de eerste dagen van onze vakantie; "Hee, dat zou lachen zijn he, als we verloofd terug komen". Waarop hij rood aanliep en stotterde: "Dat was wel de bedoeling ja". Het was echt te schattig.

Aaah. Dat is echt te schattig. Je hebt wel zijn hele verrassing verpest:p

Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen? - Pagina 2 Empty Re: Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen?

Bericht  Floor di 20 sep 2011 - 1:09

Ja ik wist dat het aanzoek eraan kwam, want ik heb hem gevraagd.
maar hij had echt geen vermoeden. Hij was stomverbaasd en zijn eerste antwoord was dan ook geen volmondig JA Laughing
Hij keek me aan Question 'Echt?'
..uhm ja schat echt...
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen? - Pagina 2 Empty Re: Wisten jullie dat het huwelijksaanzoek er aan zat te komen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum