Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wanneer houd het eens op update pagina 1

+9
Lejow
Chocolate Cookie
Suus
Oasis
sanne-84
Sweety
Eris
Tania
Sarah1985
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 - Pagina 2 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Pandora di 4 okt 2011 - 7:44

hug
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 - Pagina 2 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Sarah1985 do 6 okt 2011 - 21:59

Mijn vader moet maandag naar het ziekenhuis voor verder onderzoek van de lever. En donderdag pas naar de neuroloog. Dat noemen ze dan spoed. Ondertussen kan die al niet eens meer lopen. Zelf denkt die dat die een tia gehad heeft.

De komende weken moeten ze meerdere keren naar het ziekenhuis. En aangezien mijn vader doodsbang is in het ziekenhuis gaat die er met veel tegenzin heen. Hij is zo bang dat ze hem er weer weken houden. Denk trauma aan overgehouden toen hij vorig jaar 3,5 week er lag. En daarna nog maanden in het revalidatiecentrum.

Hij is zelf erg verdrietig, hij zegt steeds vorig jaar kon ik niet lopen heb ik het weer geleerd en de 4 daagse uitgelopen, En nu word ik weer gestraft en kan ik weer niet lopen. Echt zo erg om hem zo te zien. Kom ook elke keer verdrietig bij hem vandaan
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 - Pagina 2 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 22:07

Sarah1985 schreef:Mijn vader moet maandag naar het ziekenhuis voor verder onderzoek van de lever. En donderdag pas naar de neuroloog. Dat noemen ze dan spoed. Ondertussen kan die al niet eens meer lopen. Zelf denkt die dat die een tia gehad heeft.

De komende weken moeten ze meerdere keren naar het ziekenhuis. En aangezien mijn vader doodsbang is in het ziekenhuis gaat die er met veel tegenzin heen. Hij is zo bang dat ze hem er weer weken houden. Denk trauma aan overgehouden toen hij vorig jaar 3,5 week er lag. En daarna nog maanden in het revalidatiecentrum.

Hij is zelf erg verdrietig, hij zegt steeds vorig jaar kon ik niet lopen heb ik het weer geleerd en de 4 daagse uitgelopen, En nu word ik weer gestraft en kan ik weer niet lopen. Echt zo erg om hem zo te zien. Kom ook elke keer verdrietig bij hem vandaan

Als hij denkt dat hij een Tia heeft gehad dan moet hij nu gewoon naar de eerste hulp gaan en dan kijken ze dat daar na. Je moet ook wel zelf ingrijpen soms hoor... Ik snap dat hij het eng vindt maar als hij zich ook niet meldt in het ziekenhuis nadat hij denkt een Tia te hebben gehad dan kunnen de dokters weinig natuurlijk. Mijn vader wilde op een gegeven moment ook niks meer, deed niks meer, praatte niet meer, zat alleen nog maar voor zich uit te staren en ging enorm achteruit, elke dag. Het ziekenhuis zei steeds maar 'hoort erbij, niks aan de hand'. Tot ik het echt niet meer aan kon zien en met hem naar de EHBO ben gegaan. Nou mooi dat hij een bacterie bleek te hebben en daarvoor vier weken behandeld moest worden. Ja, natuurlijk is het rot dat hij dan in het ziekenhuis ligt maar dat heeft dan toch een reden en is hopelijk een oplossing. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 - Pagina 2 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 22:11

Je klaagt niet hoor. Het is niet niks wat je allemaal mee moet maken. Je moet het ergens kwijt en hier kan het dus voel je niet een klager maar iemand diie haar ei kwijt moet. Heel veel sterkte hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 - Pagina 2 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Sarah1985 do 6 okt 2011 - 22:21

Zusje schreef:
Sarah1985 schreef:Mijn vader moet maandag naar het ziekenhuis voor verder onderzoek van de lever. En donderdag pas naar de neuroloog. Dat noemen ze dan spoed. Ondertussen kan die al niet eens meer lopen. Zelf denkt die dat die een tia gehad heeft.

De komende weken moeten ze meerdere keren naar het ziekenhuis. En aangezien mijn vader doodsbang is in het ziekenhuis gaat die er met veel tegenzin heen. Hij is zo bang dat ze hem er weer weken houden. Denk trauma aan overgehouden toen hij vorig jaar 3,5 week er lag. En daarna nog maanden in het revalidatiecentrum.

Hij is zelf erg verdrietig, hij zegt steeds vorig jaar kon ik niet lopen heb ik het weer geleerd en de 4 daagse uitgelopen, En nu word ik weer gestraft en kan ik weer niet lopen. Echt zo erg om hem zo te zien. Kom ook elke keer verdrietig bij hem vandaan

Als hij denkt dat hij een Tia heeft gehad dan moet hij nu gewoon naar de eerste hulp gaan en dan kijken ze dat daar na. Je moet ook wel zelf ingrijpen soms hoor... Ik snap dat hij het eng vindt maar als hij zich ook niet meldt in het ziekenhuis nadat hij denkt een Tia te hebben gehad dan kunnen de dokters weinig natuurlijk. Mijn vader wilde op een gegeven moment ook niks meer, deed niks meer, praatte niet meer, zat alleen nog maar voor zich uit te staren en ging enorm achteruit, elke dag. Het ziekenhuis zei steeds maar 'hoort erbij, niks aan de hand'. Tot ik het echt niet meer aan kon zien en met hem naar de EHBO ben gegaan. Nou mooi dat hij een bacterie bleek te hebben en daarvoor vier weken behandeld moest worden. Ja, natuurlijk is het rot dat hij dan in het ziekenhuis ligt maar dat heeft dan toch een reden en is hopelijk een oplossing. hug

Ik zeg het verkeerd, een vriendin van hun denkt dat die een tia gehad heeft. Zij zag hem vorige week. Hij zat aan de morfine al een week niet geslapen dus zijn oog hing. Dat heeft die vaker als die moe is.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 - Pagina 2 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 22:51

Als het echt niet meer gaat met je vader moet je gewoon naar de EHBO gaan. Soms gaat wachten op een afspraak gewoon niet op...


Laatst aangepast door Zusje op vr 7 okt 2011 - 6:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 - Pagina 2 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Sarah1985 vr 7 okt 2011 - 0:36

dat is juist het lastige bij hem hij zal niet toegeven dat die pijn heeft. Wel weet die zodra die hoofdpijn heeft hij het moet zeggen van ons. Maar zijn pijngrens is nogal hoog dus als hij zegt doet een beetje zeer dan doet het dus heel erg zeer bij normale mensen.

Voor we het weten moet die alweer naar de neuroloog toe
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 - Pagina 2 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Sarah1985 do 13 okt 2011 - 0:17

even weer een update

Mijn vader is bij de neuroloog geweest en is een gewone hernia. Nu willen ze eerst 4 weken wachten of het beter word. Zo niet dan word die geopereerd. Ook als het maar iets erger word moet die bellen en word die geopereerd. Dus mooi nieuws.

En de andere onderzoeken krijgt die 16 november de uitslag van
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 - Pagina 2 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Sarah1985 ma 28 nov 2011 - 8:40

[quote="Sarah1985"]Paar jaar geleden vond mijn vader vreemde moedervlekken het was een goedaardige tumor. Daarna bleek er iets in zijn kaak te zitten weer een goedaardige tumor. Vorig jaar kreeg die een beroerte en kon daarna niet meer lopen en praten en slikken. Daar is die redelijk van opgeknapt, hij kan weer lopen heel goed zelf. Praten gaat stukken beter soms nog slecht te verstaan. En slikken ging ook redelijk, tot een tijd geleden toen werd het weer minder.

Dus zijn mijn ouders naar de huisarts gegaan. En gister kreeg die een onderzoek in zijn slokdarm/Maag/twaalfvingerige darm. Daar hebben ze en gezwel gevonden wat niet hoort natuurlijk. Ze hebben er een stukje vanaf gehaald en word nu onderzocht en dan is het afwachten of het goed of slecht is.

Ik kan alleen maar denken dat het slecht is, en ben ontzettend bang hem te verliezen. Heb heel vreemd altijd gedacht dat ik hem op jonge leeftijd zal verliezen.

Ik vraag me wel eens af wanneer houd het nou eens op voor ons. Hebben we niet al genoeg ellende gehad. Want naast mijn vader is ook mijn moeder ziek.

Weet niet wat ik hier mee moet maar kan er met weinig over praten

_____________________________________________________________________________________________________
Update

Hij heeft er een hernia bij gekregen en daardoor is zijn been verlamt ze waren bang dat het kwam door de beroerte van vorig jaar en dat zou gevaarlijk zijn. Gelukkig bleek dat niet zo te zijn. Hij moest even 4 weken aankijken en als het erger werd meteen bellen.

Die 4 weken waren vorige week voorbij en ze willen van hem een speciale scan maken in Nijmegen zodat ze precies kunnen zien waar de uitval zit. Hij heeft na zijn beroerte altijd een raar/verlamd gevoel aan zijn rechter kant. En misschien dat die daardoor nu ook die hernia heeft. Die scan schijnt enorm duur te zijn en het ziekenfonds moest eerst toestemming geven. En dat hebben ze gedaan. En volgende week donderdag moet hij in Nijmegen door de scan. En dan 10 dagen later krijgt hij de uitslag. En waarschijnlijk zal die dan aan zijn rug geopereerd worden.
Vandaag had hij het slokdarmonderzoek en het zag er heel slecht uit maar de arts mocht geen uitslag geven dat krijgt die pas volgende week. Zelf is die helemaal van slag het idee dat die straks weer niet kan eten en weer een sonde moet. Ook zijn been werkt niet goed meer mee en kan daardoor niet tot nauwelijks lopen.


Ook krijgt die 5 dec de uitslagen van zijn slokdarm en slikonderzoeken. Daar moet die ook aan geopereerd worden.

Het idee dat hij 2 operaties voor de boeg heeft vind ik echt zo erg voor hem. Hij is al zo angstig voor ziekenhuizen. En dan ook nog de rugoperatie zal dan in Nijmegen moeten. Dat word voor ons erg lastig want Nijmegen Friesland rij je niet op en neer steeds. Maarja dat komt wel goed

Dus weer allemaal spanningen hier. Ik hoop dat in 2012 alles weer wat beter zal gaan en dat hij weer beterder word
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer houd het eens op update pagina 1 - Pagina 2 Empty Re: wanneer houd het eens op update pagina 1

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum