DagCafé
+24
GreenGrass
Zonnetje
girli
Snoes
Champagne
Sjaantje
Caroow
Atelier Madame
Rovine
Rush
Suus
Lotus
TwistedAngel
May
Zwerver
Erin
Elsje
Chocolate Cookie
Jade
Burn
luenca
Lejow
Jordana
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Whahahahahahahaha!!!
Als ik even niet meer reageer, ik lig onder de tafel van het lachen.
Als ik even niet meer reageer, ik lig onder de tafel van het lachen.
Gast- Gast
Ik wacht op foto's die gemaakt zijn tijdens het feestje van mijn opa en oma. Zitten leuke van mij tussen, met mijn dochter en man en met mijn broer en zussen. En leuke van mijn dochter met mijn achternichtje (dochter van mijn neef).
Gast- Gast
Ik ben helemaal in de ban van de apps op mijn telefoon! Daarmee zit ik de hele tijd foto's te bewerken
Gast- Gast
Leuk!Alex schreef:Ik wacht op foto's die gemaakt zijn tijdens het feestje van mijn opa en oma. Zitten leuke van mij tussen, met mijn dochter en man en met mijn broer en zussen. En leuke van mijn dochter met mijn achternichtje (dochter van mijn neef).
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Alex dat is ook altijd leuk met je gezinnetje en zo
Jaaa, daarom! Ik hoop dat ik dit weekend die foto's krijg, ik zal ze dan wel hier plaatsen (een paar dan).
Gast- Gast
Ik laat 'm morgen wel zienTheedoosje schreef:oow heb geen apps dus kan hem niet zien dan Storm de foto
Gast- Gast
Storm schreef:Ik laat 'm morgen wel zienTheedoosje schreef:oow heb geen apps dus kan hem niet zien dan Storm de foto
oow jaaaa leuk! Ben nu wel erg benieuwd whaha.
Alex> jaaa ook laten zien dan ja ben erg benieuwd
Gast- Gast
Alex schreef:Theedoosje is ook een Aagje
altijd he Zie graag beeld voor me hehehe
Gast- Gast
Ik vind ;m niet mooi Lex, ik hou niet van dat witte kraagje. In het echt vond ik hem ook niet mooi en best duur voor een jasje wat geen leer is.
Gast- Gast
Ik vind m erg gaaf Alex!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Niet helemaal je smaak, of?
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op vr 16 sep 2011 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : breezah-taal)
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Niet helemaal je smaak, of?
Nou, ik heb 'm gepast en hij stond me wel leuk, maar van mijn moeder moest ik een M nemen, terwijl ik de S mooier vond staan. En mijn moeder vond de M mooier staan. En aangezien zij betaalde heb ik de M genomen. Ik trek 'm morgen nog wel een keer aan en als ik dan nog steeds twijfel breng ik 'm wel terug.
Gast- Gast
Ah bah ik ben weer thuis en heb nu zo'n down-gevoel. Mijn man zit nu in de hobbykamer met een biertje (of twee, drie, vier...) en van bier wordt hij altijd heel vervelend aangeschoten/dronken En ik zit hier alleen in de huiskamer met de laptop en normaal vind ik dat niet erg maar nu vind ik het even niet leuk
Laatst aangepast door Maple op vr 16 sep 2011 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: