DagCafé
+24
GreenGrass
Zonnetje
girli
Snoes
Champagne
Sjaantje
Caroow
Atelier Madame
Rovine
Rush
Suus
Lotus
TwistedAngel
May
Zwerver
Erin
Elsje
Chocolate Cookie
Jade
Burn
luenca
Lejow
Jordana
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Maple schreef:en dan ergens in Haarlem wakkerworden? Of waar ging die trein naartoe?Jordana schreef:Maple schreef:Ik zit in slaap te vallen in de trein...
Truste
Was weer fijn vandaag!!
Nee hoor gewoon leiden CS
Ja vond ik ook
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Haha Leiden is nog wel te overzien... Als ik verderslaap keert de trein zich gewoon om en kom ik vanzelf weer terug
Whoops, even streng toegesproken door oom conducteur, zat met m'n voeten op de bank
Whoops, even streng toegesproken door oom conducteur, zat met m'n voeten op de bank
Gast- Gast
Dan mag je hier wel slapen hoor
ooowwww stoute Maple mag niet he dat weet je he
ooowwww stoute Maple mag niet he dat weet je he
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik ben ook slecht haha! Vraag me ook af hoe ikhet geluid uit kan zetten?May schreef:Champagne schreef:Ik ben verslaafd aan wordfeud.
Ik ben daar zooo slecht in, maar vind het wel heel leuk Dus ik ga vrolijk verder in de hoop dat ik ooit beter word!
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Maple schreef:Whoops, even streng toegesproken door oom conducteur, zat met m'n voeten op de bank
Foei!
Gast- Gast
Ja, daar komt ze pas mee nadat ze me op de trein gezet heeftJordana schreef:Dan mag je hier wel slapen hoor
Gast- Gast
Soort scrabble
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zal je er eentje extra geven! Komop Stormpie, in een kwartiertje is het deeg klaar, even in de oven in en over een halfuur zit je weer lekker op de bank!Storm schreef:Nu ga ik mezelf een schop onder mijn kont geven en die koekjes bakken.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Zo ik heb ff een lamp opgehangen en hij doet het haha. Alleen past 1 schroefje niet Morgen nog ff een keer proberen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Zo ik heb ff een lamp opgehangen en hij doet het haha. Alleen past 1 schroefje niet Morgen nog ff een keer proberen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Jamaar jamaar, er moet nog cacao poeder bij, en dat moet ik er door de ene helft deeg er doorheen kneden, dus ik ben sowieso langer bezig...Snoes schreef:Ik zal je er eentje extra geven! Komop Stormpie, in een kwartiertje is het deeg klaar, even in de oven in en over een halfuur zit je weer lekker op de bank!Storm schreef:Nu ga ik mezelf een schop onder mijn kont geven en die koekjes bakken.
Gast- Gast
Champagne schreef:Ik ben ook slecht haha! Vraag me ook af hoe ikhet geluid uit kan zetten?May schreef:Champagne schreef:Ik ben verslaafd aan wordfeud.
Ik ben daar zooo slecht in, maar vind het wel heel leuk Dus ik ga vrolijk verder in de hoop dat ik ooit beter word!
Volgens mij heb ik geen geluid Maar misschien dat je dat bij settings kan doen?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Goedenavond!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ben je verdwaald Maple?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Wat vond je van mijn prachtige foto die ik je stuurde? Ik ben knap geworden he, nietwaar?Stuiterbal schreef:Ola !!!
Gast- Gast
Storm schreef:Wat vond je van mijn prachtige foto die ik je stuurde? Ik ben knap geworden he, nietwaar?Stuiterbal schreef:Ola !!!
Ontzettend echt ik heb me rot gelachen !!!!
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: