DagCafé
+24
GreenGrass
Zonnetje
girli
Snoes
Champagne
Sjaantje
Caroow
Atelier Madame
Rovine
Rush
Suus
Lotus
TwistedAngel
May
Zwerver
Erin
Elsje
Chocolate Cookie
Jade
Burn
luenca
Lejow
Jordana
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Burn schreef:Suus schreef:Waarom een 'help' achter zelf korfballen?
En welke musical?
Omdat ik naar een half jaar weer een keer ga korfballen...
Je ging toch deze week naar een musical?
Ohnee! Optreden van Avril!
Jaaa, klopt! Het optreden was erg leuk!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Als mijn man niet thuis zou zijn had ik misschien ook wel meegedaan
oh cool dus ben niet de enige
Gast- Gast
Haha, je hebt net al heel sportief gedaan TD.
Ik vind dat je wel ff rust mag hebben hoor.. En straks goed hard aan het werk gaan!
Ik vind dat je wel ff rust mag hebben hoor.. En straks goed hard aan het werk gaan!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Haha, je hebt net al heel sportief gedaan TD.
Dank je Maar helaas heb ik om 13.00 ergens afgesproken en moet ik op zijn laatst om half 1 weg Dus moet wel echt zo beginnen (was aanzetten, douchen, aankleden, nog wat eten, nog wat opruimen...valt op zich wel mee maar toch haha) Oow en boodschappen, maar die doe ik er na wel.
Gast- Gast
Nee, dan kun je inderdaad niet te lang meer wachten!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Maar goed dat er een tijd is anders werd het een luie dag en dat wil ik niet hahaha
Gast- Gast
Ik moet werken tot 5, echt geen zin in!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh nice, m`n vriend heeft vrijkaarten gekregen voor Walibi! Ik ben er nog nooit geweest!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oow Rush bah tot 5 nog
Oh echt ik wil mijn mp3speler vinden ....maar het is een puinhoop in onze rommelkamer doordat vriend laatst iets moest hebben...die kan ook niks netjes terug leggen Dus dat wordt wat met zoeken Sowieso moet die kamer een keer netjes gemaakt worden.
Oh echt ik wil mijn mp3speler vinden ....maar het is een puinhoop in onze rommelkamer doordat vriend laatst iets moest hebben...die kan ook niks netjes terug leggen Dus dat wordt wat met zoeken Sowieso moet die kamer een keer netjes gemaakt worden.
Gast- Gast
Rush schreef:Oh nice, m`n vriend heeft vrijkaarten gekregen voor Walibi! Ik ben er nog nooit geweest!
Leuk!!!!! Daar wil ik zo graag nog eens naartoe!
Gast- Gast
is die kamer ook weer netjes ik ga hier zo ff alles opruimen, woensdag komt er een leverancier langs dus moet er alles netjes uitzien
Gast- Gast
haha ja dat wel Lily, maar het begin maken...pfff whaha. En moet meer dozen hebben om dingen in op te bergen.
Gast- Gast
Ja dat moet sowieso ook Alex. Voordeel is dat ik nu misschien de afval in de container hier voor de deur kan gooien (tis kermis hier vann het weekend en de man van de kroeg naast ons had vorig jaar onze kliko ook mooi igeleegd whaha)
Gast- Gast
ja het zijn dozen waar de cartridges in hebben gezeten, hebben verschillende maten
Gast- Gast
Ik zoek wel wat grotere dozen weet niet of dat dat ook is? (beetje formaat verhuisdoos, iets kleiner mag ook)
Gast- Gast
de dozen die we hebben zijn qua afmeting 36X36 en die kunnen we wel een paar missen weet niet hoeveel je er nodig hebt?
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: