DagCafé
+24
GreenGrass
Zonnetje
girli
Snoes
Champagne
Sjaantje
Caroow
Atelier Madame
Rovine
Rush
Suus
Lotus
TwistedAngel
May
Zwerver
Erin
Elsje
Chocolate Cookie
Jade
Burn
luenca
Lejow
Jordana
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb zelfs bij het trekken van mijn kies een verdoving gekregen bij de tandarts. Lijkt me wel bijzonder als je bij een wortelkanaalbehandeling geen verdoving krijgt ...
Gast- Gast
Misschien omdat ik in het verleden sepsis en hersenvliesontsteking heb gehad?
(dat ze dan geen risico nemen met verspreiden van ontstekingen?)
(dat ze dan geen risico nemen met verspreiden van ontstekingen?)
Gast- Gast
Gemini, wat heftig dat jij sepsis en hersenvliesontsteking hebt gehad ... Dat wist ik niet. Weet je er nog iets van? Of was je heel jong?
Gast- Gast
Nee ik was niet jong, ik weet het nog...
Ik was er heeeeel snel bij, dus heel veel geluk gehad, beide keren (want ik had het niet eens tegelijk...)
Ik was er heeeeel snel bij, dus heel veel geluk gehad, beide keren (want ik had het niet eens tegelijk...)
Gast- Gast
Dan heb je zeker veel geluk gehad! Als je jong(er) was geweest ook natuurlijk ...
Ik weet nog dat ik met spoed met A. naar het ziekenhuis moest omdat ze hoge koorts had en ze hersenvliesontsteking vermoedden ... ik ben nog nooit zo bang geweest. Gelukkig was het 'slechts' een virale infectie.
Ik weet nog dat ik met spoed met A. naar het ziekenhuis moest omdat ze hoge koorts had en ze hersenvliesontsteking vermoedden ... ik ben nog nooit zo bang geweest. Gelukkig was het 'slechts' een virale infectie.
Gast- Gast
Kan me voorstellen dat je doodsangsten uitstond.
Ik vind het overigens nog akelig zat, een virale infectie
Ik vind het overigens nog akelig zat, een virale infectie
Gast- Gast
Is het ook, Gemini! Zeker als het je kind is van twee weken oud en je geen idee hebt wat er met haar gebeurt. Artsen prikken overal naalden in ... brrr. Ik wens het niemand toe.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik heb mijn collages af trouwens, iemand interesse om een foto ervan te zien?
Weet niet wat voor collages, maar ik wil het graag zien! PM het maar als je wil
Gast- Gast
Ik moest een collage maken over hoe ik mezelf zie over vijf jaar met en zonder eetstoornis. Ik zal ze hier wel even plaatsen. Niet quoten graag, dan kan ik ze later weer weghalen.
Met eetstoornis:
Zonder eetstoornis:
Met eetstoornis:
Zonder eetstoornis:
Gast- Gast
Heel typerend Alex...
En ik vind die onderste veel meer positiviteit uitstralen, en jij?
Gast- Gast
Gemini schreef:Heel typerend Alex...
Dat vind ik ook!
Gast- Gast
Herkenbare collages. Ik hoop dat de 2e collage over 5 jaar werkelijkheid zijn! Je verdient het!
Gast- Gast
Alex schreef:Pas het aan, zou ik zeggen Dan zal ik je voor deze keer niet quoten.
Hahaha. Nee hoor. Je mag me quoten. Leer ik van.
Gast- Gast
Nee, nog even ATWT afkijken. Brood nog snijden. En dan in folie doen. Maar dan ga ik wel. Kapot.
Gast- Gast
Ik lig al uren in bed maar nog niet de moed gehad laptop uit te zetten.. Triest
Zit Mp af te speuren of diegene die ooit de Stoel van mijn oma gekocht heeft hem weer te koop zet.. WIL HEM TERUG!!
Zit Mp af te speuren of diegene die ooit de Stoel van mijn oma gekocht heeft hem weer te koop zet.. WIL HEM TERUG!!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Pfff.... ik heb net een lap tekst geschreven om al het gebeurde van de afgelpen 7 jaar omtrent mijn relatie eens op een rijtje te krijgen. Geen idee wat ik ermee wil maar ik heb het in elk geval weg geschreven. Ik dnek ook omdat er misschien toch sprake van is dat ik professionele hulp ga inschakelen, dat ik dingen eerst voor mezelf op een rijtje wilde hebben. Lucht in elk geval wel op, dat schrijven, alleen heb ik nu wel een raar vol hoofd.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: