Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zeurende lage rugpijn..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Zeurende lage rugpijn.. Empty Zeurende lage rugpijn..

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 22:39

Ik ben nog maar pas zwanger maar heb al een tijd last van zeurende lage rugpijn...
Gek word ik ervan... Doodmoe ook!
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook maar dan echt pas op t laatst...

Iemand nog tips?


Edit: heb vanmorgen nog urine laten checken maar die was goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurende lage rugpijn.. Empty Re: Zeurende lage rugpijn..

Bericht  sheila123 wo 14 sep 2011 - 22:48

Ik had daar ook last van de eerste tijd..lekker warm houden werkte hier het beste bv met een warme kersenpitten zak of een lekker warm bad nemen.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurende lage rugpijn.. Empty Re: Zeurende lage rugpijn..

Bericht  Minx do 15 sep 2011 - 6:41

Kan heel goed door je zwangerschap komen. Er gebeurt op dit moment van alles in baarmoeder. Daardoor kunnen de zenuwen een beetje overprikkeld raken en niet meer goed weten waar ze de signalen heen moeten sturen. Op zo'n moment kan het zijn dat ze naar het hele gebied maar signalen gaan sturen. Je lage rug zit in hetzelfde zenuwgebied als je baarmoeder. Daarom kan het zijn dat je pijn hebt. Net als veel vrouwen bij een menstruatie ook pijn hebben. Ik zou inderdaad zorgen dat het lekker warm blijft. Goed blijven bewegen, En mocht het te lang aanhouden dan even langs de fysio. Succes er mee iig.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurende lage rugpijn.. Empty Re: Zeurende lage rugpijn..

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 7:40

Kan een ischias zijn, dat komt vaker voor tijdens een zwangerschap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurende lage rugpijn.. Empty Re: Zeurende lage rugpijn..

Bericht  Fiebje do 15 sep 2011 - 7:46

Ik had er ook last van. Achteraf gezien ben ik veels te laat naar de bekkenpeut gegaan waardoor ze niet veel meer voor mij kon betekenen. Mijn advies is dus ook ga even bij een bekkenpeuit langs zij kunnen je tips geven en misschien wel oefeningen laten doen waardoor je de rest van je zwangerschap minder pijn hebt.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurende lage rugpijn.. Empty Re: Zeurende lage rugpijn..

Bericht  Minx do 15 sep 2011 - 7:59

Fiebje schreef:Ik had er ook last van. Achteraf gezien ben ik veels te laat naar de bekkenpeut gegaan waardoor ze niet veel meer voor mij kon betekenen. Mijn advies is dus ook ga even bij een bekkenpeuit langs zij kunnen je tips geven en misschien wel oefeningen laten doen waardoor je de rest van je zwangerschap minder pijn hebt.

te lang vind ik ook langer dan een week of 2/3. Helemaal in geval van zwangerschap. Dan is een bekkenbodemtherapeut gewoon heel goed. Hoeft dan wel geen bekkentherapie te zijn maar over het algemeen hebben ze meer ervaring met zwangere vrouwen dan een algemeen fysio
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurende lage rugpijn.. Empty Re: Zeurende lage rugpijn..

Bericht  liesje do 15 sep 2011 - 8:05

ik heb ook sinds week 14 a 15 last van mijn rug gekregen wat je beschrijft laurientje. ik ben pas met een week of 18 naar de ha ermee gegaan(dacht wel hoort er gewoon bij gaat wel over) nu bleek ik een ichias te hebben. ik ben doorverwezen naar de fysio en nu gaat het naar omstandigheden goed. ik ben ook voor de helft de ziektewet ingegaan en heb minder zware taken in mn werk. werk in de zorg. dus zou als ik jou was naar of een fysio of ha gaan en je klachten voorleggen

sterkte iig

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurende lage rugpijn.. Empty Re: Zeurende lage rugpijn..

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 8:10

Bedankt meiden!

Ik werk ook in de zorg en mijn zoontje weegt inmiddels ook al 12 kg!
Ik heb overlegd met de verloskundige en ga binnenkort w.s naar de fysiotherapeut

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurende lage rugpijn.. Empty Re: Zeurende lage rugpijn..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum