Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Man lust zo weinig

+24
Coco
May
Antibes
SarahKey
sanne-84
Niekske
VeryCherry
Caramba
marjoleinnn
SuperGrover
girli
blondje1313
minoessepoes
Fayebella
Zonnetje
Inge
Arwyn
Susan
banjer49
Rush
Mida4you
SoGood
Lady Starstruck
Le Chat Noir
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Man lust zo weinig - Pagina 2 Empty Re: Man lust zo weinig

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 20:45

Fayebella schreef:
zonnetje schreef:Mijn vriend lust ook lang niet zoveel als ik. Hij lust geen vis, geen champignons, geen broccoli, geen taugé, geen bruine bonen/witte bonen, geen gekookte aardappels, geen hartige taart, geen zuurkool, geen asperges, geen toetjes met stukjes erin, geen tomaat, geen feta, geen noten, geen salamiworst of andere worst waar ook stukjes in zitten, geen vegetarische gerechten, geen huzarensalade, geen aardappelsalade en nog wel meer dingen die ik heerlijk vind. Gelukkig zijn er veel basisgerechten die we allebei lusten, zoals pasta, rijst met sausjes, wraps, aardappelpuree/vlees/groenten, gebakken aardappels, maar ik moet wel altijd goed nadenken als ik kook of dat hij het ook lekker zal vinden. Zeker als ik een nieuw recept uitprobeer.

Sommige dingen eet ik alleen als ik alleen eet of met vriendinnen, bijv. vegetarische gerechten, vis, asperges, hartige taart, bepaalde ovenschotels, salades, maaltijdsoepen (dat vindt hij geen maaltijd) maar sommige dingen stop ik ook in beperkte mate in gerechten, zoals champignons of taugé. Dan eet hij er wel omheen, dat vindt hij ook niet erg.

Nieuwe dingen probeert mijn vriend helemaal niet graag. Als ik een nieuw gerecht maak, noem ik het gewoon als iets bekends, bijv. 'Oh dat is gewoon pasta met gehakt en een sausje', of 'Dat is een ander sausje met kip voor bij de rijst'. en dan vindt hij het vaak wel lekker.

Wij weten er dus aardig onze weg in te vinden, al was het wel een stuk gemakkelijker geweest als hij meer had gelust of nieuwe dingen had willen proberen.

Oh daar zou ik zo klaar mee zijn, dan zou ik juist Valess eronder doen, en niks er van zeggen.

Ik was vroeger ook echt een zeurkous qua eten, maar nu probeer ik vanalles en ik lust ook veel. Ik denk dat het echt iets is dat je gewoon weer moet proberen, je smaak veranderd nogal.
Waarom zou je er alleen bij dat vegetarische ineens zo klaar mee zijn? Beetje raar om alleen daarover te struikelen...

Ontopic: ik moet er niet aan denken dat mijn vriend zo weinig zou lusten. Hij lust gelukkig eigenlijk alles. Er zijn wel dingen die hij minder lekker vindt, net als dat er dingen zijn die ik minder lekker vind, maar dat eten we dan gewoon wat minder vaak.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 23:38

Ik zou echt helemaal gek ervan worden, en zou tegen hem zeggen: dan kook jij maar lekker je eigen eten. Ik ga dan echt niet me elke dag aanpassen en elke dag maar friet eten ofzo, dan zou ik voor mezelf maken waar ik zin in heb en hij gaat zn gang maar. Nja niet echt gezellig maar zoals het nu gaat is het ook niet echt leuk, dat hij met zo'n zuur gezicht ernaar kijkt alsof hij naar zn eigen kots zit te staren

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 1:06

Sjonge jonge, het zou mijn vent niet moeten wezen, dan was hij toch echt aan het verkeerde adres! Oke dat je iets niet lust is prima, maar dit gaat echt te ver. Vind het respectloos en onbeschoft en dan druk ik me nog zacht uit! Ik zou toch maatregelen nemen als ik jou was. Net als wat iemand anders hier ook al zei, hoe ga je dat doen als jullie later kinderen hebben bij voorbeeld? Ik zou regels opstellen bv. als jij kookt eet hij het maar op en misschien kan hij ook een keer koken? En als die regels niet werken, dan zou ik er snel klaar mee zijn, dan maakt hij maar voortaan lekker zijn eigen eten! Ik zou dit niet langer pikken in ieder geval, je bent zijn vrouw, niet zijn mammie of sloof.

Gast
Gast

Bericht  girli di 13 sep 2011 - 1:15

Wat eten ze dan nadat jullie eten wordt weggegooid? Van een paar happen avondeten kan ik niet leven.

girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  SuperGrover di 13 sep 2011 - 1:52

Ik ben zelf zo eentje. Gister at ik met mijn huisgenoten pasta. Ik dacht, ohh pasta, dat lust ik wel. Maar het bleek pasta carbonara te zijn, en ik dacht echt dat ik over mijn nek zou gaan. Ik heb uiteindelijk met moeite een hap of 5/6 binnen weten te krijgen, maar hoe asociaal ik het eigenlijk ook vond, ik was kotsmisselijk ervan.

Ik snap dat mensen zeggen, je eet wat de pot schaft, maar als je nou echt dreigt over je nek te gaan? Dat lijkt me nog veel asocialer. Ik ben milder geworden in de loop der jaren, maar alsnog is er gewoon echt veel dat ik niet weg krijg. In 'the truth about food' heb ik gehoord dat er zoiets bestaat als superproevers. Zij hebben meer smaakpapillen, en zijn veel gevoeliger voor uitgesproken smaken. Die mensen lustten van nature veel niet, en daar is nauwelijks iets aan te doen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 5:31

SuperGrover schreef:Ik ben zelf zo eentje. Gister at ik met mijn huisgenoten pasta. Ik dacht, ohh pasta, dat lust ik wel. Maar het bleek pasta carbonara te zijn, en ik dacht echt dat ik over mijn nek zou gaan. Ik heb uiteindelijk met moeite een hap of 5/6 binnen weten te krijgen, maar hoe asociaal ik het eigenlijk ook vond, ik was kotsmisselijk ervan.

Ik snap dat mensen zeggen, je eet wat de pot schaft, maar als je nou echt dreigt over je nek te gaan? Dat lijkt me nog veel asocialer. Ik ben milder geworden in de loop der jaren, maar alsnog is er gewoon echt veel dat ik niet weg krijg. In 'the truth about food' heb ik gehoord dat er zoiets bestaat als superproevers. Zij hebben meer smaakpapillen, en zijn veel gevoeliger voor uitgesproken smaken. Die mensen lustten van nature veel niet, en daar is nauwelijks iets aan te doen.

Ahh, dan is dat voortaan mijn excuus als ik ergens eet en ik lust het niet :P

Gast
Gast

Bericht  marjoleinnn wo 14 sep 2011 - 1:28

Maar als iemand iets toch niet lekker vind en er na een paar happen al genoeg van heeft kan hij daar toch niks aan doen? Ik bedoel..waarom zou hij het dan perse helemaal op gaan eten, alleen om jou een plezier te doen?
Dat jij het binnen een paar minuten op had wil toch niet zeggen dat het dan zo overheerlijk was dat hij het dan ook wel binnen een paar minuten op had kunnen hebben?

Ik zou hem dan gewoon om de dag ofzo (of misschien iets minder) laten koken, dan kan hij maken wat hij lekker vind, en jij maakt de andere dagen wat jij lekker vind en dan eet je het beide gewoon op. Ik denk wel dat er afspraken over gemaakt kunnen worden.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caramba wo 14 sep 2011 - 3:28

Hier zijn de rollen omgedraaid. Mijn vriend lust best veel en ik lust vrij weinig. Ik eet niets van bonen, eet geen broccoli, vlees met bot eet ik niet, doperwten, wittekool, spitskool, kan wel even zo doorgaan.

Mijn vriend lust veel van deze dingen wel, maar ik zal het niet klaar maken.

Als we uit eten gaan, word er vast wel deze ingrediënten gebruikt. Misschien eet ik het dan wel zonder pardon op. Maar als iets mij teveel op een groente lijkt die ik echt niet lust, eet ik het ook niet.

Mijn vriend kookt wel altijd in het weekend wat we beiden lekker vinden en door de week word het ook wel gedaan, maar er komt dus ook wel eens voor dat we beiden ons eigen potje koken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  VeryCherry wo 14 sep 2011 - 3:33

Ik hou ook niet zo van vlees met het bot er nog aan. Sterker nog; ik eer spareribs met mes en vork laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Niekske wo 14 sep 2011 - 3:49

Poeh, ik zou er jeuk van krijgen als mijn vriend zo zou zijn... mijn ex lustte geen vis, dat vond ik al vreselijk, want ik ben er gek op. Ik vind het best kinderachtig als een volwassen kerel zoveel dingen niet eet. Het ene kan nu eenmaal minder lekker zijn dan het andere, je kan ook dingen leren eten ipv alleen maar roepen dat het vies is.

Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 3:57

Niekske schreef:Poeh, ik zou er jeuk van krijgen als mijn vriend zo zou zijn... mijn ex lustte geen vis, dat vond ik al vreselijk, want ik ben er gek op. Ik vind het best kinderachtig als een volwassen kerel zoveel dingen niet eet. Het ene kan nu eenmaal minder lekker zijn dan het andere, je kan ook dingen leren eten ipv alleen maar roepen dat het vies is.

+1

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 14 sep 2011 - 4:52

gelukkig heb ik daar met mn vriend geen last van!
ikzelf wil wel gezonder eten en dan wil ik wel eens apart koken. zo vind hij chickentoningt lekker, en heb ik daar weinig mee, dan krijgt hij dat met kip, doe ik voor mezelf iets roerbakken met vis (wat hij weer niet zo graag heeft) en als we bijv broodje shoarma eten dan maak ik voor mezelf iets anders.

mn broertje daarentegen is een ramp. toen ie 18 was bestelde ie nog een kindermenu (friet+frikandel) omdat de normale hoofdgerechten niet in zn woordenboek voorkomen.. qua groenten lust ie alleen, boontjes, erwtjes en wortelen (geen wortelen alleen), bloemkool en andijvie in stamppot. en qua vlees, worst, hamburger en dan houdt het al snel op.
ik ben er wel achter dat hij erg verwend is. als ie ooit bij mij komt eten dan hou ik een beetje rekening met hem, maar toch niet helemaal. zo heeft ie bij mij een simpele kipfilet leren eten (maar thuis zal ie het niet eten) (owja hij lust wel kipnuggets). en als er maar een beetje kruidachtige groenten in de bouillon zit dan vist hij dat er eerst uit..
hij heeft van die domme dingen. appels lust ie, maar appelkoeken/appelflappen lust ie niet. chocola lust ie, maar een chocoladetoetje niet, en ga zo maar door.
als ie bij mij is probeert ie het wel, en zal niet snel toegeven dat ie het niet lust (schaamt zich toch wel een beetje volgens mij haha)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 6:10

Maar sowieso, je smaak verandert toch? Vroeger lustte ik ook geen koffie en wijn, iets wat ik nu heerlijk vind. Ik vind het zo kinderachtig als mensen zeggen: oh is dat broccoli? dan hoef ik het niet. Als het nu verwerkt zit in een ovenschotel ofzo, vaak proef je het dan niet eens zo erg meer..Ik denk dat smaak iets tussen je oren zit

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 7:59

Ik ben zelf best een moeilijke eter (dat komt door mijn emetofobie), vroeger lustte ik echt niets maar ik ben niet iemand die geen nieuwe dingen probeert. Vaak ga ik naar de winkel met de missie om iets te eten wat ik niet snel klaar zou maken! Misschien zou je dan ook met je vriend kunnen doen. Neem 'm mee naar de winkel een laat hem iets uitzoeken wat hem lekker lijkt.

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir wo 14 sep 2011 - 9:35

Leuk al die reacties!
Was 1 reactie bij dat ik zijn sloof of mammie niet was haha, maar dat ben ik ook zeker niet hoor en zo zijn de verhoudingen thuis verder ook helemaal niet qua huishouden. Ik hou alleen meer van koken en vindt het dus meestal ook leuk om te doen.
Wij eten gelukkig wel gevarieerd, maar ik moet er wel rekening mee houden zeg maar en het zijn dus vaak wel dezelfde dingen die terugkomen. Het komt ook niet vaak voor dat hij gewoon iets ongeproefd weg schuift, dat is ook alweer langer geleden. Was een keer met witlof met ham etc uit de oven (wist ik nog niet echt dat hij er zo van walgde blijkbaar) en met die pizza's dus + nog een paar keer die ik verdrongen heb Wink.
Meestal/regelmatig eet hij gewoon heel weinig als ik iets maak wat toch niet helemaal zijn smaak is en trekt direct zo'n zuur gezicht, waar ik dan direct al helemaal klaar mee ben.
Mijn man kookt af en toe wel hoor. Daar ligt het ook niet aan. Hij maakt het liefst nasi, macaroni en schnitzels. Maar hij doet er dan bijvoorbeeld weer heel weinig groenten door, dus dat zint mij dan ook weer niet.
Ook hij heeft wel eens gehad dat hij het eerst wel lustte toen hij niet wist dat er bijv creme fraiche in zat en toen dat duidelijk, werd hij t niet meer wilde. Ook heeft hij iets tegen knoflook.
Ik heb al gezegd dat ik maar niet meer naar hem moet kijken als hij iets anders dan anders voorgeschoteld krijgt. Oh en als hij dus maar die paar happen heeft gehad, pakt hij vaak een banaan ofzo en later koekjes...
Sinds heel kort eet hij wel eens gewoon brood. Ik had hem serieus nog nooit een gewone bruine boterham zien eten in 4,5 jaar (al mogen er geen pitjes op zitten en mag het niet te donker en moet er een dikke laag vleeswaren op).
Ik vraag hem heel vaak wat hij eens wil eten of uitproberen, maar hij komt dan steeds op zijn standaardrecepten uit. Ook als wij op vakantie zijn en daar een paar keer uit eten gaan neemt hij altijd standaard de schnitzel...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  SarahKey wo 14 sep 2011 - 18:26

Hier ben ik de piezekerd in het gezin.
Ik lust geen gekookte aardappelen (ook geen stamppot), veel groenten niet, geen kaas(en ook geen mozzerella en andere kaas achtige soorten), geen vis door/als mijn avondeten, geen half rauw vlees en geen sla/salades/maaltijdsalades. Ben geen albino zeg ik dan.

Mijn man lust echt heel veel. Maar niet zo graag pasta en rijst en hij eet het liefst.... gekookte aardappelen met groenten en vlees. En ik meer pasta/rijst etc.

Vegatarische gerechten en vlees vervangen eten we allebei niet graag. Alleen fallafel, dat eten we allebei wel eens.

Wij koken ook geregeld apart. Als mijn man zin heeft in boerenkool kookt hij dat meteen voor twee dagen. Ik eet die twee dagen dan iets wat ik wel eet. Zo eten we allebei naar ons zin.

Uit eten, wij kiezen allebei meestal hetzelfde gerecht. Dan weet ik zeker dat ik dat lekker vind en het geld waard is.
Mijn man doet dat ook ondanks dat hij wel heel veel eet en lust. Dat vind ik niet persé iets voor iemand die haast niets lust.

En ik las hier ook iets van leren eten. Dat gaat echt niet bij alle gevallen op. Ik heb veel leren eten sinds ik samenwoon (soepen, paprika, chinees, knoflook, pizza, courgette, tomaat etc etc) maar sommige dingen wat ik mijn hele leven al niet lust krijg ik er niet in. Ik begin echt te kokhalzen van boontjes en kaas. Had ik als kind al en nu nog steeds Rolling Eyes Terwijl ik het heus wel eens probeer weer.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  SuperGrover vr 16 sep 2011 - 5:38

Niekske schreef:Poeh, ik zou er jeuk van krijgen als mijn vriend zo zou zijn... mijn ex lustte geen vis, dat vond ik al vreselijk, want ik ben er gek op. Ik vind het best kinderachtig als een volwassen kerel zoveel dingen niet eet. Het ene kan nu eenmaal minder lekker zijn dan het andere, je kan ook dingen leren eten ipv alleen maar roepen dat het vies is.
Maar ik denk dat als je zelf heel veel lust, je ook gewoon niet kunt voorstellen hoe lastig het is om veel dingen écht niet te lusten. Mensen die voordat ze het ooit geproefd hebben al zeggen dat ze het niet lusten, oké. Maar het is niet zo dat je alle smaken kunt leren waarderen. Ik heb een jaar lang elke week vis moeten eten, maar nog steeds moet ik er bijna van overgeven.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741

Bericht  Antibes vr 16 sep 2011 - 7:21

Oh men, dat zou voor mij echt een dealbreaker zijn. Een romantisch etentje is kipsaté met friet bij de locale eettent?

Ik geloof zelf ook dat er een gigantisch onderscheid zit tussen iets niet lekker vinden en iets niet lusten. Ik was vroeger ook niet makkelijk en bijv. olijven en gorgonzola kwamen er toen ook echt niet in. Nu vind ik olijven heerlijk en gorgonzola eet ik wel (maar vind ik dus niet lekker).

Echt niet lusten is voor mij filet americain, koriander, geitenkaas en orgaanvlees (bijna alle soorten, vooral door de weeïge structuur), dat komt er dan ook letterlijk weer uit. Maar zelfs DAT zou ik in bepaalde situaties nog gewoon weer proberen en met een kokhalsneiging kun je ook twee dingen doen. Je kunt iedere keer jezelf overtuigen hoe vies het wel niet is en psychisch meehelpen het er weer uit te gooien (oh wat vies, oh wat word ik misselijk, bluuuuugh daar komt het al). Maar je kunt het ook de andere kant op oefenen en dan valt er vaak nog wel wat te behalen.

Maar goed, dan is het een kwestie van of je dat de moeite waard vindt of dat je het niet zo'n probleem vind om een lastige eter te zijn.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  May vr 16 sep 2011 - 8:19

Je kunt dingen echt wel leren eten. Maar als je het al gaat proeven met het idee het is vies, ja dan is het ook vies. Ik was echt een moeilijke eter, maar inmiddels heb ik heel veel leren eten, en lust ik best veel. Tuurlijk heb ik mijn dingen die ik echt niet lust zoals vis, schaal- en schelpdieren, asperges, witlof, feta.
Maar ik zou er ook wel echt van balen als ik heel hard mijn best had gedaan, en het met een zuur hoofd wordt weggeschoven. Maar goed als ik dat al zou weten zou ik het voor mezelf makkelijk maken, en voor hem wat anders koken. Scheelt ons beide weer frustratie.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169

Bericht  Susan vr 16 sep 2011 - 8:22

Als ik écht misselijk zou worden en zou gaan kokhalzen van een bepaald product dan zou het bij mij persoonlijk wel ophouden, dan zou ik dat niet willen eten. Het wordt wel lastig als dat voor heel veel dingen geldt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Coco vr 16 sep 2011 - 8:28

Mijn man was verschrikkelijk! Die lustte bijna alleen maar pizza, friet, droge couscous en kip. At ook dagelijks friet als lunch Rolling Eyes
Hij lust nog steeds amper wat, maar sinds hij met mij is, lust hij al zoveel meer. Ik heb hem zelfs aan de volkorenpasta en zilvervliesrijst gekregen. En roze garnaaltjes.
Toch is het nog steeds drama wat eten betreft. Maar nu de kinderen ook mee eten probeert hij wel bijna alles. Krijgt hij het echt niet weg, dan rent hij naar de snackbar als ze in bed liggen. Gelukkig werkt hij om de week avonden waardoor hij op het werk eet, dan kan ik met de kinderen tenminsten wel gevarieerd eten en ze dingen leren eten die mijn man echt niet eet.
Alleen dat 2 keer koken per dag wordt wel wat irritant laughcry maar goed, heb ook geen zin om elke week hetzelfde te eten en anders eet hij alleen maar mac en kentucky Evil or Very Mad.

Oooh en alle recepten met kerrie vind hij heerlijk, zo kon ik hem toch mooi een zooi groente voorschotelen, verwerkt met kerrie, is hij daar allergisch voor sinds 2 jaar laughcry en zit binnen een paar min compleet onder de uitslag. Wat een tegenslag was dat.

Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 8:32

Ik snap de frustratie wel heel goed, het is echt heel erg lullig als jij je best doet in de keuken en je partner lust het niet of probeert het niet eens.
Zelf ben ik ook een ontzettend moeilijke eter. Ik lust juist wel veel, maar zit héél snel vol. Mensen vragen vaak of ik ziek ben omdat ik vrijwel altijd zoveel laat liggen.
Ik denk dan; ik pas me niet aan, vol is vol en wat ik niet op kan eet ik niet op.

Het is frustrerend als iemand weinig tot niks lust, maar als je dat eenmaal weet: gewoon accepteren.

Gast
Gast

Bericht  Antibes vr 16 sep 2011 - 8:37

Susan schreef:Als ik écht misselijk zou worden en zou gaan kokhalzen van een bepaald product dan zou het bij mij persoonlijk wel ophouden, dan zou ik dat niet willen eten. Het wordt wel lastig als dat voor heel veel dingen geldt.

Tjah, maar kokhalzen is nou juist zo'n reflex die ZO enorm tussen je oren zit. Als jij een lastige eter bent en moeite hebt dat te relativeren op het moment dat je iets proeft, dan is dat bijna garantie voor een kokhalsreflex.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 10:31

Antibes schreef:
Susan schreef:Als ik écht misselijk zou worden en zou gaan kokhalzen van een bepaald product dan zou het bij mij persoonlijk wel ophouden, dan zou ik dat niet willen eten. Het wordt wel lastig als dat voor heel veel dingen geldt.

Tjah, maar kokhalzen is nou juist zo'n reflex die ZO enorm tussen je oren zit. Als jij een lastige eter bent en moeite hebt dat te relativeren op het moment dat je iets proeft, dan is dat bijna garantie voor een kokhalsreflex.

+1 Mee eens, zit gewoon tussen de oren. Voorbeeld: Ik ben in het verleden ziek geweest nadat ik huzaren salade had gegeten. Nu lus ik dat niet meer, waarom? Omdat ik dan denk aan dat ziek zijn, weer weet hoe dat de vorige keer was en dan kotsneigingen krijg. Dus het zit wel degelijk tussen de oren denk ik.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey vr 16 sep 2011 - 21:33

Ik vind niet dat het tussen je oren zit. Nu tijdens de zwangerschap kokhals ik me suf en dan denk ik echt niet: ik ga nu maar eens kokhalzen. Als ik iets raars ruik dan gaat kokhalzen vanzelf.
Met eten, als je iets echt niet lekker vind waarom zou je jezelf dan gaan kwellen als je het toch op eet. Om een ander te plezieren?
Mijn man dacht dat ik altijd zat te 'zeuren' als ik zei: ik moet kokhalzen van boontjes. Totdat ik op een terrasje boerenomelet bestelde (en had verwacht dat is met champignons, paprika, ui etc net zoals het jaar ervoor toen we daar dat bestelden) en het vol zat met bonen. Heb twee happen genomen en toen mezelf niet meer gekweld en zat meteen weer te kokhalzen. Mijn man weet vanaf die dag wel dat ik dat echt zo vies vind en dat zit niet tussen de oren.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud