Iemand nog een trouwjurk nodig?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand nog een trouwjurk nodig?
Ik snap niet hoe ze het zo goedkoop kunnen aanbieden, een trouwjurk voor 15 dollar en geen verzendkosten!
http://www.ebay.com/itm/New-Wedding-Dress-Lace-up-Size-6-8-10-12-14-16-18-20-22-/120750321086?pt=Wedding_Dresses&var=&hash=item61cc359607
Ik koop wel vaker op ebay, vaak uit Hongkong. Vaak zonder verzendkosten. Dan verdienen ze er toch niks aan?
(En nee, ik zocht zelf geen trouwjurk haha! Wel een gewone jurk. )
http://www.ebay.com/itm/New-Wedding-Dress-Lace-up-Size-6-8-10-12-14-16-18-20-22-/120750321086?pt=Wedding_Dresses&var=&hash=item61cc359607
Ik koop wel vaker op ebay, vaak uit Hongkong. Vaak zonder verzendkosten. Dan verdienen ze er toch niks aan?
(En nee, ik zocht zelf geen trouwjurk haha! Wel een gewone jurk. )
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Iemand nog een trouwjurk nodig?
Zou je bijna wel gaan denken ja. Maar er staan nog wel meer soortgelijke jurken tussen.
Zal wel mindere kwaliteit zijn, maar dan nog, 15 dollar is bijna niks natuurlijk.
Edit: bij deze het addertje gevonden, bij maat invullen kosttie €163,- dollar.
Zal wel mindere kwaliteit zijn, maar dan nog, 15 dollar is bijna niks natuurlijk.
Edit: bij deze het addertje gevonden, bij maat invullen kosttie €163,- dollar.
Gizmo- Prater
Jolee schreef:Wat zijn die 2 eieren dan?
Eieren?
Gizmo- Prater
Whaha, sorry. Ik zat naar dat 4e plaatje te kijken en dacht dat het eieren waren. Ik begreep het al niet. Maar het is zo'n kipfilet beha.
Gast- Gast
Gizmo- Prater
Jolee schreef:Whaha, sorry. Ik zat naar dat 4e plaatje te kijken en dacht dat het eieren waren. Ik begreep het al niet. Maar het is zo'n kipfilet beha.
Ik dacht ook dat het eieren waren!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Jolee schreef:Whaha, sorry. Ik zat naar dat 4e plaatje te kijken en dacht dat het eieren waren. Ik begreep het al niet. Maar het is zo'n kipfilet beha.
Hahahaha!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Alsnog is 163 niet heel veel voor zo'n jurk. Al weet ik niet hoe het er in het echt uitziet. Soms kunnen die jurken echt goedkoopheid uitstralen.
Hahaha eieren!
Hahaha eieren!
Gast- Gast
Ja, glansstoffen vind ik vaak al goedkoop ogen. Ook bij duurdere jurken trouwens.
Gizmo- Prater
Haha voor 15 heb je alleen de BH
Laatst was er op tv bij het programma opgelicht of iets dergelijks. Een winkel die deze soort jurken verkoopt in Ned. Het zijn goedkope namaak jurken van de 'dure' bekende merken.
De kwaliteit schijnt uitermate slecht te zijn. Maar of dat bij deze ook zo is, dat weet ik niet.
Trouwens als je deze jurk koopt via ebay, is de kans aanwezig dat je jurk niet door de douane heen komt, omdat dit misschien een goedkope replica is van een bekend merk.
Liefs Roosje
Laatst was er op tv bij het programma opgelicht of iets dergelijks. Een winkel die deze soort jurken verkoopt in Ned. Het zijn goedkope namaak jurken van de 'dure' bekende merken.
De kwaliteit schijnt uitermate slecht te zijn. Maar of dat bij deze ook zo is, dat weet ik niet.
Trouwens als je deze jurk koopt via ebay, is de kans aanwezig dat je jurk niet door de douane heen komt, omdat dit misschien een goedkope replica is van een bekend merk.
Liefs Roosje
roosje87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 152
Registratiedatum : 13-08-11
Ik heb ook gehoord zulke jurken bij de borstomvang mini is...
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd
» Weet iemand (trouwjurk)
» Trouwjurk
» Met wie trouwjurk uitzoeken?
» Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?
» Weet iemand (trouwjurk)
» Trouwjurk
» Met wie trouwjurk uitzoeken?
» Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: