Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd
+32
Fearie
Ilargi
Minx
rapa nui
Raindrop
Bosjesvrouw
Pandora
pindaatje
ExpressoB
Filoria
Steep
Susan
Pompoen
Alex
Ster
mzcharlotte
Toet
Marin
TukTuk
Floor
SoGood
Shisha
Verde
duckie
Poisongirl
Roxi3
Tania
sanne-84
slaatje
silly-one
Rose
mezzoforte
36 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd
Heey,
Ik ga over een paar weken al trouwen. Het kopen van de trouwjurk heb ik een beetje uitgesteld (ook omdat ik dat niet echt het belangrijkste onderdeel van het trouwen vond) Maarrrrr.... nu is het bijna zover en heb ik nog steeds niks. Ik ben op zoek naar een goedkope jurk (max. 300 euro), en wil gewoon naar een winkel waar je zonder afspraak kan passen en meteen de trouwjurk kan meenemen. Heb besloten morgen hiervoor te gaan shoppen (lekker op tijd ja I know ). Dus, heeft iemand nog tips voor winkels waar je goedkoop kan slagen voor een trouwjurk?? Hoeft overigens niet zo'n extravagante jurk te zijn ofzo, ben op zoek naar iets relatief simpels.
Ik ga over een paar weken al trouwen. Het kopen van de trouwjurk heb ik een beetje uitgesteld (ook omdat ik dat niet echt het belangrijkste onderdeel van het trouwen vond) Maarrrrr.... nu is het bijna zover en heb ik nog steeds niks. Ik ben op zoek naar een goedkope jurk (max. 300 euro), en wil gewoon naar een winkel waar je zonder afspraak kan passen en meteen de trouwjurk kan meenemen. Heb besloten morgen hiervoor te gaan shoppen (lekker op tijd ja I know ). Dus, heeft iemand nog tips voor winkels waar je goedkoop kan slagen voor een trouwjurk?? Hoeft overigens niet zo'n extravagante jurk te zijn ofzo, ben op zoek naar iets relatief simpels.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd
jeetje voor 300 euro een jurk, denk dat dat een hele moeilijke opgave wordt. In welke regio zoek je een winkel?
Gast- Gast
Wil je echt een trouwjurk of een wat simpeler jurk? Want anders zou je ook nog bij winkels gaan kunnen kijken waar de galajurken verkopen.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik weet niet waar je woont, maar in Nijmegen zit er een winkel die o.a. (witte) gala jurken heeft. Ze hadden vorige week ook uitverkoop. Deze week niet voorbij de winkel geweest, dus ik weet niet hoe het nu nog is.
http://www.partydress.nl/
http://www.partydress.nl/
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Rose schreef:Wil je echt een trouwjurk of een wat simpeler jurk? Want anders zou je ook nog bij winkels gaan kunnen kijken waar de galajurken verkopen.
+1. Of via mp zoeken. Ik heb het ook voor die prijs geprobeerd, maar kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar bij een gewone trouwwinkel. Zijn niet voor de prijs verkrijgbaar...Ik zou dus of via mp gaan zoeken of voor een galavariant kiezen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Haha, snel veel reacties al!! Nou, het hoeft niet van mij zo'n typische trouwjurk te worden zeg maar.... vandaar dat ik ook dit budget in mijn hoofd heb (er is wel meer geld beschikbaar, maar wil er niet meer aan uitgeven). Ik woon zelf in de Randstad, maar tips voor alle regio's in NL zijn welkom hoor! M'n auto brengt me wel overal
mezzoforte- Prater
in arnhem heb je ook een winkel die zowel gala als bruidsjurken verkoopt, in diverse prijsklasses. Assepoester heet het geloof ik.
Gast- Gast
Pff dan denk ik ook aan mp of gala.
Iig veel succes ermee!
Iig veel succes ermee!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Zal zeker ook op marktplaats gaan kijken!!! De jurk is overigens voor mij echt niet zo'n belangrijk ding, ik hoef er niet als een typische bruid uit te zien. We gaan 's ochtends ook lekker gratis trouwen, zonder poespas, en 's avonds een feestje voor familie en vrienden. Dus ja, ik wil er wel leuk uitzien i.v.m. feestje enzo, maar meer betekent de jurk ook niet voor me
mezzoforte- Prater
http://www.assepoesterfeestkleding.nl/avondkleding/index.php
Misschien hebben ze hier wat voor je. Het is alleen niet echt in de buurt.
Misschien hebben ze hier wat voor je. Het is alleen niet echt in de buurt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Heb even gegoogled en kwam deze site tegen: www.lightinthebox.nl weet niet of het betrouwbaar is e.d. maar de prijzen zijn niet hoog.
Gast- Gast
Google anders even op gala jurken in urecht. Hier in een zijstaat van de wittevrouwenkade (waar ik werk) zitten al een paar van die zaakjes. Onder andere elles of ellis mode. Succes meid.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
www.d-moda.nl www.jasminmode.nl www.bya-all.nl www.nicedressed.nl
Gast- Gast
Ik was pas in Den Haag en in de buurt van de markt bij het Hobbemaplein zitten heel veel winkels met galajurken/bruidsjurken voor weinig. Op de Beverwijkse bazaar hebben ze ook vaak galajurken.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Of bij steps, maar dat moet je net treffen
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
ik heb mijn jurk bij de otto besteld, kon gewoon thuis op mn gemak passen, en niet duur
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
In Amsterdam hebben ze mooie gala- en trouwjurken tweedehands bij Laura Dols. Zit in de 9 straatjes, weet alleen even niet meer precies waar. Deze jurken hangen daar in de kelder.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Thanks voor alle tips dames
mezzoforte- Prater
In Leiden zit een outlet van de Bruidshoek en in Schiedam heb je ook een winkel met goedkopere trouwjurken. Weet dat je bij beide meteen de jurk (moet) kan meenemen.
Gast- Gast
http://www.dreamdresses.nl/ in Arnhem. Zitten best leuke dingen bij en ze zijn niet duur.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
mezzoforte schreef:Heey,
Ik ga over een paar weken al trouwen. Het kopen van de trouwjurk heb ik een beetje uitgesteld (ook omdat ik dat niet echt het belangrijkste onderdeel van het trouwen vond)
Om wat voor reden zou je nog meer willen trouwen?!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:mezzoforte schreef:Heey,
Ik ga over een paar weken al trouwen. Het kopen van de trouwjurk heb ik een beetje uitgesteld (ook omdat ik dat niet echt het belangrijkste onderdeel van het trouwen vond)
Om wat voor reden zou je nog meer willen trouwen?!
De taart!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ann en John Bruidsmode in eindhoven hebben een outletwinkel, daar heb je ook voor 300 mooie bruidsjurken.
ik heb de mijne ook te koop die mag je ook voor 300 overnemen, zelfs compleet met nieuwe schoenen
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:Ann en John Bruidsmode in eindhoven hebben een outletwinkel, daar heb je ook voor 300 mooie bruidsjurken.ik heb de mijne ook te koop die mag je ook voor 300 overnemen, zelfs compleet met nieuwe schoenen
daar heb ik de mijne ook vandaan, maar ik heb wel gemerkt dat er maar weinig jurken hangen voor 300. En als ze helemaal vanuit de randstad naar EHV zou moeten zou ik het denk ik niet de moeite waard vinden.
Gast- Gast
Is die website waar Marin haar galajurk besteld had, uit China geen optie? Ze had haar jurk heel snel binnen, en die wordt dan gemaakt aan de hand van je maten.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Spoed! Tips gevraagd voor een kapsel..
» Iemand nog een trouwjurk nodig?
» Tips gevraagd!
» Tips gevraagd
» Tips gevraagd!!
» Iemand nog een trouwjurk nodig?
» Tips gevraagd!
» Tips gevraagd
» Tips gevraagd!!
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: