Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

+32
Fearie
Ilargi
Minx
rapa nui
Raindrop
Bosjesvrouw
Pandora
pindaatje
ExpressoB
Filoria
Steep
Susan
Pompoen
Alex
Ster
mzcharlotte
Toet
Marin
TukTuk
Floor
SoGood
Shisha
Verde
duckie
Poisongirl
Roxi3
Tania
sanne-84
slaatje
silly-one
Rose
mezzoforte
36 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  mezzoforte wo 11 jul 2012 - 22:25

Heey,

Ik ga over een paar weken al trouwen. Het kopen van de trouwjurk heb ik een beetje uitgesteld (ook omdat ik dat niet echt het belangrijkste onderdeel van het trouwen vond) Maarrrrr.... nu is het bijna zover en heb ik nog steeds niks. Ik ben op zoek naar een goedkope jurk (max. 300 euro), en wil gewoon naar een winkel waar je zonder afspraak kan passen en meteen de trouwjurk kan meenemen. Heb besloten morgen hiervoor te gaan shoppen (lekker op tijd ja I know :P). Dus, heeft iemand nog tips voor winkels waar je goedkoop kan slagen voor een trouwjurk?? Hoeft overigens niet zo'n extravagante jurk te zijn ofzo, ben op zoek naar iets relatief simpels.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 22:30

jeetje voor 300 euro een jurk, denk dat dat een hele moeilijke opgave wordt. In welke regio zoek je een winkel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Rose wo 11 jul 2012 - 22:31

Wil je echt een trouwjurk of een wat simpeler jurk? Want anders zou je ook nog bij winkels gaan kunnen kijken waar de galajurken verkopen.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  silly-one wo 11 jul 2012 - 22:33

Ik weet niet waar je woont, maar in Nijmegen zit er een winkel die o.a. (witte) gala jurken heeft. Ze hadden vorige week ook uitverkoop. Deze week niet voorbij de winkel geweest, dus ik weet niet hoe het nu nog is.
http://www.partydress.nl/
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  slaatje wo 11 jul 2012 - 22:34

Rose schreef:Wil je echt een trouwjurk of een wat simpeler jurk? Want anders zou je ook nog bij winkels gaan kunnen kijken waar de galajurken verkopen.

+1. Of via mp zoeken. Ik heb het ook voor die prijs geprobeerd, maar kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar bij een gewone trouwwinkel. Zijn niet voor de prijs verkrijgbaar...Ik zou dus of via mp gaan zoeken of voor een galavariant kiezen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  mezzoforte wo 11 jul 2012 - 22:36

Haha, snel veel reacties al!! Nou, het hoeft niet van mij zo'n typische trouwjurk te worden zeg maar.... vandaar dat ik ook dit budget in mijn hoofd heb (er is wel meer geld beschikbaar, maar wil er niet meer aan uitgeven). Ik woon zelf in de Randstad, maar tips voor alle regio's in NL zijn welkom hoor! M'n auto brengt me wel overal smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 22:37

in arnhem heb je ook een winkel die zowel gala als bruidsjurken verkoopt, in diverse prijsklasses. Assepoester heet het geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  sanne-84 wo 11 jul 2012 - 22:38

Pff dan denk ik ook aan mp of gala.
Iig veel succes ermee!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  mezzoforte wo 11 jul 2012 - 22:40

Zal zeker ook op marktplaats gaan kijken!!! De jurk is overigens voor mij echt niet zo'n belangrijk ding, ik hoef er niet als een typische bruid uit te zien. We gaan 's ochtends ook lekker gratis trouwen, zonder poespas, en 's avonds een feestje voor familie en vrienden. Dus ja, ik wil er wel leuk uitzien i.v.m. feestje enzo, maar meer betekent de jurk ook niet voor me :P
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Tania wo 11 jul 2012 - 22:41

http://www.assepoesterfeestkleding.nl/avondkleding/index.php

Misschien hebben ze hier wat voor je. Het is alleen niet echt in de buurt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 22:42

Heb even gegoogled en kwam deze site tegen: www.lightinthebox.nl weet niet of het betrouwbaar is e.d. maar de prijzen zijn niet hoog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  slaatje wo 11 jul 2012 - 22:43

Google anders even op gala jurken in urecht. Hier in een zijstaat van de wittevrouwenkade (waar ik werk) zitten al een paar van die zaakjes. Onder andere elles of ellis mode. Succes meid.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 22:53

www.d-moda.nl www.jasminmode.nl www.bya-all.nl www.nicedressed.nl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Roxi3 wo 11 jul 2012 - 22:54

Ik was pas in Den Haag en in de buurt van de markt bij het Hobbemaplein zitten heel veel winkels met galajurken/bruidsjurken voor weinig. Op de Beverwijkse bazaar hebben ze ook vaak galajurken.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Poisongirl wo 11 jul 2012 - 23:03

Of bij steps, maar dat moet je net treffen
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  duckie do 12 jul 2012 - 0:58

ik heb mijn jurk bij de otto besteld, kon gewoon thuis op mn gemak passen, en niet duur
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Verde do 12 jul 2012 - 1:01

In Amsterdam hebben ze mooie gala- en trouwjurken tweedehands bij Laura Dols. Zit in de 9 straatjes, weet alleen even niet meer precies waar. Deze jurken hangen daar in de kelder.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  mezzoforte do 12 jul 2012 - 1:13

Thanks voor alle tips dames Wink
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 1:47

In Leiden zit een outlet van de Bruidshoek en in Schiedam heb je ook een winkel met goedkopere trouwjurken. Weet dat je bij beide meteen de jurk (moet) kan meenemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Shisha do 12 jul 2012 - 1:53

http://www.dreamdresses.nl/ in Arnhem. Zitten best leuke dingen bij en ze zijn niet duur.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  SoGood do 12 jul 2012 - 2:16

mezzoforte schreef:Heey,

Ik ga over een paar weken al trouwen. Het kopen van de trouwjurk heb ik een beetje uitgesteld (ook omdat ik dat niet echt het belangrijkste onderdeel van het trouwen vond)

Om wat voor reden zou je nog meer willen trouwen?! Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd 281626781



Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Tania do 12 jul 2012 - 2:19

Sogood schreef:
mezzoforte schreef:Heey,

Ik ga over een paar weken al trouwen. Het kopen van de trouwjurk heb ik een beetje uitgesteld (ook omdat ik dat niet echt het belangrijkste onderdeel van het trouwen vond)

Om wat voor reden zou je nog meer willen trouwen?! Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd 281626781

De taart! Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Floor do 12 jul 2012 - 2:26

Ann en John Bruidsmode in eindhoven hebben een outletwinkel, daar heb je ook voor 300 mooie bruidsjurken.
ik heb de mijne ook te koop Wink die mag je ook voor 300 overnemen, zelfs compleet met nieuwe schoenen
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 2:40

Floor schreef:Ann en John Bruidsmode in eindhoven hebben een outletwinkel, daar heb je ook voor 300 mooie bruidsjurken.
ik heb de mijne ook te koop Wink die mag je ook voor 300 overnemen, zelfs compleet met nieuwe schoenen

daar heb ik de mijne ook vandaan, maar ik heb wel gemerkt dat er maar weinig jurken hangen voor 300. En als ze helemaal vanuit de randstad naar EHV zou moeten zou ik het denk ik niet de moeite waard vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  TukTuk do 12 jul 2012 - 2:44

Is die website waar Marin haar galajurk besteld had, uit China geen optie? Ze had haar jurk heel snel binnen, en die wordt dan gemaakt aan de hand van je maten.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd Empty Re: Trouwjurk nodig met (enige) spoed, tips gevraagd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum