Waarom ben jij blij vandaag?
+4
Sarah1985
Marin
Sugarfall
Sushi
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waarom ben jij blij vandaag?
Niet echt blij want het is heel spannend, maar ik verwacht dat wij over een paar uurtjes oom en tante zullen zijn..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Oooh spannend Sogood! Is het van jouw kant of van je vriend? En weet je al wat het wordt?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben super blij, nog steeds vanwege mijn nieuwe baan eigenlijk. Ik heb het ontzettend druk, maar ik merk dat ik juist daardoor beter in mijn vel zit. Ik moet actief nadenken de hele dag en daarnaast voor de kinderen zorgen natuurlijk, maar ik merk dat ik er energie voor terug krijg. Vreemd eigenlijk.
Oja, en ik ben sindsdien twee kilo afgevallen puur door het fietsen naar mijn werk en terug (20 km per werkdag). Daar ben ik ook erg blij mee
Dat mijn man gezellig naast me op de bank zit en we het gezellig hebben samen.
En dat we zulke lieve kindjes hebben die zo makkelijk meegaan in eigenlijk alles. Dat ze het naar hun zin hebben op de opvang, en zoveel liefde aan mijn man en mij geven.
Eigenlijk ben ik op dit moment gewoon intens gelukkig!
Oja, en ik ben sindsdien twee kilo afgevallen puur door het fietsen naar mijn werk en terug (20 km per werkdag). Daar ben ik ook erg blij mee
Dat mijn man gezellig naast me op de bank zit en we het gezellig hebben samen.
En dat we zulke lieve kindjes hebben die zo makkelijk meegaan in eigenlijk alles. Dat ze het naar hun zin hebben op de opvang, en zoveel liefde aan mijn man en mij geven.
Eigenlijk ben ik op dit moment gewoon intens gelukkig!
Gast- Gast
Joy_ schreef:Oooh spannend Sogood! Is het van jouw kant of van je vriend? En weet je al wat het wordt?
Broertje van mijn vriend! Wij weten al dat het een jongetje wordt, sterker nog... We weten ook al hoe hij heet!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik blij omdat ik de keuze gemaakt heb om te stoppen met mijn baan.
Gast- Gast
Ik ben blij omdat ik nu weer normale dingen kan ondernemen zonder extreem uitgeput te zijn en ook gewoon uitgerust uit bed kom. Hier word ik elke dag blij van en het is echt elke dag een enorme verademing!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Omdat ik vriendjes ben met Jor op fb
Ik wil ook vriendjes met TD zijn! Als TDtje dat ook wilt....
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Theedoosje schreef:Omdat ik vriendjes ben met Jor op fb
Sure! Ik pm je ff
Gast- Gast
JAAAAAAAAAAAAAAAA we zijn vriendjes Dat maakt mij ook blijTheedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Theedoosje schreef:Omdat ik vriendjes ben met Jor op fb
Sure! Ik pm je ff
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAA we zijn vriendjes Dat maakt mij ook blijTheedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Theedoosje schreef:Omdat ik vriendjes ben met Jor op fb
Sure! Ik pm je ff
me too!
Gast- Gast
Hmm.. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo blij
Enige lichtpuntje vandaag is dat een gave nagellak heb gescoord en ik continu naar mijn nagels zit te kijken.
Reden van mijn niet blij zijn; ik ben ziek terug gekomen van vakantie en zit nu gezellig aan een kuurtje. Nog zo voorbereid op vakantie gegaan en overal op gelet etc, gaat het nog fout!
Enige lichtpuntje vandaag is dat een gave nagellak heb gescoord en ik continu naar mijn nagels zit te kijken.
Reden van mijn niet blij zijn; ik ben ziek terug gekomen van vakantie en zit nu gezellig aan een kuurtje. Nog zo voorbereid op vakantie gegaan en overal op gelet etc, gaat het nog fout!
Gast- Gast
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo blij de laatste paar weken. Het zit me in mijn gedachten allemaal tegen en ik kan me er niet tegen verzetten.
Het enige waar ik misschien blij over kan zijn is dat we in Januari 2012 1,5% loonsverhoging met terugwerkende kracht vanaf januari 2011 krijgen. Volgens vele monden zijn ze ons deze vergeten te geven en kunnen ze het systeem niet aanpassen. Na wat ik weet heb ik gewoon mijn loonsverhoging gehad in april, maar het zou wel mooi zijn om nog iets te goed te hebben.
Het enige waar ik misschien blij over kan zijn is dat we in Januari 2012 1,5% loonsverhoging met terugwerkende kracht vanaf januari 2011 krijgen. Volgens vele monden zijn ze ons deze vergeten te geven en kunnen ze het systeem niet aanpassen. Na wat ik weet heb ik gewoon mijn loonsverhoging gehad in april, maar het zou wel mooi zijn om nog iets te goed te hebben.
Gast- Gast
Omdat ik €375 terug krijg van de BD, zorgtoeslag.. I'm soooo happy! Ik kan het echt héél goed gebruiken. Liep achter met rekeningen en wil heel graag een badkamerkastje kopen, deze (of een vergelijkbare):
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vandaag ben ik blij en jij?
» Wat maakt jou blij vandaag?
» n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...
» Waarom ben jij blij vandaag?
» Wat maakt je blij vandaag?
» Wat maakt jou blij vandaag?
» n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...
» Waarom ben jij blij vandaag?
» Wat maakt je blij vandaag?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: