Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt

5 plaatsers

Ga naar beneden

Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt Empty Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt

Bericht  Kat1980 zo 11 sep 2011 - 21:21

Mijn grote vent wordt volgende week al weer 3 jaar!!! Zijn verjaardagscadeau staat inmiddels ook al klaar op zolder. Alleen zit ik me nu dus af te vragen wat we in godsnaam voor ons kleine mannetje moeten kopen als hij eind december 1 jaar wordt. Aangezien we dus al een jongen hebben, hebben we al zo veel. Voor zijn eerste verjaardag heeft J een loopauto gekregen, maar wat kunnen we voor T kopen straks?

Wie o wie heeft goede tips voor leuke verjaardagscadeaus als je 2 kids van hetzelfde geslacht hebt?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt Empty Re: Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt

Bericht  Susan zo 11 sep 2011 - 21:26

Kijk eens in een winkel met houten speelgoed, daar vind je vaak heel veel leuks, ook voor hele kleintjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt Empty Re: Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 21:42

Of speelgoed waar je op kunt aanvullen?
Bv duplo en dan later lego, de een iets en de ander iets zodat ze er apart mee kunt spelen, maar zodat het elkaar samen aanvult?

Ik leg het weer knullig uit, maar als de een bv het brandweercomplex heeft en de ander een politiebureau, dan kunnen ze er alleen mee spelen, maar samen kunnen ze rampen bestrijden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt Empty Re: Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 21:58

Susan schreef:Kijk eens in een winkel met houten speelgoed, daar vind je vaak heel veel leuks, ook voor hele kleintjes.
ik heb van collega's als kraamkado een Brio trein gehad. Dat is ook van hout en kan je vanalles voor bijkopen aan rails ed. Super leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt Empty Re: Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt

Bericht  Darius zo 11 sep 2011 - 22:51

Ik zit ook met hetzelfde probleem. Voor Sinterklaas krijgt P waarschijnlijk alleen nuttige dingen, zoals kleertjes. Als hij 1 jaar wordt misschien een loopauto, maar dan moet ik weer oppassen dat Laurens hem niet in beslag neemt.

Sowieso is Laurens momenteel in de 'van mij' fase. Zo heeft Pepijn nu stoffen blokken, die stonden een tijdje bij Laurens op zijn slaapkamer, maar het laatste half jaar zeker niet meer. Maar Laurens heeft nog wel door dat het 'zijn' blokken zijn. Zucht....

Ik ben zelf nogal van duurzaam speelgoed, zeker als het een verjaardag betreft. Dan liever wat meer geld waar hij jaren mee kan spelen. Jammer alleen dat Pepijn al het tweedehands spul dan krijgt...
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt Empty Re: Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt

Bericht  Susan zo 11 sep 2011 - 23:36

ProudMama schreef:
Susan schreef:Kijk eens in een winkel met houten speelgoed, daar vind je vaak heel veel leuks, ook voor hele kleintjes.
ik heb van collega's als kraamkado een Brio trein gehad. Dat is ook van hout en kan je vanalles voor bijkopen aan rails ed. Super leuk!

Brio past ook op heel veel andere houten treinbanen. Ikea, HEMA, Eichhorn, de houten setjes van Thomas de Stoomlocomotief.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt Empty Re: Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt

Bericht  Dolphinne zo 11 sep 2011 - 23:53

Vrienden van mij hebben ook twee jongens (nu 6 en 10 jaar). Zover ik weet vragen zij meestal iets van duplo en nu meestal lego en playmobile. Ze hebben ondertussen mega-veel, maar maken vaak samen of alleen hele steden op zolder.
Laatst hadden ze voor mijn zoontje een hele duplo treinbaan en stad gebouwd toen wij kwamen oppassen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt Empty Re: Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 0:03

Susan schreef:
ProudMama schreef:
Susan schreef:Kijk eens in een winkel met houten speelgoed, daar vind je vaak heel veel leuks, ook voor hele kleintjes.
ik heb van collega's als kraamkado een Brio trein gehad. Dat is ook van hout en kan je vanalles voor bijkopen aan rails ed. Super leuk!

Brio past ook op heel veel andere houten treinbanen. Ikea, HEMA, Eichhorn, de houten setjes van Thomas de Stoomlocomotief.
Dank je voor de tip. Goede reden om weer eens naar Ikea te gaan. Zal vast goedkoper zijn als Brio.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt Empty Re: Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt

Bericht  Susan ma 12 sep 2011 - 0:08

ProudMama schreef:
Susan schreef:
ProudMama schreef:
Susan schreef:Kijk eens in een winkel met houten speelgoed, daar vind je vaak heel veel leuks, ook voor hele kleintjes.
ik heb van collega's als kraamkado een Brio trein gehad. Dat is ook van hout en kan je vanalles voor bijkopen aan rails ed. Super leuk!

Brio past ook op heel veel andere houten treinbanen. Ikea, HEMA, Eichhorn, de houten setjes van Thomas de Stoomlocomotief.
Dank je voor de tip. Goede reden om weer eens naar Ikea te gaan. Zal vast goedkoper zijn als Brio.

Ja, volgens mij zijn HEMA en Eichhorn ook goedkoper dan Brio.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt Empty Re: Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt

Bericht  Kat1980 ma 12 sep 2011 - 0:20

Darius: O ja, zo herkenbaar die "van mij" fase. Of opeens willen spelen met het speelgoedje dat je kleine broertje net in zijn handen heeft ook al was je daarvoor heel leuk met iets anders aan het spelen Rolling Eyes

Susan: Zal inderdaad eens kijken wat er allemaal is aan houten speelgoed.

Verder hebben we inderdaad al vanalles van duplo en little people, maar dat zouden we natuurlijk altijd weer kunnen uitbreiden.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt Empty Re: Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt

Bericht  Filoria ma 12 sep 2011 - 7:24

Vooral leuk als hij ouder is: kleding! Want spelen met het speelgoed van je broer is niet erg, maar altijd zijn oude kleren aan moeten...

Tenminste, mijn zusje vond dat vreselijk weet ik.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt Empty Re: Verjaardagscadeau als je 2 jongens hebt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum