Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

+7
Vancity_girl
Pien
Annemie
Darius
Susan
mauwmauw
holaagirl
11 plaatsers

Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  holaagirl vr 8 jul 2011 - 20:40

zooo leuk dat topic met die verjaardagsjurkjes! Krijg er helemaal kriebels van...
Nu heb ik een vent die bijna 1 wordt, ben erg benieuwd of jullie daar ook nog leuke foto's en oufits te showen hebben! Als ik terug ben van vakantie ga ik eens shoppen...smile
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  mauwmauw vr 8 jul 2011 - 20:47

ik lees mee.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 23:07

Ik snap dat op een of andere manier niet zo..... Rolling Eyes Ik heb gewoon wat uit de kast getrokken.. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 23:38

Jij koopt nooit iets nieuws voor een feestje?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 0:09

Nee? Ik koop niet speciaal iets voor een feestje ofzo nee smile Heb genoeg nette/leuke kleding voor 'm in de kast hangen, dus zou daar dan wat uit kiezen. Maar dat is dan ook gewoon kleding die hij elke dag aan zou kunnen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Susan za 9 jul 2011 - 0:18

Ik heb ook genoeg leuke kleding voor ze in de kast, maar ik vind het altijd wel leuk om ze op een feestje (met name hun eigen verjaardag) iets nieuws aan te trekken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Darius za 9 jul 2011 - 0:32

Susan schreef:Ik heb ook genoeg leuke kleding voor ze in de kast, maar ik vind het altijd wel leuk om ze op een feestje (met name hun eigen verjaardag) iets nieuws aan te trekken.

Ik ook. Vind dat ook de uitgelezen kans om weer te mogen shoppen. Ik magvan mezelf niet zomaar kleren kopen, andrs is het einde zoek namelijk.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  holaagirl za 9 jul 2011 - 0:54

FoolishSam schreef:Ik snap dat op een of andere manier niet zo..... Rolling Eyes Ik heb gewoon wat uit de kast getrokken.. Wink

Zal het anders even uitleggen:
Het gaat niet per se om de 'verjaardags' outfit, maar gewoon feestelijke/leuke/speciale outfits.
Gewoon leuk om ideetjes op te doen.
N is altijd erg vies enz dus ik zou niets voor een feest zo uit de kast kunnen trekken aangezien er dan toch wel al vlekjes inzitten.

Maar goed...
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Annemie za 9 jul 2011 - 2:09

Mijn zoontje had op zijn verjaardag een witte broek aan met lichtblauwe ruitjes, moeilijk uit te leggen, want zo klinkt het misschien een beetje gek, en een lichtblauw t-shirt met opdruk.

Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen, anders had ik dat wel gedaan.. :-D
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Pien za 9 jul 2011 - 2:53

Ook ik zou dus echt dat aangrijpen om hem eens helemaal in het nieuw te steken!! Is toch alleen maar heel erg leuk? Doe dat met mijn eigen verjaardag ook hoor, dan ga ik ook nieuwe kleren shoppen!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Vancity_girl za 9 jul 2011 - 6:13

Pien schreef:Ook ik zou dus echt dat aangrijpen om hem eens helemaal in het nieuw te steken!! Is toch alleen maar heel erg leuk? Doe dat met mijn eigen verjaardag ook hoor, dan ga ik ook nieuwe kleren shoppen!!

+1

Heerlijk toch een excuus om lekker te shoppen?
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 6:23

Vancity_girl schreef:
Pien schreef:Ook ik zou dus echt dat aangrijpen om hem eens helemaal in het nieuw te steken!! Is toch alleen maar heel erg leuk? Doe dat met mijn eigen verjaardag ook hoor, dan ga ik ook nieuwe kleren shoppen!!

+1

Heerlijk toch een excuus om lekker te shoppen?

Waarom zou je in hemelsnaam een excuus moeten hebben om te shoppen? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 6:33

Ik ben het wel een beetje eens met FoolishSam, maar ik snap wel dat het leuk is om je kindje in het nieuw te steken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Vancity_girl za 9 jul 2011 - 7:48

FoolishSam schreef:
Vancity_girl schreef:

+1

Heerlijk toch een excuus om lekker te shoppen?

Waarom zou je in hemelsnaam een excuus moeten hebben om te shoppen? Wink

Ha ha, ja dat is ook weer waar. Maar dan kan ik het voor mezelf verantwoorden dat ik jurkje nr 5 van die maand echt nodig heb Embarassed
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:57

Ik zou het wel weten als ik een zoontje had Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Roos za 9 jul 2011 - 10:18

L. krijgt op zijn verjaardag een t-shirt aan met de tekst 'Hoera ik ben 1 jaar!' met een stoere spijkerbroek...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Mamasapje za 9 jul 2011 - 22:40

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Type-s

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Type-s

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Type-s

Ik hoop dat jullie de plaatjes kunnen zien, op dit moment zit ik op mijn werk en daar doen alle plaatjes van dit forum het niet... Deze outfits zou ik nu kiezen, mijn zoontje is morgen 9 mnd, ik wacht nog even een maand tot 1,5 voor ik ga bestellen.. dus tegen die tijd is de nieuwe collectie er ook weer... dus het wordt waarsch wel iets anders...



Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Barbabella za 9 jul 2011 - 23:31

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/52/9juli2010036.jpg/

Beetje onduidelijke foto maar levi droeg gister een donkergrijze blouse, witte broek en zwarte schoentjes I love you
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 23:42

Toevallig heb ik vorige week geshopt voor zijn verjaardag. Dit is het geworden :

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) 4d9517200d1b6

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Z

Ook heb ik afgelopen weekend een schattige tuinbroek voor hem gekocht dus ik twijfel nog even tussen de tuinbroek of de spijkerbroek. Maar ik denk toch de spijkerbroek smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  LMCurious zo 10 jul 2011 - 8:32

Voor Joris had ik onderstaand jasje gekocht voor de bruiloft van mijn broer. Toen met een netter broekje en shirtje. Het jasje was toen aan de grote kant, maar kon wel. Met zijn verjaardag paar maanden later paste hij het jasje nog. En aangezien hij het verder weinig droeg vond ik het nu wel leuker om er een stoere combi mee te maken.

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) 800187246_5_zea2

Voor de bruiloft van ons had Joris deze outfit. Waarvan hij het giletje al met kerst had gedragen, met een shirtje eronder. (2 maanden eerder) Maar die vond ik anders ook te netjes, en vond het zonde om maar 1x te dragen.

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) 872434408_5_ei8v

Verder let ik erop met verjaardagen of feestjes van anderen ofzo dat hij dan bijv. de leukste outfit aan heeft die hij heeft. En als hij net een nieuwe maat heeft bijv. het leukste setje eerst laat wachten tot een verjaardag, en daarna draagt hij het dan vaker. Maar dat is niet bij alle verjaardagen zo. Ik ga niet elke keer iets nieuws kopen. maar als ik toevallig iets leuks tegenkom en er staat iets op het programma hou ik daar dus wel rekening mee.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu) Empty Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum