nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)
+7
Vancity_girl
Pien
Annemie
Darius
Susan
mauwmauw
holaagirl
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)
zooo leuk dat topic met die verjaardagsjurkjes! Krijg er helemaal kriebels van...
Nu heb ik een vent die bijna 1 wordt, ben erg benieuwd of jullie daar ook nog leuke foto's en oufits te showen hebben! Als ik terug ben van vakantie ga ik eens shoppen...
Nu heb ik een vent die bijna 1 wordt, ben erg benieuwd of jullie daar ook nog leuke foto's en oufits te showen hebben! Als ik terug ben van vakantie ga ik eens shoppen...
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Re: nav verjaardagsoutfit (voor jongens nu)
ik lees mee.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik snap dat op een of andere manier niet zo..... Ik heb gewoon wat uit de kast getrokken..
Gast- Gast
Jij koopt nooit iets nieuws voor een feestje?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Nee? Ik koop niet speciaal iets voor een feestje ofzo nee Heb genoeg nette/leuke kleding voor 'm in de kast hangen, dus zou daar dan wat uit kiezen. Maar dat is dan ook gewoon kleding die hij elke dag aan zou kunnen
Gast- Gast
Ik heb ook genoeg leuke kleding voor ze in de kast, maar ik vind het altijd wel leuk om ze op een feestje (met name hun eigen verjaardag) iets nieuws aan te trekken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik heb ook genoeg leuke kleding voor ze in de kast, maar ik vind het altijd wel leuk om ze op een feestje (met name hun eigen verjaardag) iets nieuws aan te trekken.
Ik ook. Vind dat ook de uitgelezen kans om weer te mogen shoppen. Ik magvan mezelf niet zomaar kleren kopen, andrs is het einde zoek namelijk.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
FoolishSam schreef:Ik snap dat op een of andere manier niet zo..... Ik heb gewoon wat uit de kast getrokken..
Zal het anders even uitleggen:
Het gaat niet per se om de 'verjaardags' outfit, maar gewoon feestelijke/leuke/speciale outfits.
Gewoon leuk om ideetjes op te doen.
N is altijd erg vies enz dus ik zou niets voor een feest zo uit de kast kunnen trekken aangezien er dan toch wel al vlekjes inzitten.
Maar goed...
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Mijn zoontje had op zijn verjaardag een witte broek aan met lichtblauwe ruitjes, moeilijk uit te leggen, want zo klinkt het misschien een beetje gek, en een lichtblauw t-shirt met opdruk.
Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen, anders had ik dat wel gedaan.. :-D
Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen, anders had ik dat wel gedaan.. :-D
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ook ik zou dus echt dat aangrijpen om hem eens helemaal in het nieuw te steken!! Is toch alleen maar heel erg leuk? Doe dat met mijn eigen verjaardag ook hoor, dan ga ik ook nieuwe kleren shoppen!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Ook ik zou dus echt dat aangrijpen om hem eens helemaal in het nieuw te steken!! Is toch alleen maar heel erg leuk? Doe dat met mijn eigen verjaardag ook hoor, dan ga ik ook nieuwe kleren shoppen!!
+1
Heerlijk toch een excuus om lekker te shoppen?
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Vancity_girl schreef:Pien schreef:Ook ik zou dus echt dat aangrijpen om hem eens helemaal in het nieuw te steken!! Is toch alleen maar heel erg leuk? Doe dat met mijn eigen verjaardag ook hoor, dan ga ik ook nieuwe kleren shoppen!!
+1
Waarom zou je in hemelsnaam een excuus moeten hebben om te shoppen?
Gast- Gast
Ik ben het wel een beetje eens met FoolishSam, maar ik snap wel dat het leuk is om je kindje in het nieuw te steken.
Gast- Gast
FoolishSam schreef:Vancity_girl schreef:
+1
Waarom zou je in hemelsnaam een excuus moeten hebben om te shoppen?
Ha ha, ja dat is ook weer waar. Maar dan kan ik het voor mezelf verantwoorden dat ik jurkje nr 5 van die maand echt nodig heb
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
L. krijgt op zijn verjaardag een t-shirt aan met de tekst 'Hoera ik ben 1 jaar!' met een stoere spijkerbroek...
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Ik hoop dat jullie de plaatjes kunnen zien, op dit moment zit ik op mijn werk en daar doen alle plaatjes van dit forum het niet... Deze outfits zou ik nu kiezen, mijn zoontje is morgen 9 mnd, ik wacht nog even een maand tot 1,5 voor ik ga bestellen.. dus tegen die tijd is de nieuwe collectie er ook weer... dus het wordt waarsch wel iets anders...
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/52/9juli2010036.jpg/
Beetje onduidelijke foto maar levi droeg gister een donkergrijze blouse, witte broek en zwarte schoentjes
Beetje onduidelijke foto maar levi droeg gister een donkergrijze blouse, witte broek en zwarte schoentjes
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Toevallig heb ik vorige week geshopt voor zijn verjaardag. Dit is het geworden :
Ook heb ik afgelopen weekend een schattige tuinbroek voor hem gekocht dus ik twijfel nog even tussen de tuinbroek of de spijkerbroek. Maar ik denk toch de spijkerbroek
Ook heb ik afgelopen weekend een schattige tuinbroek voor hem gekocht dus ik twijfel nog even tussen de tuinbroek of de spijkerbroek. Maar ik denk toch de spijkerbroek
Gast- Gast
Voor Joris had ik onderstaand jasje gekocht voor de bruiloft van mijn broer. Toen met een netter broekje en shirtje. Het jasje was toen aan de grote kant, maar kon wel. Met zijn verjaardag paar maanden later paste hij het jasje nog. En aangezien hij het verder weinig droeg vond ik het nu wel leuker om er een stoere combi mee te maken.
Voor de bruiloft van ons had Joris deze outfit. Waarvan hij het giletje al met kerst had gedragen, met een shirtje eronder. (2 maanden eerder) Maar die vond ik anders ook te netjes, en vond het zonde om maar 1x te dragen.
Verder let ik erop met verjaardagen of feestjes van anderen ofzo dat hij dan bijv. de leukste outfit aan heeft die hij heeft. En als hij net een nieuwe maat heeft bijv. het leukste setje eerst laat wachten tot een verjaardag, en daarna draagt hij het dan vaker. Maar dat is niet bij alle verjaardagen zo. Ik ga niet elke keer iets nieuws kopen. maar als ik toevallig iets leuks tegenkom en er staat iets op het programma hou ik daar dus wel rekening mee.
Voor de bruiloft van ons had Joris deze outfit. Waarvan hij het giletje al met kerst had gedragen, met een shirtje eronder. (2 maanden eerder) Maar die vond ik anders ook te netjes, en vond het zonde om maar 1x te dragen.
Verder let ik erop met verjaardagen of feestjes van anderen ofzo dat hij dan bijv. de leukste outfit aan heeft die hij heeft. En als hij net een nieuwe maat heeft bijv. het leukste setje eerst laat wachten tot een verjaardag, en daarna draagt hij het dan vaker. Maar dat is niet bij alle verjaardagen zo. Ik ga niet elke keer iets nieuws kopen. maar als ik toevallig iets leuks tegenkom en er staat iets op het programma hou ik daar dus wel rekening mee.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Maillot voor jongens
» Vlinders...ook voor jongens?
» Cadeautje voor jongens..
» Cadeautip voor jongens van 7 jaar
» Nette kleding voor jongens, waar te koop??
» Vlinders...ook voor jongens?
» Cadeautje voor jongens..
» Cadeautip voor jongens van 7 jaar
» Nette kleding voor jongens, waar te koop??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: