DagCafé
+21
Flippin' Bitch
Rush
Serena
Rovine
Kaat
Spring
Champagne
Jordana
bolus26
Burn
Jade
Marin
Chocolate Cookie
Lotus
Elsje
Suus
May
Flower_L
Erin
Sjaantje
Caroow
25 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Caroow schreef:Flower_L schreef:Caroow schreef:Maura schreef:Kun je hem dan niet even uitzetten, Caroow?
Dan kan ik toch helemaal geen spelletjes er meer op spelen?
INmiddels is het hier ook noodweer, en het vuurwerk is nu wel gestopt. Jammer, het was best mooi
hier begint het noodweer ook, en is het vuurwerk ook gestopt al zie ik nu vanaf de zolder een onweer fliltsshow...
Er was bij jou ook vuurwerk? Waarom?
euhhh eerlijk gezegd geen flauw idee
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik slik het pas een kleine week, maar merk wel een verbetering. Ik ben al 2 keer geweest, en voorheen was het meer 1 keer per 2 weken. Tenzij ik melk drink, dan blijf ik gaan.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Flower_L schreef:Caroow schreef:Flower_L schreef:Caroow schreef:Maura schreef:Kun je hem dan niet even uitzetten, Caroow?
INmiddels is het hier ook noodweer, en het vuurwerk is nu wel gestopt. Jammer, het was best mooi
hier begint het noodweer ook, en is het vuurwerk ook gestopt al zie ik nu vanaf de zolder een onweer fliltsshow...
Andere vraag, waar?
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Flower_L schreef:Caroow schreef:Flower_L schreef:Caroow schreef:Maura schreef:Kun je hem dan niet even uitzetten, Caroow?
Andere vraag, waar?
Buurt van Deventer (wil mn woonplaats hier niet zetten nm.)
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik baal toch wel. Ik had een vriend van me uitgenodigd om een biertje te komen drinken dit weekend. Nu had ik daar weinig zin in. Maar dat hij er ook weinig zin in heeft, steekt wel.
Gast- Gast
Oh Maura wat ben je toch een ding ook!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:Ik baal toch wel. Ik had een vriend van me uitgenodigd om een biertje te komen drinken dit weekend. Nu had ik daar weinig zin in. Maar dat hij er ook weinig zin in heeft, steekt wel.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik ook van jouMaura schreef:Mens!Sjaantje schreef:Oh Maura wat ben je toch een ding ook!
Sjaantje schreef:Ik ook van jouMaura schreef:Mens!Sjaantje schreef:Oh Maura wat ben je toch een ding ook!
Ik ben geen ding, maar een mens.
Gast- Gast
Nee je bent een lief, gek ding!
Net zoals Jon Bon Jovi een lekker ding is
Net zoals Jon Bon Jovi een lekker ding is
Pcies! En je kent me, ik bedoel het allemaal niet slecht...
Dat ben je vast wel..
Erin- Ratel
Is ze ook wel, maar ik val toch meer op mannen.oOErinOo. schreef:Dat ben je vast wel..
Sjaantje schreef:Is ze ook wel, maar ik val toch meer op mannen.oOErinOo. schreef:Dat ben je vast wel..
Echt? Zelfs nadat je mijn kookkunsten ala V hebt geprobeerd?
Ter beeldvorming; Pakt telefoon op, drukt nummer V in, en besteld pizza. Zo heerlijk gekookt!
Gast- Gast
Boe!
Ik vind mezelf geen lekker ding (om ff met het onderwerp mee te kletsen), ik ga na de vakantie, als manlief aan het werk is weer afvallen. Blegh...
Ik vind mezelf geen lekker ding (om ff met het onderwerp mee te kletsen), ik ga na de vakantie, als manlief aan het werk is weer afvallen. Blegh...
Gast- Gast
Ik vind mezelf heel vaak wel heel "lekker"
Caroow- Lady Post-a-lot
Och maple, zo erg is het toch allemaal niet? Maar goed, doe maar lekker met mij en Joy mee.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Is ze ook wel, maar ik val toch meer op mannen.oOErinOo. schreef:Dat ben je vast wel..
Ja ik ook maar toch haha! Maar maura zou je niet liever mooi gevonden willen worden? Mooi ding hahha
Erin- Ratel
Caroow schreef:Ik vind mezelf heel vaak wel heel "lekker"
Wees blij. Ik voel me al jaren geen sexy geval meer. Ik voel me meer een geval.
Gast- Gast
Mappie, ik vind mezelf ook geen lekker ding, dus we kunnen samen wel een clubje oprichten
Caroow, jij bent onder invloed, dus ik weet niet of ik je serieus moet nemen hahaha
Caroow, jij bent onder invloed, dus ik weet niet of ik je serieus moet nemen hahaha
Hahaha ja ik zit hier ook te zweten van die berenburg
Maar echt hoor, ik vind mezelf (eindelijk) best leuk
Alleen soms heb ik een enorm opgeblazen buik, dan lijk ik wel zwanger. Dat vind ik minder, ik wil best zwanger lijken, maar dan ook omdat ik het echt ben, volgen jullie me nog?
Maar echt hoor, ik vind mezelf (eindelijk) best leuk
Alleen soms heb ik een enorm opgeblazen buik, dan lijk ik wel zwanger. Dat vind ik minder, ik wil best zwanger lijken, maar dan ook omdat ik het echt ben, volgen jullie me nog?
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik ga nog even pochen over mijn woonplaats en de plek waar ik woon. Sjaan kan het ongeveer wel snappen, denk ik. Omdat ze hier weleens op het balkon heeft gekeken.
Maar mijn dorp heeft het plein gisteren en vandaag benut om het te doen laten lijken als klein "Hart van Breda". Het was zo gezellig, gisteren en vandaag, met het terras dat ze hadden aangelegd. Ik ben gewoon trots op mijn dorp en de winkeliers. Ik hoop echt, vurig, dat ze volgens jaar elk weekend het terras opnieuw opbouwen. Want het was echt heel erg mooi! Het plein leent zich ervoor!
Positieve woorden van Maura!
Maar mijn dorp heeft het plein gisteren en vandaag benut om het te doen laten lijken als klein "Hart van Breda". Het was zo gezellig, gisteren en vandaag, met het terras dat ze hadden aangelegd. Ik ben gewoon trots op mijn dorp en de winkeliers. Ik hoop echt, vurig, dat ze volgens jaar elk weekend het terras opnieuw opbouwen. Want het was echt heel erg mooi! Het plein leent zich ervoor!
Positieve woorden van Maura!
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: