DagCafé
+21
Flippin' Bitch
Rush
Serena
Rovine
Kaat
Spring
Champagne
Jordana
bolus26
Burn
Jade
Marin
Chocolate Cookie
Lotus
Elsje
Suus
May
Flower_L
Erin
Sjaantje
Caroow
25 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Ik ben nog een maand in dienst van het bedrijf. Dan is mijn contract afgelopen. Als alles goed gaat, en dat is meestal niet het geval bij contractsverlengingen, dan mag ik halverwege alsnog het terrein op. Kan me daar zo druk om maken. Zou het neits vinden om weer werkloos te zijn. Brrrr, krijg er nu zelfs een onderbuikgevoel van.
Oow getsie nee dat wil je idd niet nee. Hoop dat het verlengt wordt.
Ik heb de toezegging mondeling gehad van mijn teamleider. Maar goed, vertrouw dat nooit. Eerst tekenen en dan ben ik blij.
Oh nee daar heb ik het ook niet zo op op mondelinge afspraken wat dat betreft.
Gast- Gast
Ja dat is bizar! Je ziet je collega's meer dan je partner..Jordana schreef:Had ik laatst met een collega over.. Je bent eingelijk meer op je werk dan dat je thuis bent..
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ga vroeg naar bed denk ik.
Champagne- Prater
Champagne schreef:Ja dat is bizar! Je ziet je collega's meer dan je partner..Jordana schreef:Had ik laatst met een collega over.. Je bent eingelijk meer op je werk dan dat je thuis bent..
Ja inderdaad, Was helaas na aanleiding van wege een probleem op de zaak dat wij het hier over kregen maar hij heeft ook echt gelijk..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Champagne schreef:Ja dat is bizar! Je ziet je collega's meer dan je partner..Jordana schreef:Had ik laatst met een collega over.. Je bent eingelijk meer op je werk dan dat je thuis bent..
Ja inderdaad, Was helaas na aanleiding van wege een probleem op de zaak dat wij het hier over kregen maar hij heeft ook echt gelijk..
EN bij mij valt dat niet zo op omdat ik niet elke keer met dezelfde collega's werk. Bedoel elke dag zijn er wel weer een paar andere die werken.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jordana schreef:Champagne schreef:Ja dat is bizar! Je ziet je collega's meer dan je partner..Jordana schreef:Had ik laatst met een collega over.. Je bent eingelijk meer op je werk dan dat je thuis bent..
EN bij mij valt dat niet zo op omdat ik niet elke keer met dezelfde collega's werk. Bedoel elke dag zijn er wel weer een paar andere die werken.
Opzicht ook wel fijn?
Ik heb altijd dezelfde wel om mijn heen..
Jordana- Ratel
Ik werk ook niet elke dag met dezelfde collega's. Er is 'e'en collega die ik elke dag zie. De rest wisselt.
Gast- Gast
Ik zit 40u per week met dezelfde collega's op kantoor.
Champagne- Prater
Ik zit 40u per week met dezelfde collega's op kantoor.
Champagne- Prater
Ik heb op zich wel leuke collega's gelukkig, maar we werken niet echt samen, zien elkaar alleen tijdens pauzes.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook op sommige dagen dezelfde personen als de vorige dag voor mijn neus staan die dan het terrein op willen en sommige vervelen wel maar sommige zijn ook echt gezellig.
Jordana- Ratel
Ik ben nu ook half Grenzeloos Verliefd aan het kijken
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb de laatste minuten van sbs opstaan over 9/11..
Jordana- Ratel
Ik ga denk ik ook zo naar Love Happens kijken
Suus- Lady Post-a-lot
Ik weet niet of de tijd een loopje met mij neemt, maar ik ben helemaal vergeten te wassen. Net de wasmachine maar even aangezet en dan morgen me maar even afdrogen met een theedoek.
Gast- Gast
Hahahaha oeps Maura toch
so you think you can dance opgezet
so you think you can dance opgezet
Jordana- Ratel
Nog een kwartier en dan film kijken. Volgens Joy was de film wat zwak. Maar och, als er liefde in voorkomt, dan is het al goed. Janken zal ik wel weer.
En ja, dat niet wassen was niet echt heel erg slim. Maar goed, heb de laatste tijd toch al het idee dat ik dommere acties uithaal dan toen ik 21 was. Ouderdom komt met gebreken?
En ja, dat niet wassen was niet echt heel erg slim. Maar goed, heb de laatste tijd toch al het idee dat ik dommere acties uithaal dan toen ik 21 was. Ouderdom komt met gebreken?
Gast- Gast
Hoi!
Ik verveel me. Ik kijk SYTYCD en switch zo toch maar naar Love Happens die om 9 uur begint.
Ik verveel me. Ik kijk SYTYCD en switch zo toch maar naar Love Happens die om 9 uur begint.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: