DagCafé
+21
Flippin' Bitch
Rush
Serena
Rovine
Kaat
Spring
Champagne
Jordana
bolus26
Burn
Jade
Marin
Chocolate Cookie
Lotus
Elsje
Suus
May
Flower_L
Erin
Sjaantje
Caroow
25 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
In dit dorp hebben we niet eens een flat, haha! Wij hebben hiervoor gekozen, omdat we een erg grote televisie hebben. We hadden eerst Digitenne en kabel, maar de zenders zagen er geblokt uit. Dat was echt geen gezicht, dus daarom zijn we op schotel over gestapt. De aanschaf is duur, maar de televisie komt nu wel tot zijn recht.
Gast- Gast
Whooo ik schrik me toch halfdood hier!
Ik ging even naar de logeerkamer om het raam dicht te doen, maar ik deed het licht niet aan. Waait de deur keihard achter mij dicht en tegelijk een dikke onweer-flits! Ik tril er nog van
Ik ging even naar de logeerkamer om het raam dicht te doen, maar ik deed het licht niet aan. Waait de deur keihard achter mij dicht en tegelijk een dikke onweer-flits! Ik tril er nog van
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dat is schrikken, Caroow! Hier flitst het ook nog steeds behoorlijk, harde donderslagen en het zeikt van de regen.
Gast- Gast
Maple schreef:Gna gna gna... Jullie noodweer en ik heerlijk een drankje in de buitenlucht
Biatch.
Gast- Gast
Alex schreef:Maple schreef:Gna gna gna... Jullie noodweer en ik heerlijk een drankje in de buitenlucht
Biatch.
Gast- Gast
Alex schreef:Wil je er iets over kwijt, Maura?
Nee hoor. Maar het zijn allemaal verschrikkelijke dingen. De kabel, dat is wat IEDEREEN moet hebben.
En Maple, ben jaloers!!!
Gast- Gast
Er is hiervoor zoveel vuurwerk, niet normaal. Echt vuurwerk, niet die onweer.. Van dat sierspul. Is het Chinees nieuwjaar ofzo?
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Er is hiervoor zoveel vuurwerk, niet normaal. Echt vuurwerk, niet die onweer.. Van dat sierspul. Is het Chinees nieuwjaar ofzo?
Haha, dat was het in Februari
Gast- Gast
Wat doen die mensen dan? Het duurt al heel lang!
Caroow- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Ik ga naar bed, dames! Weltrusten!
Ik ook! (Nja lig er al tijd in, maar ga slapen) Welterusten!
Gast- Gast
Maura schreef:Slaap lekker, all!
Sjaan, bende gij ook in slaap gevallen?
Sjaan is de was uit de wasmachine halen
Gast- Gast
Alex schreef:Maura schreef:Slaap lekker, all!
Ah jah, dat duurt wel even. (Sorry, dat was mijn eerste gedachte)
Gast- Gast
Mijn vriend zijn telefoon ligt hier nog, en hij is aan het werk. Hij heeft sinds 5 uur al een stuk of 50 berichten gekregen van zijn vrienden, ik word gestoord van dat gepiep! Ze hebben een of ander groepsgesprek en ik heb ze nu maar gezegd dat ze hun klep moeten houden, ik kan niet fatsoenlijk angry birds spelen zo
Caroow- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Kun je hem dan niet even uitzetten, Caroow?
Dan kan ik toch helemaal geen spelletjes er meer op spelen?
INmiddels is het hier ook noodweer, en het vuurwerk is nu wel gestopt. Jammer, het was best mooi
Caroow- Lady Post-a-lot
Dankje. Maar het klopt wel! Ik ben nou eenmaal langzaam en eer ik die kl*te-trap op en af ben... zit er ook nog een vervelende spin halverwege de trap waar ik heel voorzichtig langs moest klauteren...Maura schreef:Alex schreef:Maura schreef:Slaap lekker, all!
Maar tis klaar! Nu over een uurtje nog de handdoeken uit de droger halen en dan kan Sjaantje weer lekker in bed ploffen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Dankje. Maar het klopt wel! Ik ben nou eenmaal langzaam en eer ik die kl*te-trap op en af ben... zit er ook nog een vervelende spin halverwege de trap waar ik heel voorzichtig langs moest klauteren...Maura schreef:Alex schreef:Maura schreef:Slaap lekker, all!
Maar tis klaar! Nu over een uurtje nog de handdoeken uit de droger halen en dan kan Sjaantje weer lekker in bed ploffen
Saaierd! Alweer slapen?
Gast- Gast
Tja, ik ben ook al 33 heMaura schreef:Saaierd! Alweer slapen?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: