DagCafé
+21
Flippin' Bitch
Rush
Serena
Rovine
Kaat
Spring
Champagne
Jordana
bolus26
Burn
Jade
Marin
Chocolate Cookie
Lotus
Elsje
Suus
May
Flower_L
Erin
Sjaantje
Caroow
25 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Laten we met zijn allen wat vaker naar TLC kijken.
Ik kijk heel vaak TLC
Gast- Gast
Storm schreef:
Oke ik voel me nu heel dom, maar kun je in de stopweek niet zwanger worden dan? Vlak voor je ongesteld gaat worden?
Bah, wel balen dat je zo misselijk bent. Lauwe cola schijnt goed te helpen!
Haha tja ik was echt ongesteld op het moment dat we seks hadden, en dat is eergisteren, dus lijkt me héél sterk dat ik zwanger ben en daar dan nu al zo misselijk van ben
En ja, ik baal want ik wilde vanavond lekker zalmbagels maken als soort eerbetoon aan New York (dat is typisch NYC eten), maar daar moet ik nu niet aan denken.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pippa schreef:Maura schreef:Laten we met zijn allen wat vaker naar TLC kijken.
Ik kijk heel vaak TLC
Ik ook. Maar daar heb je zo'n programma waarbij vrouwen niet weten dat ze zwanger zijn. Wat ik er mee wilde zeggen is denk ik dat mensen wel om onverklaarbare redenen zwanger zijn geworden.
Gast- Gast
Joy_ schreef:Storm schreef:
Oke ik voel me nu heel dom, maar kun je in de stopweek niet zwanger worden dan? Vlak voor je ongesteld gaat worden?
Haha tja ik was echt ongesteld op het moment dat we seks hadden, en dat is eergisteren, dus lijkt me héél sterk dat ik zwanger ben en daar dan nu al zo misselijk van ben
En ja, ik baal want ik wilde vanavond lekker zalmbagels maken als soort eerbetoon aan New York (dat is typisch NYC eten), maar daar moet ik nu niet aan denken.
Even serieus; Hij heeft over de rode zee gevaren?
Gast- Gast
Ja, waarom niet? I don't mind it, he doesn't mind it. Ik doe dat altijd, totaal geen enkel probleem mee.
Marin- Lady Post-a-lot
Ook mijn gedachte, ik vind dat walgelijk.....maar als Joy er geen problemen mee heeft en haar vriend ook niet..?Maura schreef:Joy_ schreef:Storm schreef:
Even serieus; Hij heeft over de rode zee gevaren?
Gast- Gast
Joy_ schreef:Ja, waarom niet? I don't mind it, he doesn't mind it. Ik doe dat altijd, totaal geen enkel probleem mee.
Als jullie er geen problemen mee hebben, dan zou ik er ook geen probleem mee moeten hebben. Maar ik vind heel veel zaken toelaatbaar, maar varen over de rode zee is daar net niet één van. Sorry.
Gast- Gast
Tja Maura, maar dat is jouw mening, en Joy legt uit dat het hun niet uitmaakt, dus what's the problem?
Gast- Gast
Haha ja sorry Wil verder geen vieze details vertellen ofzo..maarre nee ik heb daar echt geen problemen mee..Of het nou een rode of witte plakboel is, vies is het toch wel
Marin- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Tja Maura, maar dat is jouw mening, en Joy legt uit dat het hun niet uitmaakt, dus what's the problem?
Volgens mij staat dat er ook, Pippa.
Gast- Gast
Ja we hebben dat gewoon besproken, dus geen big deal verder.
Marin- Lady Post-a-lot
Oow nee het zou ook niet mijn ding zijn hahaha. Nee bah voel mij dan al vies en nee bah Maar voor een ieder de het wel doet dan prima hoor
Gast- Gast
Joy_ schreef:Haha ja sorry Wil verder geen vieze details vertellen ofzo..maarre nee ik heb daar echt geen problemen mee..Of het nou een rode of witte plakboel is, vies is het toch wel
Hahahaha! Seks kan anders heel lekker zijn, zonder al te veel plakwerk hoor.
Gast- Gast
Ja scheelt ook dat ik maar 2 dagen ongesteld ben, eigenlijk amper buikpijn en bijna niet vloei.
Ach ja, ieder z'n ding, het maakt mij verder niet uit wat iemand anders doet. Maarre.. damn wat een onderwerp weer, haha, sorry..Dat was niet de bedoeling!
Ach ja, ieder z'n ding, het maakt mij verder niet uit wat iemand anders doet. Maarre.. damn wat een onderwerp weer, haha, sorry..Dat was niet de bedoeling!
Marin- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Joy_ schreef:Haha ja sorry Wil verder geen vieze details vertellen ofzo..maarre nee ik heb daar echt geen problemen mee..Of het nou een rode of witte plakboel is, vies is het toch wel
Zal ik nu heel fout zeggen: I like it dirty?
Marin- Lady Post-a-lot
En ik was misselijk
Marin- Lady Post-a-lot
Je hoef je niet te verantwoorden hoor, Joy. Jullie vinden het geen probleem, ik maak daar wel een probleem van. Meningen verschillen. Punt. Owja, zolang ik niet met jullie over een rode zee hoef te varen, zie ik niet in waarom ik het moet afkeuren.
Gast- Gast
Joy_ schreef:Maura schreef:Joy_ schreef:Haha ja sorry Wil verder geen vieze details vertellen ofzo..maarre nee ik heb daar echt geen problemen mee..Of het nou een rode of witte plakboel is, vies is het toch wel
Zal ik nu heel fout zeggen: I like it dirty?
Dat blijkt. Vies meisje.
Gast- Gast
Maura schreef:Je hoef je niet te verantwoorden hoor, Joy. Jullie vinden het geen probleem, ik maak daar wel een probleem van. Meningen verschillen. Punt. Owja, zolang ik niet met jullie over een rode zee hoef te varen, zie ik niet in waarom ik het moet afkeuren.
whahahah geheel mee eens
Gast- Gast
hahahaha gadver Maura nu vind ik jou vies.
Marin- Lady Post-a-lot
Alleen al om het feit dat je het zo noemt. Ben een beelddenker.
Marin- Lady Post-a-lot
Nou, persoonlijk zag ik mezelf al helemaal, op een luchtbedje, meedeinzen in de rode gloed.
Denk daar ook even een plaatje bij.
Denk daar ook even een plaatje bij.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: