Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+21
Flippin' Bitch
Rush
Serena
Rovine
Kaat
Spring
Champagne
Jordana
bolus26
Burn
Jade
Marin
Chocolate Cookie
Lotus
Elsje
Suus
May
Flower_L
Erin
Sjaantje
Caroow
25 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:21

Ja inderdaad. Het gaat zo snel. Maar ik vind de tijd de laatste jaren sowieso heel snel gaan. Ik word oud. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:24

En ik vind mezelf ineens al erg oud worden, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:27

Hmmz, zit te twijfelen over mijn bestelling bij H&M. Zit nu op 250 euro. En ondanks dat er nog dingen geretouneerd gaan worden, sowieso 70 euro, vind ik het nog veel geld voor kleding. laughcry Vooral als ik me bedenk dat ik, hopelijk, over een paar maanden twee a drie maten ben geslonken. Twijfel, twijfel, twijfel! laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:28

Goedemorgen!

Alles goed hier? Ik moet zo in de kerk spelen en vanmiddag gaan we nog wat klussen, maar ik heb in beide geen zin laughcry

Verder zit ik even niet zo lekker in m'n vel omdat het niet goed gaat met m'n oma. Beetje hetzelfde verhaal als de opa van VC. Ze heeft sinds anderhalf jaar borstkanker, maar heel goed te behandelen, dus 't was weggegaan. Toen nog een keer teruggekomen maar ook weer goed te behandelen, borst afgezet en het was weer weg. Nu ging ze ineens heel hard achteruit in een week tijd en nu blijkt dat ze uitzaaiingen heeft in de lever en nog ergens (weet ik niet meer). Ze kunnen niet inschatten hoe lang het nog gaat duren, maar langer dan een paar maanden is het zeker niet. Ik ben bang dat het hier ook wel eens heel hard kon gaan Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:29

Dat is altijd lastig. Heb je wel genoeg kleding in je huidige maat om aan te trekken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:34

VMN, wat vreselijk nieuws! hug
Met mij gaat het wel. Ik hoop dat ik vandaag een goede dag heb en me niet slecht voel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:37

_Liv schreef:Dat is altijd lastig. Heb je wel genoeg kleding in je huidige maat om aan te trekken?

Een spijkerrokje, een legging, twee zwarte shirtjes, waarvan één niet echt mijn maat is, en een vestje. Dat is alles wat ik nu nog aankan. laughcry Dus het is eigenlijk wel noodzaak dat ik even iets nieuws aanschaf in mijn eigen maat. Ook al weet ik niet goed welke maat dat is. Dus ik heb sommige dingen dubbel besteld. Vandaar ook dat ik nu al weet dat sommige dingen weer terug kunnen. Maar ja, het blijft veel geld.

VMN: hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:38

VMN, wat erg voor je oma en voor jou en je familie. Veel sterkte de komende tijd hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:43

Dat is inderdaad wel erg weinig in je huidige maat. Daar ga je de winter niet mee doorkomen, haha! Ik zou ook niet teveel kopen in je huidige maat, want de eerste kilo's kunnen eraf vliegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:45

Thanks meiden. Volgend weekend ga ik naar haar toe en ik vind het nu al eng.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:52

Goeiemorgen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:53

VMN, dat kan ik me voorstellen.

TD, goedemorgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:53

Heftig VMN ik hoop dat je nog even van haar mag genieten. Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:57

_Liv schreef:Dat is inderdaad wel erg weinig in je huidige maat. Daar ga je de winter niet mee doorkomen, haha! Ik zou ook niet teveel kopen in je huidige maat, want de eerste kilo's kunnen eraf vliegen.

Het is echt bitter weinig. Daarom heb ik nu een paar goedkope (€9,95) spijkerbroeken gekocht. Puur zodat ik er even mee doorkan. De volgende bestelling, voor eind oktober, staat ook al klaar en daar heb ik wat gematigd met de maat. Mocht het tegen die tijd toch niet zo zijn, dan kan ik het alsnog aanpassen natuurlijk. Het is even lastig, maar dat heb ik zelf gedaan. smile

Goedemorgen TD!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 20:01

Oh Maura ja herkenbaar probleem. Ik zou idd wat goedkope broeken halen dan.

En goedemorgen :P Ik las vluchtig tussendoor gisteren dat je de deur open is smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 20:04

Maten en kleding is altijd lastig. Zo heb ik in mijn kast dingen met maat M die ik pas, maar ook dingen met maat XL. Daarom pas ik kleding ook altijd.
Ik zou dan inderdaad gewoon wat goedkope, leuke dingen bestellen. Dan heb je toch iets meer om aan te trekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 20:07

Ja! Pap heeft het slot open geboord! Very Happy Dat ging echt zo easy! Ook al zei de slotenmaker dat dat het lastige werk was. Helaas, hij vergiste zich. Het slot heeft er sinds 1982 ingezeten, zo oud als deze woning is, en was compleet doorgeroest. Dus pap is een uur bezig geweest met het uitbreken van het slot. Hij is daarna gelijk naar de Praxis gegaan voor een nieuw slot. Schade al met al is slechts €10,00. Mijn pap is the best! Very Happy

(Het nieuwe slot moet hij er nog inzetten. Had hem afgelopen week mijn reservesleutel gegeven, aangezien ik bijna voor de tweede keer mijn voordeur dicht wilde trekken zonder dat ik sleutels bij me had. En daar heeft hij profijt van, want het was gelijk:"Kom van de week wel even terug. Je hoeft er niet te zijn hoor, ik heb de sleutel. Zo handig om een sleutel te hebben." Suspect Pap, ik gaf hem voor wat anders hoor. Maar goed, doe je best. :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 20:08

Oh kei goed van je vader! Very Happy En dat voor maar 10 euro Very Happy Hier hebben mijn ouders ook een sleutel van ons. je weet nooit waar het nodig voor is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 20:09

_Liv schreef:Maten en kleding is altijd lastig. Zo heb ik in mijn kast dingen met maat M die ik pas, maar ook dingen met maat XL. Daarom pas ik kleding ook altijd.
Ik zou dan inderdaad gewoon wat goedkope, leuke dingen bestellen. Dan heb je toch iets meer om aan te trekken.

Dat is ook altijd lastig. Ik heb laatst een blouse gekocht bij de C&A. Dubbel XXL. Nu weet ik dat ik ietwat dikkig ben, maar zo erg is het echt nog niet. Laughing

Als ik mijn oude figuur weer terug heb, althans ik hoop vurig dat dit gebeurd, dan zal ik het shoppen ook echt wel weer leuk vinden, maar nu vind ik er niets aan, dus ik bestel alles online. Kan ik in alle rust thuis passen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus za 10 sep 2011 - 20:10

Goedemorgen!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 20:12

Ik heb juist een hekel om dingen online te kopen, haha! Ik ga liever de stad in.

Mijn ouders en schoonouders hebben ook een sleutel van ons huis. Je weet maar nooit waarvoor het goed is en met de vakantie is het ook altijd wel handig. Alleen laatst zaten mijn vriend en ik lekker op de bank tv te kijken en staat m'n schoonmoeder ineens midden in de kamer. Wij keken elkaar echt aan van "heb jij de deur open gedaan?" Bleek dat ze dus zelf binnen was gekomen. Dat vinden we niet zo prettig als we thuis zijn.

Lotus, goedemorgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 20:13

Theedoosje schreef:Oh kei goed van je vader! Very Happy En dat voor maar 10 euro Very Happy Hier hebben mijn ouders ook een sleutel van ons. je weet nooit waar het nodig voor is.

Pap vroeg me wat voor slot ik erin wilde. Geen cillinderslot iig. Het is een meterkast! En er staat een strijkplank in en een oude koffiezetapparaat. Nou als ze dat willen stelen, dan moet je wel erg wanhopig zijn. :P Dus gewoon een goedkoop slot dan maar! Very Happy

Mijn reservesleutels hebben een tijd bij mijn moeder en haar vriend gelegen. Maar het werd iets te makkelijk voor ze om mijn sleutels te gebruiken om binnen te komen. Dan stonden ze opeens voor mijn voordeur en heel eerlijk? Daar heb ik geen behoefte aan. Aanbellen graag, net als ieder ander. Dus ik heb ze destijds teruggenomen. En nu dus bij paps, kijken hoe dat gaat. Ik hoop dat ik er vanuit mag gaan dat hij, wanneer ik er wel ben, gewoon belt of aanbelt bij het portiek. Heb er zeer zeker geen behoefte aan om zo maar binnen te staan. Maar mijn vader is twee druppels water mij, dus ik geloof dat het nu wel goed moet komen.

(Goh, ik zit op de praatstoel op zondagochtend.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 20:14

Heej Lotus!

En Liv gelukkig doen ze dat bij ons niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 20:15

We hebben later ook heel subtiel gezegd dat we dat niet zo prettig vonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 20:16

En hebben ze dat opgepikt? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 7 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum