Hoe was je dag vandaag?
+11
Tsjip
Error
Sorella
Jeanette
Bliss
Lady4
Sushi
Kaboutertje
May
Vlegel
Hoochie
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe was je dag vandaag?
TA wat naar!
Mijn dag begon niet zo goed, ik stond op met hoofdpijn. Ben naar m'n werk gegaan en gelukkig zakte het in de loop van de dag wat weg. Was wel lekker druk op m'n werk dus de dag ging snel. Ik ben nu behoorlijk gesloopt, en heb mezelf verwend met een zak chips daar ga ik vanavond aan beginnen, eerst nog even een leuke serie downloaden.
Mijn dag begon niet zo goed, ik stond op met hoofdpijn. Ben naar m'n werk gegaan en gelukkig zakte het in de loop van de dag wat weg. Was wel lekker druk op m'n werk dus de dag ging snel. Ik ben nu behoorlijk gesloopt, en heb mezelf verwend met een zak chips daar ga ik vanavond aan beginnen, eerst nog even een leuke serie downloaden.
Gast- Gast
Wel goed!
Hele dag les gegeven op stage, daarna naar huis, gegeten en gedouched en spullen gepakt om 3 weken op het huis van mn zus te gaan passen.
Hele dag les gegeven op stage, daarna naar huis, gegeten en gedouched en spullen gepakt om 3 weken op het huis van mn zus te gaan passen.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Vermoeiend! Half 6 eruit, ontbijt, klaarmaken, kleine uit bed, eten geven, aankleden, spullen pakken, richting kdv, richting school, van half 9 tot 4 school, kleine ophalen op kdv, naar huis, stofzuigen, dweilen, was doen, spelen, koken, eten, opruimen, kleine in bad, kleine naar bed, wc schoonmaken en eindelijk zit ik! geen puf meer om te studeren.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: