Eerste menstruatie na bevalling?
+7
sabje
Rumble
SarahKey
Juutjepetuutje
Happydobby
Novalee
Bloem86
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eerste menstruatie na bevalling?
Wanneer was dit bij jullie?
Bij de eerste werd ik na 6 weken weer ongesteld.
Nu vloei ik al een tijdje niet meer en heb sinds vanmiddag echt zo'n menstruatie gevoel onder in mn buik. Ben benieuwd of dit al kan, of dat het nog een beetje vroeg is!
Bij de eerste werd ik na 6 weken weer ongesteld.
Nu vloei ik al een tijdje niet meer en heb sinds vanmiddag echt zo'n menstruatie gevoel onder in mn buik. Ben benieuwd of dit al kan, of dat het nog een beetje vroeg is!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Eerste menstruatie na bevalling?
Ik werd na 7 maanden verschrikkelijk heftig ongesteld. Ik liep weer met twee stuks kraamverband in en moest dan nog elk uur verschonen omdat ik overal doorheen lekte Ik heb overigens tot ruim 5 maanden BV gegeven.
Ik denk dat je nu al best wel ongesteld zou kunnen worden hoor, er zijn wel meer vrouwen bij wie het gewoon meteen weer op gang komt.
Ik denk dat je nu al best wel ongesteld zou kunnen worden hoor, er zijn wel meer vrouwen bij wie het gewoon meteen weer op gang komt.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Na 8 maanden maar ik gaf toen nog bv.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Een maand of 4/5 na de bevalling. Ik gaf nog borstvoeding dus had gehoopt dat het nog wat langer weg zou blijven
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Bij de 1e met borstvoeding na 5 weken weer.
Bij de 2e met borstvoeding na 9 maanden.
En nu nog niet weer geweest. Maar ik slik nu ook de Cerazette, dat heeft er ws, invloed op dit keer. Ik wil binnenkort even stoppen en kijken wat het met me doet. Ik ben nu al 23 maanden niet meer ongesteld geweest, en daarvoor dus ook maar 3 keer,en voor mijn eigen gevoel wil ik het even weer op de natuurlijke manier laten gebeuren.
Bij de 2e met borstvoeding na 9 maanden.
En nu nog niet weer geweest. Maar ik slik nu ook de Cerazette, dat heeft er ws, invloed op dit keer. Ik wil binnenkort even stoppen en kijken wat het met me doet. Ik ben nu al 23 maanden niet meer ongesteld geweest, en daarvoor dus ook maar 3 keer,en voor mijn eigen gevoel wil ik het even weer op de natuurlijke manier laten gebeuren.
Gast- Gast
Wat weten jullie dat nog goed, ik weet dat echt niet meer...
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Na 6 weken. Ik vloeide nog af en toe (wat bruinig) en met 6 weken verloor ik weer helder rood bloed. Ben toen meteen aan de pil gegaan. Ik heb tot ongeveer 4 weken gekolfd.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Rumble schreef:Wat weten jullie dat nog goed, ik weet dat echt niet meer...
Kwestie van bijhouden denk ik. Ik houd mijn cyclus nu bij om te zien of ik zonder clomid een eisprong heb. En idd die heb ik al een paar keer gehad, dus daarom houd ik het bij.
Ik geef ook volledig bv en ben ook nog niet ongesteld geweest maar dat menstruatie achtige gevoel herken ik wel, daar heb ik ook geregeld "last" van.
Gast- Gast
Volgens mij na een week of 10 weer, denk dat ik toen zo'n beetje net was gestopt met de BV.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
SarahKey schreef:Rumble schreef:Wat weten jullie dat nog goed, ik weet dat echt niet meer...
Kwestie van bijhouden denk ik. Ik houd mijn cyclus nu bij om te zien of ik zonder clomid een eisprong heb. En idd die heb ik al een paar keer gehad, dus daarom houd ik het bij.
Wel fijn denk ik voor je? Wat een zwangerschap al niet met een lichaam kan doen hè? Je hoort ook zo vaak dat mensen bij een 2e zo spontaan zwanger zijn.
Gast- Gast
na 10 maanden de 1e keer, op de 2e keer zit ik nog te wachten
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Precies 2 maanden na de bevalling ben ik ongesteld geworden, echt op de dag af. 20 Maart bevallen, 20 mei ongesteld. Menstruatie was niet anders dan voor de zwangerschap.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
SarahKey schreef:Rumble schreef:Wat weten jullie dat nog goed, ik weet dat echt niet meer...
Hm ja ik hou eigenlijk alleen mijn laatste menstruatie bij in de agenda op mijn telefoon en als de volgende komt dan wis ik die weer uit mijn agenda. Maar ik ben wel regelmatig ongesteld. Precies om de 28 dagen.
Van jou snap ik dan wel dat je het bijhoud ivm je eisprong icm clomid.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Wat goed!
Hier ook meteen weer een goede cyclus na de cezarette en bv. Niet dat wij al een tweede willen maar het geeft een fijn gevoel.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Niet. Ben na 8 weken aan de pil gegaan en na één pilstrip heb ik mijn spiraal gekregen.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Eerste menstruatie na de bevalling
» 1e menstruatie na de bevalling...
» 1e menstruatie na bevalling...
» Menstruatie & pil na bevalling
» Wanneer voor het eerst weer ongesteld?
» 1e menstruatie na de bevalling...
» 1e menstruatie na bevalling...
» Menstruatie & pil na bevalling
» Wanneer voor het eerst weer ongesteld?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: