'Heerlijk' schaammomentje....
+12
RYW
Alex
Mamsie
Liadan
_Jet
PiP
Coco
Twellie
Fearie
Star007
Susan
Printje
16 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
'Heerlijk' schaammomentje....
Ik zat vandaag met zoonlief in de bus, komt er een Turkse vrouw met een hele donkere hoofddoek binnen, R kijkt er met grote ogen naar en zegt; die weg, mag niet mee, uit de bus. Ik schaamde me dood, heb ook totaal geen idee waar hij dit vandaan heeft. Ik vermoed dat het komt door die donkere kleuren maar hij bleef maar zeggen; nee jij uit de bus, mag niet mee.
Uiteraard heb ik gezegd dat de bus voor iedereen is en dat zulke dingen niet aardig zijn om te zeggen.
Een tijdje terug met warm weer liepen we in de stad. Komt er een hele stevige vrouw, met een topje aan, op ons aflopen waarbij alles zeg maar goed te zien was. R kijkt en roept: mama kijk eens tietjes!!!
Jullie nog fijne schaammomentjes?
Uiteraard heb ik gezegd dat de bus voor iedereen is en dat zulke dingen niet aardig zijn om te zeggen.
Een tijdje terug met warm weer liepen we in de stad. Komt er een hele stevige vrouw, met een topje aan, op ons aflopen waarbij alles zeg maar goed te zien was. R kijkt en roept: mama kijk eens tietjes!!!
Jullie nog fijne schaammomentjes?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: 'Heerlijk' schaammomentje....
Oh wat erg, dat zou ik echt vreselijk vinden en me afvragen waar ie het vandaan heeft.
Gast- Gast
Oh, het staat dan wel tussen aanhalingstekens maar dat 'heerlijk' snap ik ff niet.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 11:42; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ohhh , kan er inkomen dat je je dan dood schaamt. Het zal vast door de donkere kleuren komen. Onze hond blaft ook altijd tegen donkere mensen of mensen met donkere hoofddoeken of donkere jurken.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
*
Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 11:42; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
Charlie; tussen aanhalingstekens omdat het juist helemaaaaaaaaaaal niet heerlijk was.
Ik denk echt dat het door de kleuren vd doek kwam, ik zou het anders echt niet weten. In onze wijk wonen eigenlijk ook geen buitenlandse mensen dus zo vaak ziet hij het ook niet een hoofddoek.
Ik denk echt dat het door de kleuren vd doek kwam, ik zou het anders echt niet weten. In onze wijk wonen eigenlijk ook geen buitenlandse mensen dus zo vaak ziet hij het ook niet een hoofddoek.
Printje- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Charlie schreef:Oh wat erg, dat zou ik echt vreselijk vinden en me afvragen waar ie het vandaan heeft.
Ik zou denken dat hij het gewoon eng vond, dat kan toch? Ik vind dat niet raar voor zo'n kleintje. Ik weet nog dat Dion zijn haar een keer heel fel rood had geverfd en dat mijn nichtje, dat toen ook ongeveer die leeftijd had, dat ook heel eng vond.
Klopt inderdaad, je had zijn ogen moeten zien, echt van wat is dat nou? Sowieso reageren kinderen in het algemeen sterk op donkere kleuren volgens mij.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik denk dat ik me zo schamen op dat moment en hetzelfde zou zeggen als Printje, maar kan er naderhand wel om lachen.
D. schrikt altijd heel erg van onze postbode, is een hele leuke zwarte vrouw maar hij krijstalles bij elkaar als ie haar ziet.
D. schrikt altijd heel erg van onze postbode, is een hele leuke zwarte vrouw maar hij krijstalles bij elkaar als ie haar ziet.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Mijn dochtertje heeft toen ze een jaar of tweeenhalf was tegen een man in de supermarkt vertelt dat papa en haar broertje óók een piemel hebben, net als hij. Haar papa een grote en haar broertje een kleine. Tja, wat houdt je bezig als dreumes in een supermarkt . En ook de opa's moesten het ontgelden, "opa, jij hebt ook een piemel. Toch?" Vreselijk genante periode.
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Mijn dochtertje heeft toen ze een jaar of tweeenhalf was tegen een man in de supermarkt vertelt dat papa en haar broertje óók een piemel hebben, net als hij. Haar papa een grote en haar broertje een kleine. Tja, wat houdt je bezig als dreumes in een supermarkt . En ook de opa's moesten het ontgelden, "opa, jij hebt ook een piemel. Toch?" Vreselijk genante periode.
hhahaha geweldig om te horen maar minder voor jou. Al is het een hele normale fase eigenlijk.
Printje- Lady Post-a-lot
*
Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 11:42; in totaal 2 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
hhahaha Susan.
Printje- Lady Post-a-lot
Hier heeft ze al eens in de supermarkt tegen iemand gezegd dat ze dik was ("mij klein, jij dik") en ook heeft ze al eens gezegd tegen iemand dat die er uit zag als een teletubbie (die had zo'n gewatteerde glimjas aan in een felle kleur). En rond Sinterklaas dacht ze een keer dat een gekleurd persoon in de supermarkt ook een zwarte piet was, die hoorde het gelukkig niet.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Er kwam zostraks een buurman aan de deur. Hij vertelde dat mijn zoon vanaf de gallerij naar beneden had geplast.
Toen ik aan mijn zoon vroeg of hij dat had gedaan en waarom zei hij: van jou mag ik niet in mijn broek plassen (hij heeft een periode gehad dat hij overal gewoon maar in zijn broek plaste. Zelfs al stond ie naast de wc)en ook niet tegen de muur en ik was te ver weg van huis om naar de wc te gaan.
Gelukkig liep er op dat moment niemand beneden. Alleen de auto van de buurman was vies. Dat heeft ie met een doekje schoon gemaakt.(de buurman stond er op dat we het per direct schoon gingen maken)
Toen ik aan mijn zoon vroeg of hij dat had gedaan en waarom zei hij: van jou mag ik niet in mijn broek plassen (hij heeft een periode gehad dat hij overal gewoon maar in zijn broek plaste. Zelfs al stond ie naast de wc)en ook niet tegen de muur en ik was te ver weg van huis om naar de wc te gaan.
Gelukkig liep er op dat moment niemand beneden. Alleen de auto van de buurman was vies. Dat heeft ie met een doekje schoon gemaakt.(de buurman stond er op dat we het per direct schoon gingen maken)
Gast- Gast
hahaha ow jee Yvonne; ik moet wel lachen om zijn verklaring...wat een aapje!
Printje- Lady Post-a-lot
Ik moest ook wel lachen maar dat heb ik ingehouden tot ik binnen was. Schaamde me toch echt wel hoor want die buurman was nou niet bepaald blij haha.
Gast- Gast
yvonne schreef:Ik moest ook wel lachen maar dat heb ik ingehouden tot ik binnen was. Schaamde me toch echt wel hoor want die buurman was nou niet bepaald blij haha.
Gast- Gast
yvonne schreef:Ik moest ook wel lachen maar dat heb ik ingehouden tot ik binnen was. Schaamde me toch echt wel hoor want die buurman was nou niet bepaald blij haha.
hahahha ach ja, het is maar plas een drol zou erger zijn hahahaha. Wat zei je man ervan?
Printje- Lady Post-a-lot
Die zat ook heel hard te lachen toen ik belde. Maar hij vond dat ik hem wel ff streng moest toe spreken.
Laatst was er ook iets. Zat hij met de buurkinderen met een bak met water te spelen. Schijnbaar hadden ze er genoeg van dus ze kiepten netjes die bak met water in het gootje. Niet wetende dat beneden de goot stuk was. Net op dat moment liep er een antiliaanse vrouw langs. Eerst hoorde ik wat gevloek tot ze die gezichten van de kinderen zag. Toen moest ze heel hard lachen (ondanks dat ze zeiknat was) want ze stonden alle 3 te huilen van schrik.
Laatst was er ook iets. Zat hij met de buurkinderen met een bak met water te spelen. Schijnbaar hadden ze er genoeg van dus ze kiepten netjes die bak met water in het gootje. Niet wetende dat beneden de goot stuk was. Net op dat moment liep er een antiliaanse vrouw langs. Eerst hoorde ik wat gevloek tot ze die gezichten van de kinderen zag. Toen moest ze heel hard lachen (ondanks dat ze zeiknat was) want ze stonden alle 3 te huilen van schrik.
Gast- Gast
hahahahahha Yvonne, en is het gelukt met het 'streng' toespreken;)
Niet vergeten op te schrijven voor later!
Niet vergeten op te schrijven voor later!
Printje- Lady Post-a-lot
Nou, niet helemaal want later vertelde hij het aan opa en zei er achter aan: mama was wel een beetje boos maar ze moest ook wel lachen hoor. Ik moet oefenen op mijn pokerface.
Gast- Gast
yvonne schreef:Nou, niet helemaal want later vertelde hij het aan opa en zei er achter aan: mama was wel een beetje boos maar ze moest ook wel lachen hoor. Ik moet oefenen op mijn pokerface.
hahahha geweldig.
Printje- Lady Post-a-lot
Hier is momenteel alles met 'plassen' en 'poepen' popu, het is ook reuze interessant natuurlijk voor een dreumes. Dus je raad dan al waar het hier over gaat.
Gast- Gast
Charlie schreef:Oh wat erg, dat zou ik echt vreselijk vinden en me afvragen waar ie het vandaan heeft.
Ik denk dat het vrij normale reactie is, zeker voor een kind dat het niet veel ziet. In de bus komt het dan wel dichtbij.
Mijn schoonmoeder heeft ook hele donkere ogen, draagt een hoofddoek etc en onze kinderen moesten daar het eerste jaar ook heel weinig van weten, begonnen te huilen als ze binnen kwam. Pas rond hun 1ste verjaardag was oma geliefd bij ze.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: