oehoeh héérlijk !
+3
kwak
chipa
frolic
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
oehoeh héérlijk !
Hou van mn kinderen , met elke vezel in mijn lijf ..
Maar oehhhhhhhh vandaag NU as we speak .. slapen ze weer is ALLE 2 !!!
Zit nu schandalig met een zak chips voor de laptop Wijsheid zou zijn dat ik nu grote huishoudelijke taken zou gaan doen natuurlijk maar neenee dit moment pak ik !
Zo jullie nog geniet momenten?
Maar oehhhhhhhh vandaag NU as we speak .. slapen ze weer is ALLE 2 !!!
Zit nu schandalig met een zak chips voor de laptop Wijsheid zou zijn dat ik nu grote huishoudelijke taken zou gaan doen natuurlijk maar neenee dit moment pak ik !
Zo jullie nog geniet momenten?
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Re: oehoeh héérlijk !
Haha, heerlijk. Ik ben maandag Vrij terwijl f naar het kdv is.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
heerlijk he! geniet er van!
ik pak als D. slaap ook altijd even "mijn" momentje, heerlijk! dat huishouden wacht wel
ik pak als D. slaap ook altijd even "mijn" momentje, heerlijk! dat huishouden wacht wel
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Heerlijk:D Ik zou zeggen; hele zak chips leegeten, daarna nog wat andere lekkere dingen je mond laten passeren en die laptop pas weer wegzetten als de kids wakker zijn.
Ik ben nu ook heerlijk aan het genieten. Mijn feestbeest van vannacht is net heerlijk met oma meegegaan en die andere nachtbraker gooi ik zo ook maar eens op bed:D. Beetje jammer dat mijn opa om half drie nog op verjaardagsvisite komt, haha.
Ik ben nu ook heerlijk aan het genieten. Mijn feestbeest van vannacht is net heerlijk met oma meegegaan en die andere nachtbraker gooi ik zo ook maar eens op bed:D. Beetje jammer dat mijn opa om half drie nog op verjaardagsvisite komt, haha.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Haha geniet ervan! En die zak chips klinkt te lekker... al moet ik zo naar het werk...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Kan af en toe toch wel ff lekker zijn he
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Ja, dat is echt genieten. Ik heb nu ook het rijk voor mezelf en dat heb ik elke week nog meerdere keren, heerlijk!
Gast- Gast
Heerlijk. Mijn moeder kwam vandaag langs en heeft F.elice even meegenomen (jaja ik heb wel het huishouden gedaan haha).
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
ooh dat zijn heeeeerlijke momenten! Ik had me 3,5 jaar geleden niet kunnen indenken dat ik ZO blij zou zijn met 1 uurtjes NIKS.
Helaas slaapt N al zeker 1,5 jaar niet meer overdag en valt J nu pas in slaap als N terug is van de psz (eerst sliep ze tijdens en had ik dus even niks.)
Maarrre... ik ga snel verder want de 1 klimt op mijn schoot en de ander hangt aan mijn benen te jammeren op bv en mijn energie is zooooo op.
Helaas slaapt N al zeker 1,5 jaar niet meer overdag en valt J nu pas in slaap als N terug is van de psz (eerst sliep ze tijdens en had ik dus even niks.)
Maarrre... ik ga snel verder want de 1 klimt op mijn schoot en de ander hangt aan mijn benen te jammeren op bv en mijn energie is zooooo op.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: