Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts?

+12
moepie
sheila123
loesje
Flip Fluitketel
PapillonRose
Tazz
Meeko
Teddyaapje
-Ieniemienie-
LMCurious
Liadan
ekjir@M
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts? - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 23:36

Ik vind dat sommige hier best wel warm zijn aangekleed zeg!

Y. heeft een katoenen pyaamtje aan, daaronder romper met lange mouwtjes, evt. dunne sokjes, daaroverheen hoeslakentje met daarover heen dus 1 deel van de duodeken..en als het echt te koud is daarover heen dan misschien nog de omslagdoek..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts? - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:37

Haha, mijn dochter kan dekens en lakens ook ECHT niet waarderen. Ze slaapt nu in een slaapzak met lange mouwen en daaronder een pyama, wel doe ik vaak twee paar sokjes aan of een extra truitje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts? - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts?

Bericht  Flemy wo 29 dec 2010 - 0:37

De oudste draagt een onderbroek en een hemd, daar overheen een pyjama. Meestal een gewone katoenen, soms een flanellen. In bed heeft ze een dekbed.

De jongste draagt een romper met lange mouwen, een katoenen broek en shirtje (meestal nog gewoon de kleertjes van overdag, tenzij het een 'stugge broek' is) en sokken. Ze ligt onder een ledikantdeken met laken. Omdat ze op haar buik slaapt werkt een slaapzak nog niet zo prettig, daar kan ze dan geen lekkere houding in vinden. Maar 's nachts blijft ze altijd wel op haar plek liggen, dus ze heeft het nooit koud gelukkig.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts? - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts?

Bericht  Tania wo 29 dec 2010 - 0:58

J. heeft een romper met lange mouwen en een pyjama aan. Dan ligt hij onder 2 dunne dekens met een laken.
Soms heeft hij de puckabag aan in plaats van de dekens en dan ligt hij verder alleen onder een laken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts? - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts?

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 1:48

Maar waarom krijgen jullie kindjes sokken aan in bed? Dat schijnt helemaal niet goed te zijn, dan kan de warmte heel moeilijk weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts? - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts?

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 1:50

Storm schreef:Maar waarom krijgen jullie kindjes sokken aan in bed? Dat schijnt helemaal niet goed te zijn, dan kan de warmte heel moeilijk weg.

Dat zei ik op de vorige pagina ook al.
Ik hoor het ook best vaak. Koude voetjes zijn helemaal niet erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts? - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jullie kindje aan ´s nachts?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum