HELP!!! HTC-internet
Pagina 1 van 1
HELP!!! HTC-internet
Hoi meiden,
Ik heb een nieuwe telefoon (ben een leek dus) maar mijn internetabbo is nog niet ingegaan. Heb wel apps geïnstalleerd via de laptop. Nu heb ik die verbinding uitgezet, mijn wifi uitgezet en gegevensverbinding uitgezet (eigenlijk alles onder het kopje draadloos en netwerken). Geeft dit de garantie dat er geen internet gebruikt wordt? Ik wil het namelijk niet riskeren dat ik met een torenhoge rekening zit straks!
Dankje!
Ik heb een nieuwe telefoon (ben een leek dus) maar mijn internetabbo is nog niet ingegaan. Heb wel apps geïnstalleerd via de laptop. Nu heb ik die verbinding uitgezet, mijn wifi uitgezet en gegevensverbinding uitgezet (eigenlijk alles onder het kopje draadloos en netwerken). Geeft dit de garantie dat er geen internet gebruikt wordt? Ik wil het namelijk niet riskeren dat ik met een torenhoge rekening zit straks!
Dankje!
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10
Re: HELP!!! HTC-internet
Alleen de gegevensverbinding kost geld, dus het is goed dat je die uit hebt gezet. Als er wifi in de buurt is, kun je daarmee kosteloos op internet.
Gast- Gast
Ik internet ook gewoon via Wifi en het thuisnetwerk op mijn HTC, en buiten de deur heb ik dan geen internet.
Dus het zou dan moeten kloppen, maar durf het je niet te garanderen.
Ik heb wel gewoon een internetbundel, maar via Wifi thuisnetwerk is het sneller en onbeperkt natuurlijk.
Dus het zou dan moeten kloppen, maar durf het je niet te garanderen.
Ik heb wel gewoon een internetbundel, maar via Wifi thuisnetwerk is het sneller en onbeperkt natuurlijk.
Gast- Gast
Ok, dus facebook, hyves en mail gaan niet zomaar updaten bij jouw als je buiten de deur bent?
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, dan kan ik mijn mail ook niet lezen. Maar heb voor de zekerheid automatische updates uitgezet, vind het ook irritant.
Update gewoon als ik daar zin in heb. Net als het weer ed.
Update gewoon als ik daar zin in heb. Net als het weer ed.
Gast- Gast
Als je verbinding met wifi wegvalt, schakelt hij normaal gesproken over naar gegevensverbinding. Doordat jij die uitzet, doet hij dat niet.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Internet op tv?
» 750 mb internet is dat genoeg?
» Internet en het buitenland?
» van internet bestellen
» Internet op je mobiel
» 750 mb internet is dat genoeg?
» Internet en het buitenland?
» van internet bestellen
» Internet op je mobiel
Pagina 1 van 1