Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zet je internet op he blackberry uit?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zet je internet op he blackberry uit? Empty Hoe zet je internet op he blackberry uit?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 3:52

Zodat je nog wel gebeld kan worden + alleen op internet kunt als dat gratis is? Er is namelijk internet op vakantie geloof ik maar wil natuurlijk wel dat, dat gratis blijft en ik thuis niet met een hoge rekening kom te zitten.

Ben al van alles aan het proberen maar kom er niet uit. Heb wel iets maar dan kan ik ook niet meer bellen ;op

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zet je internet op he blackberry uit? Empty Re: Hoe zet je internet op he blackberry uit?

Bericht  Error zo 11 sep 2011 - 4:12

Gegevensservice en roaming uitzetten bij je opties.

Wanneer je dan wifi verbinding hebt deze aanvinken en dan pakt ie enkel je wifi.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Hoe zet je internet op he blackberry uit? Empty Re: Hoe zet je internet op he blackberry uit?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 4:37

DAt roaming heb ik uitgezet kan nu nog steeds op internet op dezelfde manier klopt dat? Gegevensservice ben ik aan het zoeken maar krijg ik niet gevonden.

Gast
Gast

Bericht  Error zo 11 sep 2011 - 6:51

Gegevensservice staat bij mij boven roaming nog! Daarbij?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Inge zo 11 sep 2011 - 9:24

Katie- schreef:DAt roaming heb ik uitgezet kan nu nog steeds op internet op dezelfde manier klopt dat? Gegevensservice ben ik aan het zoeken maar krijg ik niet gevonden.

roaming houdt in dat je internet in het buitenland geen verbinding maakt.
Dus dat je geen mail / whatsapp etc binnen krijgt.
Mits je dan zelf op internticoontje klikt, maar dat moet je dan niet doen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: