Hoe vaak verf jij je haar?
+24
Suus
Chocolate Cookie
pitbullgup
loura
Emma_
Caramba
VeryCherry
minoessepoes
Prosecco
Toet
Jeanette
Raindrop
Rush
Sunshine24
Oasis
Like
Zonnetje
Arwyn
eigenwijs
girli
Atelier Madame
Kaboutertje
Roxi3
Minx
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe vaak verf jij je haar?
Euhm, elke twee weken, en nu het rood is het liefst elke week.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik verf mijn haar niet meer. Heb het een paar keer laten doen, maar mijn eigen haarkleur is toch het mooist.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik elke 6 tot 8 weken naar de kapster en heb dan een kleurspoeling door mijn gehele haar en ik laat dan ook altijd highlights zetten.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Om de 6 weken ongeveer. Ik moet vanmiddag weer
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Atelier Madame schreef:Voorheen altijd elke 3 maanden, maar nu al ruim een half jaar niet meer, ik laath et uitgroeien
Gaat dat een beetje snel of niet?
Gast- Gast
Om de 5 a 6 weken. En dan de ene keer alleen mijn uitgroei en de keer op alles mits ik niet van kleur verander.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ik verf het al jaren. Ben as-blond van mezelf en ik vind dat echt zo'n grauwe kleur! Meestal verf ik het wanneer ik het weer zat ben of als de uitgroei te groot is...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik verf het nooit, heb alleen 1x highlights laten zetten. Vond het op zich wel mooi, maar het geld niet helemaal waard. Vind mijn eigen haarkleur ook wel mooi eigenlijk. Ben blond en heb na de zomer altijd wel iets wat op uitgroei lijkt, word altijd veel blonder dan!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik verf het ook ongeveer een keer in de 6 tot 8 weken. Heb spierwit haar er tussen zitten (nog niet alles, meeste is donkerblond van mezelf) en ik vind het zelf echt niet mooi...
Meestal doe ik het zelf, maar zit wel te denken om het de volgende keer even 1x bij de kapper te doen omdat ik nu meer dan 1 kleur in m'n haar heb en toch wel weer 1 kleur wil (weet alleen nog niet welke) of eventueel highlights ofzo zodat het wat meer in elkaar overloopt en ik zelf er 1 kleur van kan maken.
Meestal doe ik het zelf, maar zit wel te denken om het de volgende keer even 1x bij de kapper te doen omdat ik nu meer dan 1 kleur in m'n haar heb en toch wel weer 1 kleur wil (weet alleen nog niet welke) of eventueel highlights ofzo zodat het wat meer in elkaar overloopt en ik zelf er 1 kleur van kan maken.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Euhm, elke twee weken, en nu het rood is het liefst elke week.
Zo vaak? Jee, dure hobby!
Gast- Gast
Ik heb mn haar nog nooit geverfd.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Meestal om de 2,5 maand ofzo. Ik hou ook echt super erg van die mooie glans.
Doordat ik 2 pakken nodig heb gebruik ik altijd zo lang mogelijk die conditioner die erbij zit. Bij mij werkt een masker voor gekleurd haar trouwens ook echt super (en dan van het merk waarvan de verf is).
Helemaal nu het bruin is, is het zo veel gezonder en glanzender.. Wordt echt nooit meer blond
Doordat ik 2 pakken nodig heb gebruik ik altijd zo lang mogelijk die conditioner die erbij zit. Bij mij werkt een masker voor gekleurd haar trouwens ook echt super (en dan van het merk waarvan de verf is).
Helemaal nu het bruin is, is het zo veel gezonder en glanzender.. Wordt echt nooit meer blond
Gast- Gast
Om de zoveel jaar. Heb er 3x een 'in zoveel keer wassen eruit' kleurtje gehad, maar had daar wel erg lang 'plezier' van... Blondspray werd na een paar maanden kanariegeel, gelukkig had ik toen kort haar dus kon het eruit groeien. Vervolgens zwart, liep ik een jaar met een viezig grijs-lichtroze tintje in mijn haar. En daarna dus aubergine, ook een jaar lang een roze waas in mijn haar.
En nu zit ik dus te dubben over een beetje auberginebruin achtig... Maar ja. Nu heb ik lang haar, mag het er echt niet af en heb ik een baan waarbij een viezig roze tintje niet zo passend is.
En nu zit ik dus te dubben over een beetje auberginebruin achtig... Maar ja. Nu heb ik lang haar, mag het er echt niet af en heb ik een baan waarbij een viezig roze tintje niet zo passend is.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
2x in het jaar highlights door mijn hele haar.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
1x per 3 maanden
Ik gebruik trouwens shampoo en conditioner van Goldwell, maar af en toe gebruik ik ook weleens gewone shampoo tussendoor.
Ik gebruik trouwens shampoo en conditioner van Goldwell, maar af en toe gebruik ik ook weleens gewone shampoo tussendoor.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:VeryCherry schreef:Euhm, elke twee weken, en nu het rood is het liefst elke week.
Zo vaak? Jee, dure hobby!
Nee hoor, ik krijg de verf
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Uitwasbare haar"verf"
» welke verf gebruik jij voor je haar?
» Hoe vaak was jij je haar?
» Lang haar of kort haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» welke verf gebruik jij voor je haar?
» Hoe vaak was jij je haar?
» Lang haar of kort haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: