Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het wordt alleen maar moeilijker

+36
Rupsie
missthera
Chocolate Cookie
Minx
Lynn_
Zwoesj
Merai
snapple
Roze Roos
Angela_1986
Poisongirl
banjer49
Jordana
Ella
Inge
Mari
mzcharlotte
annetje
CareBear
Makamba
Madelief
Bosjesvrouw
Arwyn
Moon
Caro
Jeanette
Serena
Oasis
Eris
Lejow
Flinder
Sterre
bo
Lotus
VeryCherry
Kabouter
40 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Caro do 23 dec 2010 - 7:57

Sterkte meis!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 7:57

Is het mogelijk om een beetje de Kerst mee naar je moeder in het ziekenhuis te nemen?
Bv met zo'n kitcherig maar o zo leuk kerstboompje waar de lichtjes al inzitten, een grote slinger kaarten, kerstkransjes (ik snap dat je moeder ze nu misschien niet kan eten, maar voor het personeel en puur de sfeer bv) en een leuk kerstkadootje voor je moeder?
Zodat jullie allemaal toch een beetje het kerstgevoel hebben?

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, het is niks leuk om in deze periode ziek te zijn, laat staan om door ziekte niet bij familie/vrienden te kunnen zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 9:00

Oh jeetje wat vreselijk Sad Heel veel sterkte, en ik hoop dat je deze dagen toch een beetje door kan komen. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 10:24

Ik heb je gepmt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Kabouter do 23 dec 2010 - 20:42

Super bedankt voor jullie berichtjes. Dat doet me goed.
Mijn vriend en ik zijn gisteren even naar haar toe geweest en dat was wel fijn. Ze had gelukkig wat minder pijn en zag er ook beter uit dan woensdag toen ik thuis was.
We gaan sowieso zondag met z'n alle naar mijn moeder toe omdat we doe dag samen zouden vieren. Nu eten we eerst met z'n alle bij papa en daarna (of misschien ook wel daarvoor) gaan we met z'n alle naar haar toe. Dan nemen mijn vriend en ik ook iets kleins voor haar mee. De boel versieren doen we niet..daar geeft ze zelf helemaal niks om (bij hun thuis staat ook alleen de kerstboom omdat ze die gratis hebben gekregen volgens mij :P). Kaarten die nu binnen komen, nemen we wel mee voor haar.
Hoe we het de rest van de dagen (vanavond en morgen) doen, weten we nog niet helemaal. Ik wil er in ieder geval wel even heen, maar we hebben natuurlijk ook andere verplichtingen.

Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 20:55

Wat vervelend! Vreselijk om zulks nieuws te krijgen.
Waarom hielp chemo bij je moeder niet meer dan?
Ik ben benieuwd welke behandeling mijn vader nog krijgt. Maar als ik eerlijk ben ga ik wel van het ergste uit Embarassed Hij is zo vreselijk zwak. Hij kwakkelt al een hele tijd met ziek zijn etc. Logisch ook natuurlijk.
Hij is echt maar een hoopje mens en kan al een tijd niet leven zoals hij gedaan heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Kabouter do 23 dec 2010 - 21:17

De chemo's tasten haar lichaam meer aan (haar zenuwen) dan dat ze nog wat doen aan de kanker of ze doen überhaupt niks. Het enige wat nu nog wat zou kunnen doen zijn de pillen die ze nu slikt, maar dat weten we dus nog niet.
Hopelijk is er nog wat dat het leven van je vader in ieder geval draaglijk kan maken. Heel veel sterkte!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 21:23

Dank je. Jij ook natuurlijk..
Hormoon pillen?
Ik hoop voor je dat het zijn werk goed doet.
Wat vreselijk ook allemaal.. Ik weet wel dat kanker niet meteen het einde betekend. Maar als ik eerlijk ben denk ik daar wel gelijk aan aangezien zijn lichaam geen chemo kan verdragen omdat hij al zo verzwakt is..

Hoe ga jij er verder mee om? Ook regelmatig iets leuks doen voor jezelf? En met school lukt dat een beetje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Moon vr 24 dec 2010 - 1:03

Jeetje wat heftig. Heel veel sterkte!
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 3:08

Wat erg kabouter, tuurlijk, het is altijd erg als je moeder/vader in het ziekenhuis ligt wegens ziekte, maar pff met kerst is het altijd nog erger..

Ik wens je heel erg veel sterkte, heb je nog broers en zussen? Waarmee je je verdriet en angst kunt delen? Ik had daar veel steun aan toen mijn moeder in het ziekenhuis lag en kantjeboord was.. ik haalde veel steun uit mijn broertje, hij maakte namelijk hetzelfde mee alhoewel hij anders met de situatie omging..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Kabouter vr 24 dec 2010 - 4:16

Pff..ik begin het nu eigenlijk steeds moeilijker te vinden..hoe dichterbij Kerst komt hoe stommer ik het vind dat ze daar ligt. Al weet ik natuurlijk wel dat het beter is voor haar.
We zijn met z'n 3en thuis en we zijn altijd heel close dus we hebben zeker veel aan elkaar. Soms vind ik het alleen zo sneu voor mijn broertje dat hij niemand heeft om het mee te delen omdat hij geen vriendinnetje heeft en als enige nog thuis woont (in het weekend). Dan voel ik me de grote zus en ik wil van alles voor hem doen..haha.

Nou, we gaan er dadelijk weer heen..ben benieuwd hoe het nu met haar gaat.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 4:19

Succes Kabouter, ik hoop dat het wat beter met haar gaat! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Arwyn vr 24 dec 2010 - 4:31

Wat een vervelend nieuws.. En extra met de feestdagen voor de deur.
Niet zo gek dat je het steeds moeilijker gaat vinden, dit is natuurlijk niet de manier waarop jullie kerst gepland hadden.
Sterkte!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Bosjesvrouw vr 24 dec 2010 - 5:51

Sterkte, wat naar dat ze er nu weer ligt met de kerstdagen

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Madelief za 25 dec 2010 - 21:20

Wat naar meid! Heel veel sterkte!!
Madelief
Madelief
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Makamba zo 26 dec 2010 - 8:55

Wat vreselijk. Weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen, maar wil jullie wel heel veel sterkte en kracht toewensen. hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  CareBear ma 27 dec 2010 - 23:53

Kabouter: Hoe was 'de kerst' bij je moeder? En hoe gaat het nu met haar?



CareBear
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 60
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Kabouter di 28 dec 2010 - 1:12

Het was raar..de ene minuut voelde zich goed de andere weer niet. Gisteren hebben ze 7 liter vocht uit haar buik gehaald en dat deed haar goed. Ook heeft ze gisteren weer een chemo gehad en over 4 weken kijken ze weer hoe het gaat (of de chemo iets heeft gedaan). Als dat zo is, krijgt ze direct weer chemo en als het niks heeft gedaan, houdt het op. Dan moeten we heel erg gaan genieten van de laatste maanden die we dan (waarschijnlijk nog maar) met haar hebben.

Niet quoten aub..dan kan ik het nog weghalen. Het op papier zien staan, doet zeer en wil het daarom misschien nog weghalen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 1:17

Wat verschrikkelijk, Kabouter. Ik hoop heel erg dat de chemo wel iets heeft gedaan en verder wil ik je vooral heel veel sterkte wensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  annetje di 28 dec 2010 - 1:53

Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte

annetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 45
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  mzcharlotte wo 29 dec 2010 - 8:46

Even helemaal doorgelezen en het spijt me te horen dat het helemaal niet goed met je moeder gaat. Mijn ouders zijn nog in goede gezondheid (even afkloppen), maar ik heb een dergelijke ziekteproces wel van dichtbij meegemaakt. Het lange wachten, wat gaat er gebeuren, wat zijn de prognoses en ondertussen niet te vergeten dat je ook nog van elkaar moet/wilt genieten. Ik hoop dat er aan de onzekerheid snel een eind komt, zodat je weet waar je naar toe kan werken.

Heel veel sterkte en vergeet niet tussen de zorgen door ook nog te genieten van elkaar. I love you
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Kabouter ma 17 jan 2011 - 22:15

Ik wil even heel hard gillen en mijn frustraties kwijt.
Mijn moeder is gister opnieuw opgenomen in het ziekenhuis. Ze kon weer niet eten en drinken en kreeg daarom dus geen vocht binnen. Ze is daarom zo snel als dat kon (want alle bedden in het ziekenhuis waren vol) opgenomen en aan het infuus gelegd. Ze voelt zich helemaal niet goed en heeft continu het gevoel dat ze over moet geven, maar er komt niks.
Gister was ik dus ook en het was eigenlijk maar een klein hoopje ellende. Ze hoorde ons wel praten en reageerde wel en beetje, maar ze is gewoon te moe om echt wat terug te praten. Een paar zinnen lukt wel, maar echt een gesprek voeren is haar te veel.

Heel moeilijk om te zien en daarom gil ik hier maar even.
aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 22:22

Kabouter schreef:

Kabouter, wat ontzettend naar SadSad Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar je kan hier altijd je frustraties kwijt he. Het lijkt me heel naar om je moeder zo te zien Sad Kunnen ze haar geen medicijnen geven tegen het gevoel te moeten overgeven?

hug hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Mari di 18 jan 2011 - 1:17

kabouter, wat ontzettend naar om je moeder zo te moeten zien liggen.

Heel veel sterkte meis. en gooi inderdaad je frustraties eruit.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Inge di 18 jan 2011 - 1:19

hug
Wat verschrikkelijk moeilijk voor jou / jullie.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het wordt alleen maar moeilijker - Pagina 2 Empty Re: Het wordt alleen maar moeilijker

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum