Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav hoe laat ga jij naar bed?

+35
Susan
Lavendel
Clapperdie
loura
minoessepoes
SoGood
Nora
patjuhhh
TwistedAngel
Jeanette
Xanna
Shisha
Mida4you
Mizz_S
Kruidkoek
Sugarfall
Rovine
Suus
Lotus
banjer49
Zonnetje
Thunder
Roxi3
Jade
Kaboutertje
Lady4
Raindrop
Snoes
PluDan
Rush
cherry
Snack a Jack
Chocolate Cookie
Shopelle
Champagne
39 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Nav hoe laat ga jij naar bed? - Pagina 3 Empty Re: Nav hoe laat ga jij naar bed?

Bericht  Nora wo 7 sep 2011 - 1:19

Pippa schreef:Ik zou om 22.00/22.30u in bed moeten liggen, maar dat lukt bijna nooit..

+1, precies dezelfde tijden ook.
Komt voornamelijk omdat mijn vriend pas om 01:00 naar bed gaat normaal, dus het is ook niet zo dat we samen naar bed gaan.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav hoe laat ga jij naar bed? - Pagina 3 Empty Re: Nav hoe laat ga jij naar bed?

Bericht  SoGood wo 7 sep 2011 - 3:02

Tussen 22:30 en 23:30. In het weekend later, dan kan het makkelijk 5:00 worden.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:05

Vaak om 22.00 uur ga ik slapen doordeweeks.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:07

Rond 22.30u naar bed en ik slaap rond 24.00u, nadat ik flink wat leeskilometers heb gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes wo 7 sep 2011 - 3:11

Tussen 22.00 uur en 23.00 uur lig ik in bed, meestal slaap ik tegen 23.00 uur. Dat moet ook wel als de wekker om 5.15 uur gaat! In het weekend ga ik later slapen, maar dan kan ik 's ochtends uiteraard ook langer slapen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:33

Rond 22:00 uur.

Gast
Gast

Bericht  loura wo 7 sep 2011 - 5:38

Ligt eraan.. Als ik vroege dienst heb dan moet ik half 6 op dus dan lig ik zeker al 10 uur in bed. Als ik gewoon laat heb of vrij dan is het meestal rond 12 uur.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Clapperdie wo 7 sep 2011 - 7:54

Ik hou van slapen angel

Als mijn vriend een week avonddienst heeft dan kan ik gerust rond 20:30 uur gaan slapen en als dan mn wekker gaat om 07:30 uur nog denken "pffff nu al?!" Als mn vriend thuis is dan is het meestel rond 22:00 uur.

Vroeger had ik dit al. Altijd ging ik uit mezelf naar bed. Als mn ouders zeiden van nou Clap vanavond blijf je eens gezellig wakker tot 21:00 uur dan moest ik altijd huilen haha.

Nu met de zwangerschap vind ik het een goed excuus om lekker vroeg te slapen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lavendel wo 7 sep 2011 - 7:55

ik hou ook van slapen! haha kan vooral 's ochtends denken ik ga vanavond echt om 21.00 naar bed! Meestal kom het neer op een uur of 23.00.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Susan wo 7 sep 2011 - 7:56

Meestal rond elf uur, maar als ik 's avonds erg moe ben dan wordt het ook wel eens half tien of tien uur.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  kwak wo 7 sep 2011 - 7:56

ik ga altijd rond 22.00 uur, mijn man komt pas om 01.00/01.30
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Vanilla Queen wo 7 sep 2011 - 11:55

Meestal tussen 2.00 uur en 3.00 uur. Meestal begin ik pas om half 12 's ochtends met werken, dan kom ik om een uurtje of 10 mijn bed uit en ga ik om 11 uur weg. Als ik eerder moet beginnen is dat meestal rond 8.00 uur, maar dan ga ik alsnog rond 2.00 uur naar bed en kom ik er om half 7 uit. Ben 's nachts nooit moe, 's ochtends als ik wakker word soms wel laughcry

In het weekend op zaterdag ga ik soms gewoon niet naar bed, dan vind ik het te laat om nog te slapen als ik er achter kom dat het al weer zooooo laat is en vind ik het dan zonde van mijn vrije zondag, want dan weet ik al dat ik tot veel te laat leg te maffen terwijl ik nog zoveel leuke dingen kan doen. Dan ga ik een boek zitten lezen ofzo, vind ik dat ik wel genoeg uitgerust ben aangezien ik toch geen zware arbeid hoef te verrichten haha. Ik ben geen moeilijke slaper (zou het volgens mij nog zelfs staand kunnen) maar ik heb er vaak gewoon geen zin in.
bounce

Edit: maar ik merk wel naarmate ik ouder word ik er meer moeite mee krijg om door te halen. Misschien kom ik eindelijk op een leeftijd dat ik nachtrust nodig heb hahah
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Feyd do 8 sep 2011 - 6:37

Ik neem me altijd voor om 22:00 te gaan slapen als ik vroeg op moet, maar ik ben echt een avondmens en slaap meestal niet voor 12 uur.. Rolling Eyes
Feyd
Feyd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 77
Registratiedatum : 08-09-11

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/luna/

Bericht  SleepingBeauty do 8 sep 2011 - 6:42

Morgen om 8 uur ga ik weer naar bed...
Nee dat is nu in de nachtdienst.

Anders als ik gewoon dagdienst heb of vrij ben dan proberen we om 22.30 naar bed te gaan.. Dan nog ff wat lezen/kletsen en dan tegen half 12 slapen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: