Aaaargh frustratie
+2
BJA
Sorella
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aaaargh frustratie
weg
Laatst aangepast door Sorella op vr 2 maa 2012 - 8:53; in totaal 1 keer bewerkt
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Re: Aaaargh frustratie
Vervelend verhaal, ik kan je helemaal begrijpen.
Vind het nu al zielig voor de hond die komen gaat. Kan je niet met zijn vriendin gaan praten?
Vind het nu al zielig voor de hond die komen gaat. Kan je niet met zijn vriendin gaan praten?
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik snap je gevoel goed! Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen dan persee een hond willen..
Neem dan een kat, die kunnen tenminste gewoon alleen blijven.
Ik zou er toch nog eens met hem over gaan praten, maar dan wel persoonlijk.. Misschien valt er nog iets te redden!
Neem dan een kat, die kunnen tenminste gewoon alleen blijven.
Ik zou er toch nog eens met hem over gaan praten, maar dan wel persoonlijk.. Misschien valt er nog iets te redden!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Sorella op vr 2 maa 2012 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Sorella- Kletskop
*
Laatst aangepast door Sorella op vr 2 maa 2012 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Sorella- Kletskop
Ik snap je helemaal. Sommige mensen halen impulsief een hond in huis, zonder echt te weten hoe dat nou allemaal in zijn werk gaat. Ik vind dat zo zielig! Misschien dat het goed gaat natuurlijk, het is te hopen! Maar ik vind 9 uur alleen zitten ook veels te lang voor een hond. Maar je kunt ze waarschijnlijk toch niet meer op andere gedachten brengen, dus komen ze het probleem vanzelf wel tegen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dat je toch een beetje overdrijft. Je weet toch helemaal niet hoe ze zich voorbereid hebben, misschien hebben ze er wel geld voor aan de kant gelegd, zodat ze wel een hond van een goede fokker kunnen kopen, en misschien willen ze wel gaan regelen dat hij uitgelaten wordt op de dagen dat ze 9 uur moeten werken? En over het soort hond zal ook nagedacht zijn, en ze zullen heus wel weten dat dit soort hond anders is, en dat je wellicht op cursus etc moet, dat lijkt me met zo'n kleintje alleen maar leuk.
Gast- Gast
Als jullie zo'n goede vrienden zijn kun je alles toch bespreken? Als ik het niet eens ben met een vriendin haar handelingen of denk dat ze dingen beter niet kan doen, bespreek ik dat met haar en geef ik haar ook aan wáárom ik dat vind.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:Ik vind dat je toch een beetje overdrijft. Je weet toch helemaal niet hoe ze zich voorbereid hebben, misschien hebben ze er wel geld voor aan de kant gelegd, zodat ze wel een hond van een goede fokker kunnen kopen, en misschien willen ze wel gaan regelen dat hij uitgelaten wordt op de dagen dat ze 9 uur moeten werken? En over het soort hond zal ook nagedacht zijn, en ze zullen heus wel weten dat dit soort hond anders is, en dat je wellicht op cursus etc moet, dat lijkt me met zo'n kleintje alleen maar leuk.
Mee eens... bij ons hadden mensen ook meteen hun mening maar klaar dat het o zo zielig zou zijn dat de hond soms een hele dag alleen thuis zou zitten. Ze vergaten ondertussen even te vragen of we erover nagedacht hadden, en of we geregeld hadden dat iemand hem tussendoor uit zou laten.
Ja er zijn mensen bij wie het inderdaad niet goed gaat en het waarschijnlijk te impulsief is, maar ik vind het vervelend dat mensen over dit soort dingen meteen een oordeel klaar hebben.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Babydoll schreef:Als jullie zo'n goede vrienden zijn kun je alles toch bespreken? Als ik het niet eens ben met een vriendin haar handelingen of denk dat ze dingen beter niet kan doen, bespreek ik dat met haar en geef ik haar ook aan wáárom ik dat vind.
Dit dus, hoe kan hier nu een vriendschap op stuklopen ? Als je zulke goede vrienden bent dan kan je toch dit soort dingen met elkaar bespreken. Waarschijnlijk hebben ze hier wel over nagedacht, en het blijft natuurlijk hun keuze. Maar om hier nu een vriendschap voor te breken, dat snap ik niet helemaal geloof ik ?!
Gast- Gast
Sorella- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: