Aaaargh
+2
Snoes
Hoochie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aaaargh
Ik heb echt even jullie hulp nodig, ik weet het niet meer.
3 jaar geleden kreeg ik een relatie met mijn ex en na 1,5 jaar zijn we uit elkaar gegaan. We hebben heel veel moeite gehad om elkaar los te laten en ik heb echt nog een zwak voor hem.
Vorig jaar mei heb ik het contact met hem op een laag pitje gezet, omdat hij mij niet met rust kon laten. Langszaamaan is het contact steeds wat minder geworden, maar als er een reden was om contact te zoeken dan stuurde hij een sms en soms spraken we elkaar op msn. Hier heb ik geen problemen mee gehad, hij liet mij verder met rust zoals ik dat ook van hem had gevraagd (geen vreemde smsjes, geen insinuaties etc). Afgelopen vrijdag sprak ik hem op msn na 2 maanden niks van elkaar gehoord te hebben, kort gesprek niks boeiends. Maar nu kreeg ik afgelopen nacht een sms: wil je een keer met mij afspreken? Dus ik heb daar wel op gereageerd met waarom etc. En een paar smsjes later kwam eruit dat hij hier al maanden mee liep en dat hij mij iets uit wilde leggen
Maar nu weet ik niet wat ik hier mee moet. Aan de ene kant ben ik verder gegaan met mijn leven en heeft het hebben van weinig contact mij rust gegeven, maar aan de andere kant ben ik erg benieuwd wat hij tegen mij wil zeggen en is het misschien (hopelijk) de manier om het nu echt af te gaan sluiten.
Wat zouden jullie doen?
3 jaar geleden kreeg ik een relatie met mijn ex en na 1,5 jaar zijn we uit elkaar gegaan. We hebben heel veel moeite gehad om elkaar los te laten en ik heb echt nog een zwak voor hem.
Vorig jaar mei heb ik het contact met hem op een laag pitje gezet, omdat hij mij niet met rust kon laten. Langszaamaan is het contact steeds wat minder geworden, maar als er een reden was om contact te zoeken dan stuurde hij een sms en soms spraken we elkaar op msn. Hier heb ik geen problemen mee gehad, hij liet mij verder met rust zoals ik dat ook van hem had gevraagd (geen vreemde smsjes, geen insinuaties etc). Afgelopen vrijdag sprak ik hem op msn na 2 maanden niks van elkaar gehoord te hebben, kort gesprek niks boeiends. Maar nu kreeg ik afgelopen nacht een sms: wil je een keer met mij afspreken? Dus ik heb daar wel op gereageerd met waarom etc. En een paar smsjes later kwam eruit dat hij hier al maanden mee liep en dat hij mij iets uit wilde leggen
Maar nu weet ik niet wat ik hier mee moet. Aan de ene kant ben ik verder gegaan met mijn leven en heeft het hebben van weinig contact mij rust gegeven, maar aan de andere kant ben ik erg benieuwd wat hij tegen mij wil zeggen en is het misschien (hopelijk) de manier om het nu echt af te gaan sluiten.
Wat zouden jullie doen?
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Aaaargh
Ik zeg alleen maar: niet doen! Zeker al niet omdat je nu een nieuwe relatie hebt, aan je onderschrift te zien.
Gast- Gast
+1Reeza schreef:Ik zeg alleen maar: niet doen! Zeker al niet omdat je nu een nieuwe relatie hebt, aan je onderschrift te zien.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het ook niet doen. Als hij je iets uit wil leggen dan doet hij dat maar per brief. Als ik heel eerlijk ben denk ik dat hij alleen maar zoekt naar een opening om contact met je op te nemen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Het lijkt me inderdaad verstandiger om het niet te doen! Jullie zijn nu net los van elkaar gekomen en verder gegaan met je eigen leven, dat moet je zo zien te houden!
Al moet ik ook eerlijk bekennen dat als ik een dergelijk smsje van m'n ex zou krijgen, ik toch geneigd zou zijn om af te spreken omdat ik dan inderdaad benieuwd ben naar wat hij te vertellen heeft. Maar dat komt denk ik voornamelijk omdat ik denk dat hij nog héél wat uit te leggen heeft en ik ergens nog wel veel vragen heb. Niet dat ik daar nou dagelijks mee bezig ben maar ik heb wel eens momenten dat ik daar aan denk.
Al moet ik ook eerlijk bekennen dat als ik een dergelijk smsje van m'n ex zou krijgen, ik toch geneigd zou zijn om af te spreken omdat ik dan inderdaad benieuwd ben naar wat hij te vertellen heeft. Maar dat komt denk ik voornamelijk omdat ik denk dat hij nog héél wat uit te leggen heeft en ik ergens nog wel veel vragen heb. Niet dat ik daar nou dagelijks mee bezig ben maar ik heb wel eens momenten dat ik daar aan denk.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik daar nooit op in zou gaan. Ik zou idd ook nog wel wat dingen willen weten van mijn ex.
Ik ben ok veel te nieuwsgierig om het zomaar te laten gaan.
Jij weet hoe groot je zwak voor hem is en of het wel of niet verstnadig is. Volg je gevoel / hart. En als dat zegt nee, dan moet je dat ook niet doen..
Ik ben ok veel te nieuwsgierig om het zomaar te laten gaan.
Jij weet hoe groot je zwak voor hem is en of het wel of niet verstnadig is. Volg je gevoel / hart. En als dat zegt nee, dan moet je dat ook niet doen..
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inderdaad een nieuwe relatie en ook mijn ex heeft een andere relatie. Ik heb een zwak voor hem dat ik nog wel aan hem denk enzo, maar ik ben niet bang dat ik vreemd of iets zal gaan met hem. Ik wil geen relatie of iets meer met hem daarvoor heeft hij mij teveel pijn gedaan.
Ik heb nog geen keuze gemaakt, vind het erg lastig, maar ik ga jullie advies onthouden. Ik zou dit advies denk ik ook aan ieder ander geven, maar als je er dan zelf voor staat
Ik heb nog geen keuze gemaakt, vind het erg lastig, maar ik ga jullie advies onthouden. Ik zou dit advies denk ik ook aan ieder ander geven, maar als je er dan zelf voor staat
Hoochie- Prater
niet doen indd!!
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Ik zou het niet doen, en al helemaal niet in zijn slappe excuus trappen, met z'n 'iets uit leggen' wat valt er nou uit te leggen, niks lijkt me. En dat kan nog altijd op MSN.
Gast- Gast
Ik vind hem rijkelijk laat met deze mededeling, maar ik denk dat je je bovenal eerlijk moet afvragen hoe jij het zou vinden als jouw huidige vriend met zijn exvriendin zou afspreken omdat zij hem iets wil vertellen. Zou je daar moeite mee hebben of niet? Los daarvan moet je jezelf natuurlijk ook gewoon afvragen wat nog de toegevoegde waarde is van welke bekentenis dan ook van je exvriend.
Gast- Gast
Nou ik heb hem gisteren gesmst dat ik verder ben gegaan met mijn leven en ik er eigenlijk niet op zit te wachten dat hij van zijn probleem weer mijn probleem gaat maken en nog een vraag. En eigenlijk vind ik het heel irritant dat hij hier niet op heeft gereageerd, helemaal niks. Hij komt weer even binnenstormen in mijn leven met de vraag om af te spreken en hij reageert gewoon niet op mijn antwoord.
@ Guattari: mijn vriend vindt het ook niet leuk en dat snap ik heel goed. Ik ben eerlijk tegen hem geweest en hij zegt of hij wil zijn schuldgevoel kwijt of hij wil je terug. Met dat eerste kan hij nog wel omgaan zegt hij, maar als het om de tweede reden is moet hij ver uit de buurt blijven.
@ Guattari: mijn vriend vindt het ook niet leuk en dat snap ik heel goed. Ik ben eerlijk tegen hem geweest en hij zegt of hij wil zijn schuldgevoel kwijt of hij wil je terug. Met dat eerste kan hij nog wel omgaan zegt hij, maar als het om de tweede reden is moet hij ver uit de buurt blijven.
Hoochie- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: