Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendinnen gezocht Omg Roosendaal/Breda/Bergen op zoom

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vriendinnen gezocht Omg Roosendaal/Breda/Bergen op zoom Empty Vriendinnen gezocht Omg Roosendaal/Breda/Bergen op zoom

Bericht  danielle 1989 do 23 dec 2010 - 0:06

Hallo meiden
Ik zoek goede vriendinnen in de omg Roosendaal/Breda/Bergen op zoom
Ik ben 21 jaar ik zoek het liefst iemand rond mij leeftijd waar ik alles aan kwijt kan ik voel de laaste tijd nog al eenzaam.
Dus ik hoop dat ik via deze weg meiden kan vinden waar ik regelmatig kan afspreken
Ik werk gewoon door de weeks maar in het weekend ben ik altijd vrij en dan heb ik wel meestal tijd om met iemand aftespreken.
Nu zit ik zo wat bijna elke week in het weekend thuis het begint me een beetje te vervelen.
Dus voel jij je ook wat eenzaam en zoek jij ook iemand waar je regelmatig kan afspreken reageer dan op dit forum
Ik zoek het liefst iemand waar ik echte maatjes mee kan worden.
Oh ja ik zoek wel iemand die ook een rustig is want dat ben ik zelf ook ik ben wel wat verlegen maar als je me eenmaal kent dan kom ik wel los.
Ik rook niet ik zoek ook het liefst iemand die niet rookt
Nou hoopelijk krijg ik van jullie antwoord
Groetjes Daniëlle
P.s ik heb msn dus je mag gerust mijn msn vragen als je met me contact wilt hebben en mischien onstaat er wel een mooie vriendschap smile

danielle 1989
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendinnen gezocht Omg Roosendaal/Breda/Bergen op zoom Empty Re: Vriendinnen gezocht Omg Roosendaal/Breda/Bergen op zoom

Bericht  boekhorst85 za 19 nov 2011 - 6:13

Hoi,

Ik zag je advertentie staan bij Yes-Cafe.
Ik ben net nieuw bij Yes-Cafe.
Verder heet ik Colinda en ben 26 jaar oud en ik ben al getrouwd (anderhalf jaar al).
Ik woon in Breda samen met mijn man en 2 huisdieren (hond en kat).
Mijn hobby's zijn: shoppen, msnen, hyven, 3d kaarten maken, fotografie en allerlei leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen en natuurlijk ook met mijn man.
En ook natuurlijk ga ik graag naar buiten toe met mijn hond.
Verder hoop ik dat je niet gaat schrikken dat ik 1 beperking heb en ik ben doof/zwaar slechthorend.
Maar ik kan prima communiceren maar ik kan ook gebarentaal en ik kan ook liplezen.
Ik hoop dat mijn bericht aan jou wel aanspreekt.
Dit is mijn msn adres: boekhorst85@live.nl
Tot horens! Liefs van Colinda
boekhorst85
boekhorst85
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 19-11-11
Woonplaats : Breda

http://www.te-boekhorst8085.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum