Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal

+2
Pompoen
Purk
6 plaatsers

Ga naar beneden

Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal Empty Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal

Bericht  Purk di 10 jul 2012 - 8:18

Hoi meiden,

Ik ben 26 jaar en woon samen met mijn vriend in Etten-Leur. Ik vind het leuk om te high tea-en, naar de bioscoop te gaan, te gaan lunchen/uit eten. Ik hou niet echt van shoppen of stappen. Al kan het af en toe wel leuk zijn. Verder hou ik van dansen, acteren, thee drinken en gewoon lekker kletsen.

Ik ben op zoek naar nieuwe vriendin(nen). Ik zoek niet echt naar een meidengroep, maar meer één op één contact. Ik heb ervaren dat dit meer mijn ding is. Ik zoek niet iemand die vrijgezel is en ieder weekend achter de mannen aan wil. Ik zoek een vriendin met wie het klikt, die ongeveer in dezelfde levensfase zit en die ook een beetje van dezelfde dingen houdt.

Herken jij je hierin, reageer dan smile

Groetjes Purk
Purk
Purk
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 18
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal Empty Re: Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal

Bericht  Pompoen di 10 jul 2012 - 8:41

Oh jeetje, ik weet niet of je een handige naam hebt gekozen Purk, er is een hele tijd een Purk geweest, ze komt nu onder een andere naam op het forum en ze komt ook ergens uit het zuiden van het land!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal Empty Re: Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal

Bericht  Champagne do 12 jul 2012 - 6:04

Weg


Laatst aangepast door Champagne op za 14 jul 2012 - 0:13; in totaal 1 keer bewerkt
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal Empty Re: Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal

Bericht  Mamsie do 12 jul 2012 - 6:52

Purk ben je ook eel86? Zo niet dan heb je een perfect match.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal Empty Re: Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal

Bericht  Purk za 14 jul 2012 - 8:17

Mamsie schreef:Purk ben je ook eel86? Zo niet dan heb je een perfect match.

Nee, dat ben ik niet. Maar ken haar wel Wink haha.
Purk
Purk
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 18
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal Empty Re: Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal

Bericht  Dora zo 15 jul 2012 - 11:24

Ik woon ook in E-L en altijd in om nieuwe meiden te leren kennen!
Woon je al lang in E-L?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal Empty Re: Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal

Bericht  Jolanda wo 18 jul 2012 - 21:31

Wat leuk nog meer meiden uit E-L!

Ik ben Jolanda, 29 en woon sinds 1,5 jaar in E-L. 31 augustus stap ik in het huwelijksbootje. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen!
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11
Woonplaats : Etten-Leur

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal Empty Re: Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 22:26

En hier nog iemand uit E-L.

Ik woon er al mijn hele leven (29 jaar) en het bevalt me goed. High tea-en, lunchen, naar de bios gaan, shoppen of op een terrasje zitten is wel aan mij besteed Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal Empty Re: Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum