Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal
+2
Pompoen
Purk
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal
Hoi meiden,
Ik ben 26 jaar en woon samen met mijn vriend in Etten-Leur. Ik vind het leuk om te high tea-en, naar de bioscoop te gaan, te gaan lunchen/uit eten. Ik hou niet echt van shoppen of stappen. Al kan het af en toe wel leuk zijn. Verder hou ik van dansen, acteren, thee drinken en gewoon lekker kletsen.
Ik ben op zoek naar nieuwe vriendin(nen). Ik zoek niet echt naar een meidengroep, maar meer één op één contact. Ik heb ervaren dat dit meer mijn ding is. Ik zoek niet iemand die vrijgezel is en ieder weekend achter de mannen aan wil. Ik zoek een vriendin met wie het klikt, die ongeveer in dezelfde levensfase zit en die ook een beetje van dezelfde dingen houdt.
Herken jij je hierin, reageer dan
Groetjes Purk
Ik ben 26 jaar en woon samen met mijn vriend in Etten-Leur. Ik vind het leuk om te high tea-en, naar de bioscoop te gaan, te gaan lunchen/uit eten. Ik hou niet echt van shoppen of stappen. Al kan het af en toe wel leuk zijn. Verder hou ik van dansen, acteren, thee drinken en gewoon lekker kletsen.
Ik ben op zoek naar nieuwe vriendin(nen). Ik zoek niet echt naar een meidengroep, maar meer één op één contact. Ik heb ervaren dat dit meer mijn ding is. Ik zoek niet iemand die vrijgezel is en ieder weekend achter de mannen aan wil. Ik zoek een vriendin met wie het klikt, die ongeveer in dezelfde levensfase zit en die ook een beetje van dezelfde dingen houdt.
Herken jij je hierin, reageer dan
Groetjes Purk
Purk- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 18
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Vriendin gezocht omgeving Breda/Roosendaal
Oh jeetje, ik weet niet of je een handige naam hebt gekozen Purk, er is een hele tijd een Purk geweest, ze komt nu onder een andere naam op het forum en ze komt ook ergens uit het zuiden van het land!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Weg
Laatst aangepast door Champagne op za 14 jul 2012 - 0:13; in totaal 1 keer bewerkt
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Purk ben je ook eel86? Zo niet dan heb je een perfect match.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Purk ben je ook eel86? Zo niet dan heb je een perfect match.
Nee, dat ben ik niet. Maar ken haar wel haha.
Purk- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 18
Registratiedatum : 28-12-10
Ik woon ook in E-L en altijd in om nieuwe meiden te leren kennen!
Woon je al lang in E-L?
Woon je al lang in E-L?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk nog meer meiden uit E-L!
Ik ben Jolanda, 29 en woon sinds 1,5 jaar in E-L. 31 augustus stap ik in het huwelijksbootje. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen!
Ik ben Jolanda, 29 en woon sinds 1,5 jaar in E-L. 31 augustus stap ik in het huwelijksbootje. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen!
Jolanda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11
En hier nog iemand uit E-L.
Ik woon er al mijn hele leven (29 jaar) en het bevalt me goed. High tea-en, lunchen, naar de bios gaan, shoppen of op een terrasje zitten is wel aan mij besteed
Ik woon er al mijn hele leven (29 jaar) en het bevalt me goed. High tea-en, lunchen, naar de bios gaan, shoppen of op een terrasje zitten is wel aan mij besteed
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's omgeving Roosendaal/Breda en wat er in de buurt ligt!
» Vriendinnen gezocht Omg Roosendaal/Breda/Bergen op zoom
» Gezellige meiden omgeving Breda gezocht!
» (Stap)maatje gezocht omgeving Breda/Tilburg
» vriendin omgeving groningen gezocht
» Vriendinnen gezocht Omg Roosendaal/Breda/Bergen op zoom
» Gezellige meiden omgeving Breda gezocht!
» (Stap)maatje gezocht omgeving Breda/Tilburg
» vriendin omgeving groningen gezocht
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: