Vriendinnen Breda
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vriendinnen Breda
Hee meiden,
Zijn jullie net als ik op zoek naar een paar leuke gezellige vriendinnen om samen lekker te hightea'en, terrassen met mooi weer, naar de bios/theater te gaan of andere leuke dingen te gaan doen? Stuur dan een leuk berichtje!
Het liefst meiden tussen de 23/24 en 28 jaar uit (omgeving) Breda. Ik ben zelf 25 jaar en woon sinds een paar maanden samen met mijn vriend in Etten-Leur.
Lijkt me leuk om iets te horen!!
Zijn jullie net als ik op zoek naar een paar leuke gezellige vriendinnen om samen lekker te hightea'en, terrassen met mooi weer, naar de bios/theater te gaan of andere leuke dingen te gaan doen? Stuur dan een leuk berichtje!
Het liefst meiden tussen de 23/24 en 28 jaar uit (omgeving) Breda. Ik ben zelf 25 jaar en woon sinds een paar maanden samen met mijn vriend in Etten-Leur.
eel86- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 01-05-12
Re: Vriendinnen Breda
Hi,
Mag 29 ook?
Ik woon mijn hele leven al in Etten-Leur dus ik weet zo ongeveer alles wel te vinden.
Op dit moment heb ik best een drukke agenda, maar ik heb altijd nog wel ergens een
plekje over :-)
Het lijkt me leuk om iemand te leren kennen die in dezelfde plaats woont en ook enthousiast is om het e.e.a. te ondernemen.
Groetjes Peggy
Mag 29 ook?
Ik woon mijn hele leven al in Etten-Leur dus ik weet zo ongeveer alles wel te vinden.
Op dit moment heb ik best een drukke agenda, maar ik heb altijd nog wel ergens een
plekje over :-)
Het lijkt me leuk om iemand te leren kennen die in dezelfde plaats woont en ook enthousiast is om het e.e.a. te ondernemen.
Groetjes Peggy
Gast- Gast
eel86 schreef:Hee meiden,
Ik hou dit topic in de gaten! Hopelijk verhuizen we dit jaar nog naar Breda, en op mijn zus na ken ik er niemand!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk dat jullie reageren!
Misschien even wat mailen? Mijn mailadres: eel_1986@hotmail.nl
Misschien even wat mailen? Mijn mailadres: eel_1986@hotmail.nl
eel86- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 01-05-12
Soortgelijke onderwerpen
» Vriendinnen omgeving Breda
» Vriendinnen omg. Breda/Tilburg gezocht!
» Vriendinnen gezocht Omg Roosendaal/Breda/Bergen op zoom
» gezelligheid omg Breda
» Meiden uit Breda
» Vriendinnen omg. Breda/Tilburg gezocht!
» Vriendinnen gezocht Omg Roosendaal/Breda/Bergen op zoom
» gezelligheid omg Breda
» Meiden uit Breda
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: