Vriendinnen omg. Breda/Tilburg gezocht!
Pagina 1 van 1
Vriendinnen omg. Breda/Tilburg gezocht!
Hee!
Ik vind het altijd leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen. Daarom waag ik het ook eens om via hier leuke meiden te leren kennen. Ik ben 23 jaar, fotografeer graag, zit nog op school (voor zolang dat nog duurt), woon sinds een aantal maanden op mezelf, hou van leuke dingen doen (zoals; zwemmen, dagjes naar een leuke stad, terrassen, avondje ergens drinken, op stap, winkelen en andere uitstapjes. Ook ben ik in voor een avond kletsen op de bank!), hou van reizen en heb af en toe wat creatieve uitspattingen.
Lijkt me leuk om via hier leuke meiden te leren kennen!
Ik vind het altijd leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen. Daarom waag ik het ook eens om via hier leuke meiden te leren kennen. Ik ben 23 jaar, fotografeer graag, zit nog op school (voor zolang dat nog duurt), woon sinds een aantal maanden op mezelf, hou van leuke dingen doen (zoals; zwemmen, dagjes naar een leuke stad, terrassen, avondje ergens drinken, op stap, winkelen en andere uitstapjes. Ook ben ik in voor een avond kletsen op de bank!), hou van reizen en heb af en toe wat creatieve uitspattingen.
Lijkt me leuk om via hier leuke meiden te leren kennen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» (Stap)maatje gezocht omgeving Breda/Tilburg
» Vriendinnen gezocht omgeving Tilburg.
» vriendinnen gezocht omgeving Tilburg
» Vriendinnen gezocht Omg Roosendaal/Breda/Bergen op zoom