Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ongeluk met scooter en poltieauto geramd!

+4
Winegum
nina
Caresses
Mysterious
8 plaatsers

Ga naar beneden

Ongeluk met scooter en poltieauto geramd! Empty Ongeluk met scooter en poltieauto geramd!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 23:37

Net gingen mijn vriend en ik even wat boodschappen doen.
Is er een hele opstopping op een best wel drukke weg.
Dus wij kijken, is er een meisje met haar scooter gevallen.
Been lag er nogal raar bij en meisje zat kei erg te huilen.
Er waren al een stuk of 3 mensen bij haar aan het kijken, maar omdat ik in de zorg werk wilde ik toch even vragen of ik wat kon doen.
De mannen die bij haar stonden waren blij dat ik kwam, want die hadden er geen kaas van gegeten.
En familie van het meisje was er ook niet, dus waren blij dat ik ff kwam kijken.
Het meisje zat op straat in de kou en had erg veel last van haar been.
Durfde haar dus niet echt te verplaatsen, dus een man die in de buurt woonde ging wel even een slaapzak zoeken Wink Ondertussen hadden ze ook de ambulance gebeld.
Wij hebben altijd een verbanddoos in de auto en daar zat ook zo'n warmhoudfolie in. Dus die helemaal om haar heen gewikkeld en daarover nog de slaapzak.
Meisje had t kei koud, dus ik wat met haar praten over school ed om haar van de kou en pijn af te lijden en ondertussen wat over dr rug heen wrijven, zodat ze wat warmer werd..

Toen kwam politieauto 1 aan. Meteen helpen en heel aardig.
Daarna vanaf de andere zijde komt ook een politieauto aan.
Maar die politieman ziet ons zitten en gaat uit het niets ineens vol op de rem.
Je zag zn banden gewoon slippen.
Maar er reed dus iemand achter m met een wat oudere auto (dus ook geen ABS enzo), maar die kon gewoon niet meer op tijd reageren.
Dus die vliegt er gewoon vol op!
Wij stonden er met zo'n 6 man op, dus ze moesten wel toegeven dat de arme man er niks aan kon doen.
Politieman die achter het stuur zat stapte ook al hoofdschuddend uit zo van: Oeps!
Hahaha hoe lullig kan t zijn, een politieauto van achter rammen :P
Wordt je niet heel blij van denk ik en t was ook zijn schuld nog niet eens.. maja.
Zal wel goed komen .. hoewel zijn auto wel helemaal totalloss is en van de politie zal het ook niet veel schelen.

Met het meisje zal het allemaal wel goed komen, die zit momenteel int ziekenhuis.

Om de politieauto moesten we wel lachen... Stomme politieman Wink

Laatst aangepast door PrinsesBo op wo 22 dec 2010 - 23:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeluk met scooter en poltieauto geramd! Empty Re: Ongeluk met scooter en poltieauto geramd!

Bericht  Mysterious wo 22 dec 2010 - 23:40

OOps een politieauto aan rijden. maar niet echt handig van de politie.
Fijn dat je het meisje een beetje gerust kon stellen.
2 weken terug waren ene vriendin en ik ook getuigen van een aanrijding, ook meteen naar toe gegaan enzo.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Ongeluk met scooter en poltieauto geramd! Empty Re: Ongeluk met scooter en poltieauto geramd!

Bericht  Caresses wo 22 dec 2010 - 23:41

Haha dat zal er vast wel komisch uit hebben gezien smile.
Fijn dat je, ondanks dat er al mensen bij waren, ook te hulp schoot.
Zelf zou ik als ik zie dat er al mensen bij zijn denken dat ze mijn hulp toch niet nodg hebben.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  nina wo 22 dec 2010 - 23:43

Goh wat moeten jullie allemaal geschrokken zijn van deze hele situatie.
Ik zag laatst ook twee auto's keihard tegen elkaar aan botsen. Het was alsof ik in een film zat. Ik vind dat soort dingen heel onwerkelijk!
Fijn dat het met iedereen goed gekomen is.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Winegum wo 22 dec 2010 - 23:43

Oeps haha, als je iets beter niet kan hebben is een aanrijding met een politie auto :P Of juist wel, want soms heb je ook een hoop gezeur om dat geregeld te krijgen.

Maar handig is het niet!

Lief van jullie dat jullie naar dat meisje zijn toe gegaan. Je hebt toch iets voor haar kunnen betekenen, dat is fijn! Hopelijk is het niet al te ernstig met haar.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 23:44

Caresses schreef:Haha dat zal er vast wel komisch uit hebben gezien smile.
Fijn dat je, ondanks dat er al mensen bij waren, ook te hulp schoot.
Zelf zou ik als ik zie dat er al mensen bij zijn denken dat ze mijn hulp toch niet nodg hebben.

Ik moet zeggen dat ik vaak niet mag stoppen van mijn vriend, omdat het te gevaarlijk is ofzo.
Ik ben wel zo'n helpers muts :P
Zo heb ik een keer bij de koffietafel van mijn overleden oma, bij een andere koffietafel iemand gereanimeerd. Suspect

Maar ik zag gewoon dat die mannen niet wisten wat ze moesten doen.
Stonden zo hulpeloos om dat meisje heen.
Dusja.. Dan kun je als vrouw misschien sowieso al helpen. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 4:34

PrinsesBo schreef:Wij stonden er met zo'n 6 man op, dus ze moesten wel toegeven dat de arme man er niks aan kon doen.
Politieman die achter het stuur zat stapte ook al hoofdschuddend uit zo van: Oeps!
Ik weet niet of je een rijbewijs hebt, maar zo ja dan weet je dat je altijd voldoende afstand moet houden om de weg te overzien. Dat wil dus zeggen dat je ten alle tijden voldoende ruimte tussen de auto voor je en jou moet houden om een noodstop te kunnen maken. En achterop is ook met deze vreselijke weersomstandigheden áltijd fout. Dus heel vervelend voor die arme man, maar hij zit zelf helaas fout.

Wat goed dat je trouwens je hulp aan ging bieden. Helaas gebeurt dat tegenwoordig niet al te veel meer. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 5:21

Lieskuh schreef:
PrinsesBo schreef:Wij stonden er met zo'n 6 man op, dus ze moesten wel toegeven dat de arme man er niks aan kon doen.
Ik weet niet of je een rijbewijs hebt, maar zo ja dan weet je dat je altijd voldoende afstand moet houden om de weg te overzien. Dat wil dus zeggen dat je ten alle tijden voldoende ruimte tussen de auto voor je en jou moet houden om een noodstop te kunnen maken. En achterop is ook met deze vreselijke weersomstandigheden áltijd fout. Dus heel vervelend voor die arme man, maar hij zit zelf helaas fout.

Wat goed dat je trouwens je hulp aan ging bieden. Helaas gebeurt dat tegenwoordig niet al te veel meer. smile

Dat klopt idd, maar hier viel absoluut niet meer tegenop te remmen.
Maar weet verder niet hoe t geregeld worden.
De politie gaf iig zelf toe dat die man er niks aan kon doen..

Gast
Gast

Bericht  Puk vr 24 dec 2010 - 5:25

Lieskuh schreef:

Toch vind ik dat een bizarre regel, als je ineens KEIhard remt, dan kun je als achterligger nog zoveel afstand houden, maar dan knal je er als achterligger sowieso bovenop met deze gladheid. Het was echt schuiven op sommige weggetjes vandaag....
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  ExpressoB vr 24 dec 2010 - 6:07

pff... jeetje goede daad verricht!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Zwerver vr 24 dec 2010 - 6:12

ExpressoB schreef:pff... jeetje goede daad verricht!
+1
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  xxjojootjexx vr 24 dec 2010 - 7:00

Puk schreef:
Lieskuh schreef:

Toch vind ik dat een bizarre regel, als je ineens KEIhard remt, dan kun je als achterligger nog zoveel afstand houden, maar dan knal je er als achterligger sowieso bovenop met deze gladheid. Het was echt schuiven op sommige weggetjes vandaag....

Je moet gewoon ten alle tijden rekening houden met onverwachte acties van andere weggebruikers. Dus ook met keihard remmen. Als je niet op tijd kan remmen bij onverwachte dingen, dan betekend dat gewoon dat je niet voldoende afstand had..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: