Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar vind je jezelf te oud voor?

+20
bolus26
ThinkPink
Roxi3
Middleme
Jeanette
Lady Starstruck
Lovely
ijsjemeisje
Salander
Phileine
Rush
Susan
SuperGrover
Ugly Betty
Arwyn
Dani
Toet
VeryCherry
Makamba
Rovine
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Waar vind je jezelf te oud voor? - Pagina 3 Empty Re: Waar vind je jezelf te oud voor?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 2:13

Ik draag nu eigenlijk alles nog wel, van wat ik 'vroeger' ook droeg tenminste. Alleen geen hele korte rokjes meer.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar vind je jezelf te oud voor? - Pagina 3 Empty Re: Waar vind je jezelf te oud voor?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 8:04

haha ja gezellig! Very Happy Een mode meeting Wink.

@ Julia, maar het hoeft natuurlijk geen veel tijd te kosten. Ik weet dat ik zelf niet echt een maatstaf ben wat betreft mode, maar soms denk ik bij sommige vrouwen.. Wat zonde, je doet jezelf te kort.

Maar ik kan ook begrijpen dat sommige vrouwen er gewoon niet veel om geven en het makkelijkste kiezen. Toch vind ik het stiekem jammer haha.

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir di 6 sep 2011 - 9:11

Ik draag geen hele korte rokjes of hele strakke/korte shirtjes meer. Ook geen shirts met teksten of gekke plaatjes. Ben het er op zich wel mee eens dat de Nederlandse vrouw zich vaak wat saai/hetzelfde als anderen kleed. Ik moet zeggen dat ik het ook lekker makkelijk vind om die spijkerbroek met truitje weer aan te trekken. Vooral als je erg druk bent, heb je vaak niet veel tijd of zin om veel aandacht aan je outfit te besteden.
Toch probeer ik ook echt wel regelmatig rokjes en jurkjes te dragen, toch net wat vrouwelijker en anders.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: