Waar vind je jezelf te oud voor?
+20
bolus26
ThinkPink
Roxi3
Middleme
Jeanette
Lady Starstruck
Lovely
ijsjemeisje
Salander
Phileine
Rush
Susan
SuperGrover
Ugly Betty
Arwyn
Dani
Toet
VeryCherry
Makamba
Rovine
24 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waar vind je jezelf te oud voor?
Ik heb wel bandgirlies is dat ook fout?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Bandshirts heb ik ook wel, die draag ik nog wel, maar niet doordeweeks, want werk. Merk dat ik daar sowieso heel erg mijn garderobe en look op afstel, waardoor ik al snel op saai uitkom, want saai is veilig. Overigens heb ik ook wel dezelfde soort kleding gehad als VC, hetzij iets minder extreem. Als ik die nu aan zou doen zou ik me er toch niet helemaal lekker in voelen. Vroeger kon dat nog schattig zijn, nu ik 27 ben zullen niet veel mensen me meer schattig vinden vermoed ik zo.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik voel mij te oud voor naveltruitjes, sowieso voor kleding die te verhullend is. En shirts met print draag ik ook niet meer. Ik ben nu 26 en voor mijn gevoel overgestapt op een wat rustigere, vrouwelijke kledingstijl. Daarvoor droeg ik veel kleur en wat meer alternatief.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Even offtopic: Maar VC ik vind jou er zo mooi, gaaf en onwijs stoer uitzien!
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
Nobucta schreef:Dat korte rokjes en blote topjes bij vijftigplus niet helemaal gepast zijn is bekend. Maar wat draag jij nu niet meer omdat je jezelf daar te oud voor vindt? Of houd je daar totaal geen rekening mee? Zit er een verschil tussen kleding die op je 20e nog prima staat, maar op je 30e echt niet meer kan?
Wat ik nog regelmatig draag zijn Hello Kitty-sokken omdat ze zo lekker zitten en je ziet ze toch niet in mijn schoenen. Maar stiekem weet ik ook wel dat die niet voor een doelgroep van 27-jarigen gemaakt zijn.
Ik heb 20 paar Hello Kitty sokken. als het er niet meer zijn
Hello Kitty vind ik zo cute...Maar het blijft toch bij een pyama broek, sokken, t-shirtje voor thuis en een geurverfrisser.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
T-shirt met een print of tekst erop. Hoewel ik de t-shirts van Blond Amsterdam best leuk vind, zou ik die dus niet meer dragen.
Dan bedoel ik deze:
Dan bedoel ik deze:
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
VeryCherry schreef:Ik vind een Hello Kitty/Snoopy pyjama ook een enorme afknapper hoor
Wooeps, guilty! De Snoopy dan die heb ik van m'n moeder gekregen en hij zit gewoon heerlijk. Het zou zelf niet in me op komen zo'n ding te kopen.
Muhahaha, sexy!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
VeryCherry schreef:Ik heb wel bandgirlies is dat ook fout?
Neehoor die heb ik ook Net zoals Nobucta draag ik die ook niet op mijn werk. Maar wel in mijn vrije tijd.
De kleding die VC draagt heb ik ook wel in mijn kast. Maar draag ik ook niet meer zo, tenzij ik echt 1 of ander festival heb waar je dat wel aan kan. Maar dat is maar 1 keer per jaar ofzo.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ondergoed van strip figuren, te korte rokjes en navel truitjes.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
No shit, die vind ik leuk.toetje_ schreef:VeryCherry schreef:Ik vind een Hello Kitty/Snoopy pyjama ook een enorme afknapper hoor
Wooeps, guilty! De Snoopy dan die heb ik van m'n moeder gekregen en hij zit gewoon heerlijk. Het zou zelf niet in me op komen zo'n ding te kopen.
Muhahaha, sexy!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:No shit, die vind ik leuk.toetje_ schreef:VeryCherry schreef:Ik vind een Hello Kitty/Snoopy pyjama ook een enorme afknapper hoor
Muhahaha, sexy!
Zeeeeeeeker weten!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Voor "grappige" prints op t-shirts (idem voor teksten), van die plastic gekleurde armbandjes, een diadeem (zo'n kinderdingetje), een ketting met een creatie gemaakt van strijkkraaltjes en nog heel veel andere dingen die ik vroeger droeg.
Toen ik 15/16 was vond ik dat soort dingen leuk om te dragen maar nu past het niet meer bij mij. Ik kan niet oordelen over het verschil tussen 20 en 30 jaar want ik ben pas 22. Ik denk wel dat iedereen lekkere moet dragen waar hij/zij zich goed bij voelt en dan vind ik het niet leeftijdsgebonden.
Toen ik 15/16 was vond ik dat soort dingen leuk om te dragen maar nu past het niet meer bij mij. Ik kan niet oordelen over het verschil tussen 20 en 30 jaar want ik ben pas 22. Ik denk wel dat iedereen lekkere moet dragen waar hij/zij zich goed bij voelt en dan vind ik het niet leeftijdsgebonden.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
+1Middleme schreef:Rush schreef:No shit, die vind ik leuk.toetje_ schreef:VeryCherry schreef:Ik vind een Hello Kitty/Snoopy pyjama ook een enorme afknapper hoor
Muhahaha, sexy!
Zeeeeeeeker weten!
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
shirt met grappige teksten of dubbelzinnige plaatjes droeg ik al zelden maar nu vind ik mijzelf daar echt te oud voor, kan er ook moeilijk mee voor de kals gaan staan (uh juf?)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik draag eigenlijk alles nog wel.. Plaatjes met teksten (domme teksten en plaatjes ) droeg ik vroeger toch al niet.
Het valt mij alleen zo op dat mensen na hun 22/23e vaak zo'n degelijke stijl krijgen. Daar pas ik dus wel voor. Ik kies wel voor trendy items, en een echt eigen stijltje.
Het valt mij alleen zo op dat mensen na hun 22/23e vaak zo'n degelijke stijl krijgen. Daar pas ik dus wel voor. Ik kies wel voor trendy items, en een echt eigen stijltje.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik draag eigenlijk alles nog wel.. Plaatjes met teksten (domme teksten en plaatjes ) droeg ik vroeger toch al niet.
Maar dat is toch echt persoonlijk? Ik draag ook veel klassieke kleding, omdat ik vind dat het bij me past en ik voel me er prettig in. Een leren short zoals jij laatst bestelde zou niet bij mij passen (welllicht wel heel goed bij jou ), terwijl ik ook items draag die jij niet zal uitzoeken.
Lovely- Fluisteraar
@ lovely. Natuurlijk ieder heeft zijn eigen smaak.
Maar mij valt op dat veel Nederlandse vrouwen een spijkerbroek/pantalon dragen. Met een blousje of t-shirtje en een blazer. Met laarzen of pumps. Ik persoonlijk vind de Nederlandse volwassen vrouw niet echt stijlvol.
Maargoed, daar zal smaak/stijl ook wel in meespelen.
Maar mij valt op dat veel Nederlandse vrouwen een spijkerbroek/pantalon dragen. Met een blousje of t-shirtje en een blazer. Met laarzen of pumps. Ik persoonlijk vind de Nederlandse volwassen vrouw niet echt stijlvol.
Gast- Gast
Punk'd schreef:@ lovely. Natuurlijk ieder heeft zijn eigen smaak.
Pumps, blousje, blazer.. Klinkt in mijn oren best goed eigenlijk. Wat vind jij dan stijlvol?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Punk'd schreef:@ lovely. Natuurlijk ieder heeft zijn eigen smaak.
Pumps, blousje, blazer.. Klinkt in mijn oren best goed eigenlijk. Wat vind jij dan stijlvol?
Ik heb het niet zo goed verwoord denk ik haha.
Stijlvol is niet het juiste woord, ik had moeten kiezen voor uniek.
Veel vrouwen zouden zo van kleding kunnen wisselen dat niemand het verschil ziet. Ik vind dat als je echt een eigen stijl hebt je kleding, accessoires, haren, make up allemaal op elkaar af kunt stellen. Basics (hoe ik dus vind dat de gemiddelde vrouw erbij loopt) combineren met specialere items en/of accessoires die de oufit echt 'jouw' maken.
Gast- Gast
Dat ben ik dan wel met je eens
Daarom ga ik ook zelden voor kleding van de H&M (op basic singlets na dan).
Daarom ga ik ook zelden voor kleding van de H&M (op basic singlets na dan).
Lovely- Fluisteraar
Punk'd: Ik denk dat de meeste nederlandse vrouwen zich er gewoon niet zo veel mee bezig houden als jij. Dat bedoel ik niet akelig hoor, maar als ik bv kijk naar mijn vriendinnen, ze zijn gewoon drukker bezig met andere zaken. Ze zien er ontzettend leuk uit hoor, maar ze zijn gewoon niet bezig met op webshops kijken naar speciale dingen en het uitzoeken van een eigen stijl.
Ik zelf overigens ook niet. Ik ga gewoon winkelen en dan zie ik het wel.
Ik zelf overigens ook niet. Ik ga gewoon winkelen en dan zie ik het wel.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Punk'd schreef:Sogood schreef:Punk'd schreef:@ lovely. Natuurlijk ieder heeft zijn eigen smaak.
Ik heb het niet zo goed verwoord denk ik haha.
Stijlvol is niet het juiste woord, ik had moeten kiezen voor uniek.
Veel vrouwen zouden zo van kleding kunnen wisselen dat niemand het verschil ziet. Ik vind dat als je echt een eigen stijl hebt je kleding, accessoires, haren, make up allemaal op elkaar af kunt stellen. Basics (hoe ik dus vind dat de gemiddelde vrouw erbij loopt) combineren met specialere items en/of accessoires die de oufit echt 'jouw' maken.
Dan wil ik wel eens met jou winkelen denk ik. Ben zo benieuwd naar hoe en waar en zo je shopt en wat je bij mij (stevig persoon) vind passen
Gast- Gast
Ja! Laten we een Punk'd meeting houden! Kan jij voor ons een stijl bij elkaar shoppen haha!
Mijn eigen stijl komt me echt m'n neus en oren uit maar ik vind het zo moeilijk im dingen te vinden die bij mij passen. De 'hippe' dingen vind ik echt heel leuk, op anderen. Als ik het aantrek staat het me gewoon niet waardoor ik altijd weer op mijn eigen saaie stijl uitkom.
Dus ik ben voor een meeting hahaha!!
Mijn eigen stijl komt me echt m'n neus en oren uit maar ik vind het zo moeilijk im dingen te vinden die bij mij passen. De 'hippe' dingen vind ik echt heel leuk, op anderen. Als ik het aantrek staat het me gewoon niet waardoor ik altijd weer op mijn eigen saaie stijl uitkom.
Dus ik ben voor een meeting hahaha!!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar vind ik nu nog paaseieren voor in de paasboom?
» Waar moet je allemaal aan denken als je voor jezelf begint?
» Zo'n soort trui voor vriend: waar vind ik die?
» Vind jij jezelf dom?
» Vind je jezelf mooi?
» Waar moet je allemaal aan denken als je voor jezelf begint?
» Zo'n soort trui voor vriend: waar vind ik die?
» Vind jij jezelf dom?
» Vind je jezelf mooi?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: