DagCafé
+17
Joontjuh
Erin
Toet
VeryCherry
Oasis
Rush
girli
Burn
Sjaantje
RYW
Bimbam
Jordana
Sorella
Zwoesj
Lavendel
Chocolate Cookie
Tiana
21 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Wel grotegrotegrotegrotegroteteringkutzooi... Wat een klotenvitrage. Gadverdamme. Had ik alles rechthangen, dacht ik. Kan ik opnieuw beginnen.
Gast- Gast
Zo hier een dikke vette baal dag. Dat was wel al bekend en als klapper op de vuurpijl kom je bij je auto en zie je dat ze hem weer als botsauto hebben gebruikt ! Inmiddels vandaag de 4e keer mijn spiegel eraf gereden/getrapt in 3 maanden tijd !!
Ik zeg HOERA
Ik zeg HOERA
Gast- Gast
Ik las dat er iets was me je auto ja jeetje wat een kloothommel die dat gedaan heeft
Gast- Gast
Ik las zoiets op FB idd Stuiter, balen...
Maura, laat die vitrage anders lekker voor wat het is, morgen weer een dag!
Wij gaan zo uit eten, alleen ff kijken waar... Manlief wil Chinees en ik wil alles behalve Chinees, dus we hebben ergens een probleem geloof ik Maar we lopen wel richting boulevard, kijken wat we tegenkomen. En 't is heet hier en ik heb me toch een kramp in m'n kuiten!! Vandaag veel door steile straatjes gelopen, dat wordt morgen spierpijn...
Maura, laat die vitrage anders lekker voor wat het is, morgen weer een dag!
Wij gaan zo uit eten, alleen ff kijken waar... Manlief wil Chinees en ik wil alles behalve Chinees, dus we hebben ergens een probleem geloof ik Maar we lopen wel richting boulevard, kijken wat we tegenkomen. En 't is heet hier en ik heb me toch een kramp in m'n kuiten!! Vandaag veel door steile straatjes gelopen, dat wordt morgen spierpijn...
Gast- Gast
Nu hangt het nog niet. Ik moet nog één haakje netjes zetten. Ik zou niet weten hoe. Verdomme. Echt, daar heb ik ook nog geld voor betaald ook.
Gast- Gast
Maple> hij gaat naar de chinees en jij wat anders? hahah Nee hoop dat je er uit komt
Maura> bijna dus klaar?
Maura> bijna dus klaar?
Gast- Gast
Nee, ik mag weer opnieuw beginnen. Want het hangt nog niet goed. Serieus, dit staat echt heel erg mooi hoor... Maar het is geen doen om het op te hangen.
Gast- Gast
Goedenavond ladies!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
haha goed zo Maura
Hoi Erin. Ik had laatst nog geen antwoord op mjn vraag Ben je een oude bekende?
Hoi Erin. Ik had laatst nog geen antwoord op mjn vraag Ben je een oude bekende?
Gast- Gast
Aaaahh nee he niet alweer!!Stuiterbal schreef:Zo hier een dikke vette baal dag. Dat was wel al bekend en als klapper op de vuurpijl kom je bij je auto en zie je dat ze hem weer als botsauto hebben gebruikt ! Inmiddels vandaag de 4e keer mijn spiegel eraf gereden/getrapt in 3 maanden tijd !!
Ik zeg HOERA
Gast- Gast
Echt, ik ben nu stuk om stuk aan het stofzuigen en dweilen. Als dat klaar is, ben ik er ook klaar mee. Heel jammer van alle grote plannen die ik had, maar ik heb het gehad.
Gast- Gast
Oh echt sorry haha!
Nou ja ik ben wel van het oude forum maar niet zo actief en probeer dat vanaf nu wel te zijn. Dus ja en nee. Denk niet dat de meeste me kennen hier.
Nou ja ik ben wel van het oude forum maar niet zo actief en probeer dat vanaf nu wel te zijn. Dus ja en nee. Denk niet dat de meeste me kennen hier.
Erin- Ratel
Storm schreef:Aaaahh nee he niet alweer!!Stuiterbal schreef:Zo hier een dikke vette baal dag. Dat was wel al bekend en als klapper op de vuurpijl kom je bij je auto en zie je dat ze hem weer als botsauto hebben gebruikt ! Inmiddels vandaag de 4e keer mijn spiegel eraf gereden/getrapt in 3 maanden tijd !!
Ik zeg HOERA
Jawel toch wel ! Alleen is de spiegel nu echt overleden. En het systeem waar de spiegel mee vast zit zag er ook niet echt fijn uit ....
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Oh echt sorry haha!
Oh en welke naam had je toen dan?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:.oOErinOo. schreef:Oh echt sorry haha!
Oh en welke naam had je toen dan?
Chocolate Puma
Erin- Ratel
Ach ik ben nu beter bekend als Erin
Erin- Ratel
*Steun en kreun*
Bijna klaar. Lang niet alles gedaan wat ik wilde doen, maar de vloer is nu wel weer goed gedweilt en mijn kleren voor morgen zijn schoon en droog. Ik wilde nog even naar pap... Maar ik denk niet dat zij daar zo op zitten te wachten.
Bijna klaar. Lang niet alles gedaan wat ik wilde doen, maar de vloer is nu wel weer goed gedweilt en mijn kleren voor morgen zijn schoon en droog. Ik wilde nog even naar pap... Maar ik denk niet dat zij daar zo op zitten te wachten.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: